The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ahhahahaa vittuku oon fiksu, kattelin sitä iltalehden "uutista" arhinmäen jättilaskusta ja siinä otsikossa luki jotain "tämä arhienmäen lasku ei ole totta" ja luulin ensin että se otsikko on sarkasmia ja olin hetken melko hämmentynyt sitä lukiessa :LOL:

Alkaiskohan pää toimia taas sitten kun on parantunu? :D
 
Olin tos partsilla harrastamassa itsesaastutusta. Ohi kulki tyttö joka ulkoilutti dobberia. Mulla tuli taas ihan hirvee ikävä koiraa. Tai kissaa.

Ei nää kerrostalobunkkerit o ihmistä varten. Jonain päivänä mä pääsen täältä pois. Toivottavasti ennen kuolemaani.
 
Kävin baarissa kaffilla, selasin vanhat lehdet ja löysin ittelleni ammatin. Mä vaan olen vääräs paikassa. En o Ukrainassa. Voisin nimittäin ampua noit tarkka- ampujia jotka ampuu siviilejä. Olisko matkakulut ja tonni/laaki sopiva veloitus?
 
Voi ristus, pitäisköhän pojan alkaa tehdä vähän enemmän poikain juttuja.:snotty::D

Tyttö: Voi ei!!! mustikkakeittoa meni paidalle!!!!
Poika: Ota nopeasti paita pois päältä ja hiero siihen tahraan pyykinpesuainetta.

:O

Ja niin ne vaan kasvaa. Kukaan ei ehdottanut että "ei haittaa äiti siivoo".:|
Tälleenkö musta on nyt jo tullut osittain tarpeeton.:D
 
kahvikirahvi
Oletkos sää siältä kotosin vain miks sinne niin kovasti syän mielii?
En mää oo asunu siellä kun kolme vuotta, mutta koko mun elämäni aikana missään ei oo mieli ollu niin levollinen kun siellä. Sydän jäi sinne vaikka rakkaus toikin tänne.




Joku viikonloppu kerran olin ollu reissussa pitämässä hauskaa, ja sunnuntaina valtas haikee mieli kun piti lähteä takasin kotiin. Junassa itkinkin vähän, mutta heti kun näky Rovaniemi ikkunasta niin tuli niin ennenkokemattoman tyyni ja seesteinen ja hyvä fiilis.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja krut
En mää oo asunu siellä kun kolme vuotta, mutta koko mun elämäni aikana missään ei oo mieli ollu niin levollinen kun siellä. Sydän jäi sinne vaikka rakkaus toikin tänne.




Joku viikonloppu kerran olin ollu reissussa pitämässä hauskaa, ja sunnuntaina valtas haikee mieli kun piti lähteä takasin kotiin. Junassa itkinkin vähän, mutta heti kun näky Rovaniemi ikkunasta niin tuli niin ennenkokemattoman tyyni ja seesteinen ja hyvä fiilis.
Aaaaw!

Siellä taitaa tosiaan olla vähän eri meno kun täällä suurissa cityissä.:heart:


Me miehen kanssa paetaan metsään joka kesä, ihan kaksistaan. Kyl sitä hiljaisuutta kaipaa itse kukin.:heart:

Kyllä se Lappi vei minunkin sytämmen aikoinaan, huooh, ei siihen tarvittu kuin yksi käynti aikoinaan:heart:
 
Voi ristus, pitäisköhän pojan alkaa tehdä vähän enemmän poikain juttuja.:snotty::D

Tyttö: Voi ei!!! mustikkakeittoa meni paidalle!!!!
Poika: Ota nopeasti paita pois päältä ja hiero siihen tahraan pyykinpesuainetta.

:O

Ja niin ne vaan kasvaa. Kukaan ei ehdottanut että "ei haittaa äiti siivoo".:|
Tälleenkö musta on nyt jo tullut osittain tarpeeton.:D
Pojalle 100+
 
Ainii.

Koska ihminen ei elä vain juomalla, ni kävin paikallisessa pitseriassa syömässä. Otin kinkkusalaatin, koska vatsani ei just ny ole varma sietokyvystään.

Sit piipahdin nurkkabaarissa. Miten helvetissä täs kunnossa voi voittaa kolme shakkimatsia peräkkäin eri vastustajille? Ja siis tienata kolme ilmaista kaljaa.

No, enää yks korkkaamaton kossu kaapissa, joten tää ryyppäys päättyy tänään.
 
Sarjassamme kysy palstalta.. Onko hyvät tarjoilut synttäreillä ( kummit ja mummit) jotka tulee toiselta paikkakunnalta. ( ottaa huomioon että ap on opiskelija joka asuu duunarin kanssa, eli persaukista porukkaa). Jos ap tekis lihakeittoa, itse tehtyjä sämpylöitä, kakkua ja muksuille poppareita, mehua ja jotain makeaa kuten mokkapaloja??
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Hitokseen väsyttää. Ja kello on kuitenkin vasta 21..jos nyt menis nukkuu niin riittäisköhän unta aamuun asti.Kun joskus ne tuppaa loppumaan kesken ja sit herään viideltä kukkumaan..
 
Sarjassamme kysy palstalta.. Onko hyvät tarjoilut synttäreillä ( kummit ja mummit) jotka tulee toiselta paikkakunnalta. ( ottaa huomioon että ap on opiskelija joka asuu duunarin kanssa, eli persaukista porukkaa). Jos ap tekis lihakeittoa, itse tehtyjä sämpylöitä, kakkua ja muksuille poppareita, mehua ja jotain makeaa kuten mokkapaloja??
kuulostaa hyvältä

meillä ainakin lasten kaverit haluaa leikkiä yhessä eikä ne juuri piittaa kakusta
 
Sarjassamme kysy palstalta.. Onko hyvät tarjoilut synttäreillä ( kummit ja mummit) jotka tulee toiselta paikkakunnalta. ( ottaa huomioon että ap on opiskelija joka asuu duunarin kanssa, eli persaukista porukkaa). Jos ap tekis lihakeittoa, itse tehtyjä sämpylöitä, kakkua ja muksuille poppareita, mehua ja jotain makeaa kuten mokkapaloja??
Toi kuulostaa oikein hyvältä tarjoilulta.

Lihasoppa ja sämpylät ei o koskaan väärä valinta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä