The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja juhlavieraat joilla on leikki-ikäisiä aikovat ottaa kurikset mukaan että voi olla pihalla, eli ei mitkään fancyt juhlat ole tulossa.. :D mummit on tuttuja ja kummit on mun siskoja ( perheineen).

Mulla onkin kauhee ikävä tätin palleroita. Rakastan ne ruttuun kunhan käsiini saan :heart:
 
Elä kuole Sydäninfarktiin, pidä huilipäivä!
Nii piänkii.

Jos kuoleminen olis noin helppoa, ni mut olis haudattu kolmantena päivänä eron jälkeen.

Kakstoista kossua ny ei enää takaa muuta ko parin päivän kestokännin.

Mut **tut. Verenpaine on 110/80. Paastosokeri 5,0. Raittiin maksa- arvot. Korrestooli hädin tuskin mitattavissa.

Jos työ, tauti, ikä tai joku muu satu tappamaan, niin mua ei tapa muu kuin lyijyn oma- alotteinen yliannostus.
 
Nii piänkii.

Jos kuoleminen olis noin helppoa, ni mut olis haudattu kolmantena päivänä eron jälkeen.

Kakstoista kossua ny ei enää takaa muuta ko parin päivän kestokännin.

Mut **tut. Verenpaine on 110/80. Paastosokeri 5,0. Raittiin maksa- arvot. Korrestooli hädin tuskin mitattavissa.

Jos työ, tauti, ikä tai joku muu satu tappamaan, niin mua ei tapa muu kuin lyijyn oma- alotteinen yliannostus.
yks lääkäri neuvo että jos ammut ittes niin älä ammu pienarilla vaan käytä korkeapaineasetta

niinkö alik. Lehto Tuntemattomassa
 
Nii piänkii.

Jos kuoleminen olis noin helppoa, ni mut olis haudattu kolmantena päivänä eron jälkeen.

Kakstoista kossua ny ei enää takaa muuta ko parin päivän kestokännin.

Mut **tut. Verenpaine on 110/80. Paastosokeri 5,0. Raittiin maksa- arvot. Korrestooli hädin tuskin mitattavissa.

Jos työ, tauti, ikä tai joku muu satu tappamaan, niin mua ei tapa muu kuin lyijyn oma- alotteinen yliannostus.
Onko nämä ne kuuluisat viimeiset sanat :LOL:
 
Nii piänkii.

Jos kuoleminen olis noin helppoa, ni mut olis haudattu kolmantena päivänä eron jälkeen.

Kakstoista kossua ny ei enää takaa muuta ko parin päivän kestokännin.

Mut **tut. Verenpaine on 110/80. Paastosokeri 5,0. Raittiin maksa- arvot. Korrestooli hädin tuskin mitattavissa.

Jos työ, tauti, ikä tai joku muu satu tappamaan, niin mua ei tapa muu kuin lyijyn oma- alotteinen yliannostus.
:O kakstoista kossua. Ei näytä menevän kovin kaksisesti. Olisit jättänyt juomatta.

Ja voihan nuo arvot nyt olla kohdillaan, mutta kyllä ne jossain kohtaa pamahtaa aivan muihin lukemiin. Viina jättää aina jäljet rankan käytön seurauksena.
 
yks lääkäri neuvo että jos ammut ittes niin älä ammu pienarilla vaan käytä korkeapaineasetta

niinkö alik. Lehto Tuntemattomassa
Kyl mä osaan jos tommoinen sattuu huvittamaan. Mut mua kiinnostaa eläminen.

Faijan luokkakuvassa (juu poliisi) vuodelta vissiin -74 on jo kakstoista ristiä. Yks on ammuttu. Kaks on juonu ittensä hengiltä. Kaks on tauti tappanu. Muut ristit on oman käden oikeutta. Avioero ja virka- ase on huono yhdistelmä.
 
Kyl mä osaan jos tommoinen sattuu huvittamaan. Mut mua kiinnostaa eläminen.

Faijan luokkakuvassa (juu poliisi) vuodelta vissiin -74 on jo kakstoista ristiä. Yks on ammuttu. Kaks on juonu ittensä hengiltä. Kaks on tauti tappanu. Muut ristit on oman käden oikeutta. Avioero ja virka- ase on huono yhdistelmä.
no älä sitten kehota käyttämään lyijyluotia koska vaipaton luoti ei kestä kunnon paineita

D166 on tosimiehen viimenen toivo
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29614988:
:O kakstoista kossua. Ei näytä menevän kovin kaksisesti. Olisit jättänyt juomatta.

Ja voihan nuo arvot nyt olla kohdillaan, mutta kyllä ne jossain kohtaa pamahtaa aivan muihin lukemiin. Viina jättää aina jäljet rankan käytön seurauksena.
Kyllä äiti.

Joku manne tos mulle eilen koitti kauheesti pullistella ja ilmoitti tappavansa mut. Ei se osannu. Vituttaa tommoset epäpätevät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29615103:
Niin no, enhän mie siun äitisi ole joten juo ittesi sitten vaikka hitaasti hengiltä. Hiton surullista vain kun viina vie ihmisen. Mutta eipä tästä sen enempää.
Ei ihanaiseni.

Taannoin jo sanoin, et tää ryyppääminen päättyy äkkiä. Täs ei o mitn itsetuhoista.
 
Enpä kehoittaisi lähtemään tuohon putkeen minäkään :/ fiksuna ja mukavana aina asiankannattajaa oon pitäny!!!!
Älliä ei saa päästäni pois vaik tahtoisinkin.
Mukavuudesta voi olla montaa mieltä. Aika moni on sitä mieltä, et mä olen maailman vittumaisin virkamies.

Jos tänään ryyppään, niin entäs sit? Toinen Kaurismäki sanoi taannoin, et hän on yhden elokuvistaan ohjannu selvinpäin mut poliisikoirakaan ei osaa sanoa minkä niistä. Saarikoski ei saanu kirjaintakaan paperille ilman viinaa ja Junnulla sanoituksen hinta oli kuus lonkeroa.

Jos mä tunnustan käyttäneeni pari päivää ryyppäämiseen, niin souvvot?
 
ei mullakaan mutta luottolääkäri vannoo korkeapaineaseiden nimiin

minen laske lyijyluotia ampuvia semmosiksi
Mikä korkeapainease? Kultaluotejako ne sitten ampuu?

No vittuilu sivuun vähäksi aikaa ja siis fullmetal jacket (FMJ) luodit on kiellettyjä metsästyksessä koska ne menee läpi ja ei aina välttämättä tapa. Sama jos se oma piippu osoittaa itseensä. D166 on juuri FMJ luoti. Paljon on kertomuksia raukoista jotka on yrittäneet päästää itsensä päiviltä muttä henki ei lähtenyt mutta puoli päätä meni.. Hieno elämä ilman esim alaleukaa..

En ala nyt neuvomaan mikä on paras tapa tappaa itsensä mutta yllättäen se ei ole ainakaan itseänsä päähän ampuminen.

Kenenkään ei pitäisi tehdä niin itsekästä tekoa kuin itsemurha. Koska sitähän se on.
Tosin jotkut tekee sen hätääntyneenä ja varsinkin kännissä.. Ajattelematta yhtään mitään.. Neljä ikäistäni kaveria ampui itsensä kahden vuoden sisällä kun olin 20v.

Paskaa.. Selvin päin kukaan heistä ei olisi ampunut itseänsä.. Tai jos heidän silloiset tyttöystävänsä eivät olisi pettäneet heitä..

Hyviä kavereita meni viinan ja naisten takia..
(Viina/humala oli se suurin tekijä)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mikä korkeapainease? Kultaluotejako ne sitten ampuu?

No vittuilu sivuun vähäksi aikaa ja siis fullmetal jacket (FMJ) luodit on kiellettyjä metsästyksessä koska ne menee läpi ja ei aina välttämättä tapa. Sama jos se oma piippu osoittaa itseensä. D166 on juuri FMJ luoti. Paljon on kertomuksia raukoista jotka on yrittäneet päästää itsensä päiviltä muttä henki ei lähtenyt mutta puoli päätä meni.. Hieno elämä ilman esim alaleukaa..

En ala nyt neuvomaan mikä on paras tapa tappaa itsensä mutta yllättäen se ei ole ainakaan itseänsä päähän ampuminen.

Kenenkään ei pitäisi tehdä niin itsekästä tekoa kuin itsemurha. Koska sitähän se on.
Tosin jotkut tekee sen hätääntyneenä ja varsinkin kännissä.. Ajattelematta yhtään mitään.. Neljä ikäistäni kaveria ampui itsensä kahden vuoden sisällä kun olin 20v.

Paskaa.. Selvin päin kukaan heistä ei olisi ampunut itseänsä.. Tai jos heidän silloiset tyttöystävänsä eivät olisi pettäneet heitä..

Hyviä kavereita meni viinan ja naisten takia..
(Viina/humala oli se suurin tekijä)
et taida tietää järin paljoa luodeista tai metsästyksestä?
 
Ei jokaiseen känniin sisälly suurta itsetuhoisuutta. Ehkei se lääketiettellisesti suositeltava hoitomuoto ole, mutta uskon silti SATUNNAISTEN terapiakänninen puhdistavaan vaikutukseen.
Kännillä on lumouksensa ja kännillä on kirouksensa. Mutta joskus se silti auttaa. Koko siinä känni/ krapulakuviossa on pieni pisara elämän syvää totuutta. Että sitä sellaisen kamalan - ei koskaan enää- vaiheen jälkeen silti päätyy kokeilemaan samaa uudelleen.


Minä voin olla vallan mainosti juomatta, mutta voin yhtä mainosti juoda joskus.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja MIES!
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä