The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei jokaiseen känniin sisälly suurta itsetuhoisuutta. Ehkei se lääketiettellisesti suositeltava hoitomuoto ole, mutta uskon silti SATUNNAISTEN terapiakänninen puhdistavaan vaikutukseen.
Kännillä on lumouksensa ja kännillä on kirouksensa. Mutta joskus se silti auttaa. Koko siinä känni/ krapulakuviossa on pieni pisara elämän syvää totuutta. Että sitä sellaisen kamalan - ei koskaan enää- vaiheen jälkeen silti päätyy kokeilemaan samaa uudelleen.


Minä voin olla vallan mainosti juomatta, mutta voin yhtä mainosti juoda joskus.
Kylläpä kyllä.

Ny mä vaan ryyppään eikä siin o mitn sen kummempaa. Herranjestas, vain kunnon känni.
 
Muutama kokemus mullakin on alkoholista ja alkoholismista. Koko lapsuuteni/nuoruuteni sitä katselin.
Moni meni, moni sairastu ja osa sätkii vieläkin kantabaarissa.
Kävin tuossa yks päivä tsekkailee lapsuuden hoodit. Hyvä kun ovat pelkässä alkossa pysyneet, onhan sitä nykyään niin paljon muutakin tarjolla. Ei taida vanhempaa väkeä vaan kiinnostaa, onneksi.

Osa joi firman, talot sun muut. Ja niiden kantabaarikavereiden avulla selvisivät toistuvasti seuraavaan päivään.
Ne baarikaverit ovat joillekin korvaamattomia. Kavereita niin hyvässä kuin pahassa.

Meiltä veivät joskus kesän virvoitusjuomapullot (kirkkaat) pakettiautolla alkoon ja nettosivat 300 markkaa, olihan niitä pullosia siinä muutama.:D

No joo, kunhan tuli vain mieleen.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan työni puolestakin tiedän jonkun verran, miten niin?
Täysvaippa menee läpi, ei vapauta kaikkea energiaa kudoksiin kun taas avopää lyijyvaippaluoti ei mene läpi ja vapauttaa kaiken energiansa kudokseen.
no lähetäämpä vaikka liikkeelle siitä tosiseikasta että täysvaippaluotia ei ole kielletty metsästyksessä

kannattanee harkita ammatinvaihtoa jos tämmönen perusasia on hakusessa
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Kylläpä kyllä.

Ny mä vaan ryyppään eikä siin o mitn sen kummempaa. Herranjestas, vain kunnon känni.
Kunnon känni voi olla ihan paikallaan toisinaan niinkuin Rinsessa tuossa kirjoitteli. Minä käsitän sen kuitenkin yhden illan mittaiseksi. Aamulla korkki on jo kiinni. Se ei kestä montaa päivää sisältäen järjettömän määrän alkoholia. Minun mielestäni silloin on jo paha ongelma käsissä. Mutta ehkäpä vain "nipotan" nyt tästä. Joskin uskon, että tiedän mistä puhun, koska sivusta olen saanut seurata samantyyppisistä juomista omalta äidiltä. Ja tulos ei ole hyvä. Ei alkuunkaan :|. Mutta ongelmaanhan kuuluu myös, että asioita selitellään. Onhan kyseessä vain kunnon känni : /. Kunnes se taas jossain kohtaa toistuu. Kunnon ränni rännin perään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29615307:
Kunnon känni voi olla ihan paikallaan toisinaan niinkuin Rinsessa tuossa kirjoitteli. Minä käsitän sen kuitenkin yhden illan mittaiseksi. Aamulla korkki on jo kiinni. Se ei kestä montaa päivää sisältäen järjettömän määrän alkoholia. Minun mielestäni silloin on jo paha ongelma käsissä. Mutta ehkäpä vain "nipotan" nyt tästä. Joskin uskon, että tiedän mistä puhun, koska sivusta olen saanut seurata samantyyppisistä juomista omalta äidiltä. Ja tulos ei ole hyvä. Ei alkuunkaan :|. Mutta ongelmaanhan kuuluu myös, että asioita selitellään. Onhan kyseessä vain kunnon känni : /. Kunnes se taas jossain kohtaa toistuu. Kunnon ränni rännin perään.
Rohkenen epäillä että tuo vaihe on ylitetty jo aikaa sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä