*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

murmelii sen mitä olen tuolla himotestaaja-ketjussa kurkkinut, niin tuolla sinun viivallasi tulisi varmasti jo huomisaamuna "raskaana 1-2", mutta jos nyt ihan varma haluaa olla niin malttaa sunnuntaihin - itse en malttaisi :D

kerttuli82 hieno juttu että kaikki oli kunnossa gynekäynnillä, kyllä se plussa sullekin tulee vielä, toivottavasti jo tämänhetkisestä kauniista follista =)

mariah ja talviaurinko, tsemppiä uuteen kiertoon, tosin edelleen mä vähän toivoin talviauringolle että vuoto ois ollu jotain muuta..

iitukka on kyllä hankala tilanne, mutta jos aiemminkin on ollut samantyylistä mietettä, niin saattaahan mies vielä muutakin päättää. Varmaan kuitenkin tietää, miten tärkeä asia sulle on?

marjee maaliskuun plussa sovittu, tästä ei lipsuta! :cool:


Osin tuosta Iitukan tilanteesta tuli mieleen sellainen kysymys, että onko teille muille 3-kymppisille ollut aina selkeänä ajatus, että lapsia haluaa? Kuitenkin ollaan näin "vanhoiksi" ehditty ennen yritystä =) Itse en ole ollut asiasta varma kuin vasta ehkä vuoden, ja pelottikin aikanaan ottaa koko lapsiasiaa puheeksi miehen kanssa, kun oli suhteen alkuaikoina kuitattu lapsiasia sellaisella nopealla "ehkä joskus, ehkä ei" -keskustelulla ja huolestutti et entä jos miehen ehkä onkin muuttunut eri suuntaan kuin omani.. Onneksi ei ollut, ja olinkin vähän tyypertynyt kun kaikki valmistelemani vauva-argumentit jäivät käyttämättä kun mies sanoi vaan "joo" kun sain vihdoin asian otettua puheeksi :LOL: miten teillä muilla?
 
kiitos ricardina! (en tällä tabletilla saa noita sydämmilöitä ja kukkiloita laitettua )
mitäs, mies hymeksi aikansa ja totes että nonni, joku pulla saatu uuniin ja että toivottavasti kestää mutta että tietääpähän nyt ainaki että pystyy raskautumaan.. itteä tietty pelottaa kauheesti että jos olluki vaan joku hipasu tms eikä ihan täysillä uskalla iloita vielä vaikka kieltämättä hymyilyttääkin.. ehkä joutuu alkuviikosta tuhlaa varmistustestin :D
 
Viimeksi muokattu:
Jottei elämä tylsäksi kävisi, niin palaan tänne kuitenkin taustailemaa :D eli yritys jatkuu. Mies ei ole siis nyt kuitenkaan mieltänsä muuttanut, huoh.
Murmelille vielä uudestaan onnea!!
Joku kyseli onko aina tiennyt haluavansa lapsia. Minä kyllä olen. Ajatteli alle parikymppisenä, että äkkiä mies ja naimisiin ja paljon lapsia. Tässä sitä ollaan kohta 33v ja ilman lapsia. Yritystä kaiken kaikkiaan yli 8 vuotta! Tuohon kaatui jo yksi avioliittokin. Tässä olen miettinyt, että milloinka tästä vauvahaaveesta kuuluisi luopua? En ole kuitenkaan jättänyt elämää elämättä, olen matkustellut opiskellut bilettänyt ym.
Plussapuhureita nyt kaikille, ainakin meillä tuulee niin kovaa, että luulisi plussia tulevan :D
 
Valtavasti onnea murmelii :heart:

Mulle itselleni ei ollu ollenkaan selvää nuorempana, että lapsia haluaisin. Pitkään olin sitä mieltä, että lapset ei ole mua varten enkä juurikaan niistä pidä. Useampi suhde takana ja kukaan ei saanut mieltä muuttumaan. Nyt sitten kun oikea ihminen löytyi rinnalle niin kuinkas ollakkaan... Mieli muuttui ja kyllä se oma vauva kovin houkuttaisikin. Ihan eritavalla sitä on alkanut suhtautua viimeisten vuosien aikana sisarien lapsosiin jne. Eli mä itse näen sen asian niin, että mun lapsihaaveet syttyi vasta sitten kun tapasin sen elämäni miehen.

ON: Tänään aamulla testasin niin puhtaan ja selkeän plussan ovistestiin. Lauantaipäivän kunniaksi on talletuksia tehty ihan kiitettävästi ja vielä on iltaa jäljellä ;)
Jännä tunne odotella noita viivoja tuohon testiin vaikka kyseessä onkin pelkkä ovistesti :D Miehelle totesin, että tulos oikea testi vaan väärä. Aika hyvin nää mun omat laskelmat on pitäneet paikkansa. Aavistelin itsekin, että mahdollinen ovulaatio osuisi juuri tälle päivää ja niin tuo testi sen nyt sitten vahvisti.
 
Heippa!

Itse vasta kuumeilen ja odotan ns. oikeaa hetkeä, mutta taustailen (ikäni puolesta) myös tässä ketjussa. On tosi lohdullista ja iloista huomata, että täällä kaikki tsemppaavat toisiaan ja vilpittömästi toivottavat onnittelut ja osanotot! Teitte taustailijan iloiseksi :)
 
Viimeksi muokattu:
Iitukka ja Hironea kiitokset ! edelleen alitajunnassa pieni entäs jos mutta päivä kerrallaan ?

iitukalle onnittelut siitä jotta mies tulikin "tolkkuihinsa" :) ja hironealle onnea ovisplussasta, saavutus se on sekin, ainakin se eka löytö siltä itsestä sillon tuntui :)

niin ja kiertosiskolleni talviauringolle ihan vaan wink wink että ens kierrosta tärppää siellä ni sit ollaan yk-kiertosiskojakin, eiks vaan ;)
 
Ihan järjetöntä oman navan ympyröitiä nämä viimeaikaiset kirjotukset, mutta lupaan parantaa tapani ;)
Päätin ottaa itseäni todellakin niskasta kiinni. Nyt loppui tupruttelu. Varasin myös ajan gynelle. Käyn tarkistuttamassa, että kaikki on ok. Tuntuu nimittäin, ettei kaikki ole. Vähän samanlaisia tuntemuksia on kuin syksyllä kun löytyi se epämääräinen tulehdus. Ja gynehän ensimmäisenä kysyy, olenko lopettanut tupakoinnin. Mutta nyt vielä oviksen bongailut, jospa senkin saisi bongattua. Niin ja tämä alkavan flunssan karistus....
Norna, tulehan kirjoittelemaan :) Niinhän minäkin täällä "taustalla" huutelen :D
Hironea, onnea oviksen hyödyntämiseen. Hyvä ajankohta. Mikäs sen mukavampaa viikonloppu puuhaa ;)
 
hironea onnea ovisplussasta, ja iitukka hienoa että mies tuli järkiinsä :heart:

norna tervetuloa mukaan vaan, vaikka aluksi taustalle jos siltä tuntuu =)

Sitten valitus omasta, typerästä navasta :headwall: ei menny kierron ajoittaminen putkeen mulla. Terojen piti loppua tiistaina ja olin ajatellut et menkat saa alkaa vaikka sit heti. No, ne piru vie näyttää alkaneen just äsken ja clomien kontrolliultraan piti mennä kp(12-)14 ja nyt se osuu sitten meidän reissun ajalle, ja reissupaikassa ei näytä olevan gyneä ollenkaan. Omalle pääsisin joko kp10 tai sit vasta kp16. Kyselin jo clomittarien ketjussa, et onko kp10 liian aikaisin vai meneekö tää eka lääkekierto nyt sit harakoille, kandeeko niitä edes aloittaa :| mua niin jurppii, yleensä menkkoja saa odottaa kuukausitolkulla ja nyt ne alkaa ennen ku terot ees loppuu :kieh:
 
Pahoittelut talviaurinko :hug:

...ja mulla loppui vuoto yhtä äkisti kuin alkoi, siteeseen ei tullut enää mitään. Otin aamulla lääkkeen pari tuntia myöhässä, olikohan se nyt sit kuitenkin välivuotoa siitä johtuen? Täytyy seurailla tilannetta, voi kun hanat aukeis vasta tiistaina, menis niin paljon paremmin kaikki.
 
Iitukalle tsemppiä tupakasta luopumiseen, ite lopetin kuusi viikkoa sitten.. aina ollut tiedossa että sitten jos joskus tulee raskaaksi niin siihen loppuu mutta nyt kun vietin pari päivää siellä sairaalassa ni päätin samalla kokeilla jättää tupakan ja se päätös on kestäny :)

toivotaan että Ricardinalla hanat aukeaa vasta tiistaina että kaikki menee suunnitelmien mukaan!

kiertosiskolle pahoittelut ja pää pystyyn uuteen kiertoon! ens kierto on sun!

niin ja kiitos vielä hirveesti kaikille..! tässä jo miettii että joko heti plussan saatua pitää soitella neuvolaan vai oottaa esim viikko ja testiä uusiks vai mitenkä.....
 
Kahden päivän tuhruttamisen jälkeen tänä aamuna aukes padot niin, että mulle voi päivittää

Ricardina..........30v.........kp 1/?..................yk3...........c

Varmaan pelkällä tahdonvoimalla vuoto pysyi pois tähän asti, voi kun muukin tässä kierrossa onnistuis ihan vaan siksi että mä kovasti haluan :saint: nyt on kuitenkin gyne varattu kp14 ja ylihuomenna aloitan clomit. Kylläpä jännittää!

Mitäs muille kuuluu?
 
Tiistai 25.2.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Ricardina..........30v.........kp 1/?..................yk3...........c
Talviaurinko......30v.........kp 3/30-31............yk3...........luomu
Mariah33..........34v.........kp 5/27-30............yk10.........luomu
Chiligail............35v.........kp 6/29.................yk18.........mp+pr+1.ins.+l
Hironea............35v.........kp 17/24-26..........yk1...........luomu
Kerttuli82.........31v.........kp 27/28-31...........yk 8.........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 34/28................yk6..........?
Yritys10...........30v.........kp 37/27-30...........yk15.........c+l
Marjee.............30v.........kp 46/32-36...........yk 7..........t


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä
Yritys10................?....................?
Hironea.................?....................?





Plussanneet:
babygreen...........34v........yk5............12/2013
Periferia..............29v........yk7............12/2013
Joiku...............................yk10...........12/2013
Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Moikkis kaikille! :)

murmeliin digi... aivan ihanaa :heart: mä lisäsin plussanneisiin, eihän haittaa, eihän?? Mä toivon ja uskon että kaikki menee hienosti :hug:

Hironea, onnittelut bongatusta oviksesta! pompautin sut myös piinailijoihin, voit ilmoitella dpota ja jännää päivää, jos haluat :) Tsemiä kamalasti piinailuun :heart:

Iitukka, miehet ja niiden mielenmuutokset... ja aina naisia parjataan ailahtelevaiseksi! :D Onneks kuitenkin näin päin nyt :) Ja tsemiä tupruttelun päätökseen, ja ilmottelehan, mitä gynellä sitten selviää... Mä oon ehkä tehokkain lääkäreiden palveluiden käyttäjä ikinä, mutta jos tähän kamalaan vauvapiinailuun saa edes vähän rauhaa gynellä käynnistä, niin musta se on vaan viisautta :)

Kerttulille :wave: hiljaiseloon, ja kiitos tsempistä... :) Nyt sitten vaan kaunis johtofolli käyttöön siellä!

Ricardina, ihana kun pääsit uuteen kiertoon ja puhtaalla sisulla sopivana päivänä :D Muakin suorastaan jännittää sun puolesta, kun pääset seuraavaan vaiheeseen...! :)

Nornalle tervetulostukset taustailijaksi! :) Mukavaa saada aina uusia ääniä tänne. Tosin mä varotan, että nyt maaliskuussa me kaikki plussataan ja tyhjennetään tää foorumi kerta istumalta! :D

Talviauringolle halit uuteen kiertoon :hug:

Oma napa on tylsää teroilua... kunpa tuo liuska jo LOPPUIS!! 6 mennyt, 4 jäljellä...

Ihanaa alkavaa viikkoa, tyttöset :flower:
 
Ricardina, hyvä ettei mennyt kierto hukkaan. Tahdonvoima on iova voima. Tsemiä!
Murmelii, ymmärrän huolen ja ettei vielä oikein uskokaan todeksi kun mahassa ei mitään tunnu. Siitä se pikkuhiljaa todeksi muuttuu. Taisi se sun lääkäri tietää, mitä puhuu toivotellessaan tervetulleeksi synnärille ;)
Marjee, hyvä että olet päässyt jo voiton puolelle terojen napsimisessa.
Mä tikutin ovista ja tänään näyttää jo aika tummaa viivaa. Ollaan kyllä pupuiltu nyt ajatuksella, että joka toinen päivä. Tai siis mun ajatuksella :D Mies on taas reissussa, joten tiedä tuota miten sitten osuu nää ajoitukset. Itse taas makaan kuumeessa vällyjen välissä, joten ei ole kyllä seksi ensimmäisenä mielessä. Mutta jos tuo mies tänään kotiutuu, niin kampean kyllä hänen peittojen väliin :D En ole buranaa uskaltanut ottaa, kun siitähän sanotaan ettei olisi hyväksi vauvahaaveille. Finrexiä kylläkin olen juonut.
 
Murmeliille valtaisat onnentoivotukset ja rutkasti vauvaliimaa matkaan!! :heart: Varmasti kaikki menee hyvin :)

Toivottavasti kukaan ei pistä pahakseen, vaikka käyn täälläkin vielä huhuilemassa, mutta jotenkin tää on vaan se mun "kotiketju" ja seuraan säännöllisesti teidän kuulumisia ja jännitän mukana :) Nyt ajattelin jakaa sen, mitä äsken kahvitauolla luin, oisko ollut Kunto-lehdestä. Joku muukin on sen artikkelin varmaan bongannut, mut en muista, että siitä olis ollut täällä juttua. Siinä joku Lontoolaisen hedelmällisyysklinikan tyyppi kertoi, että ruusukaalin on todettu parantavan vauvansaantimahdollisuuksia :) Ja sitä kannattaa nauttia sekä miehen että naisen. Se sisältää valtavasti foolihappoa. Miehellä se parantaa siemennesteen laatua ja naisella kohdun limakalvoa. Ruusukaali taitaa vaan aika vahvasti jakaa mielipiteet maun puolesta. Itse olen sen ystävä ja heti alkoikin tehdä mieli ruusukaali-kantarellipataa :)

Itse olin ainakin valmis kokeilemaan kaikkia konsteja, oli greippimehut, royal jellyt, sinkit sun muut. Ei niistä ainakaan haittaa ole.

Mä täällä jatkan peukuttamista teidän kaikkien puolesta! Olette usein mun mielessä :heart: vaikka ei täällä kaikkien kanssa yhtä aikaa kuumeiltukaan. Erityisesti mun mielessä ovat Dazzler ja Säihkiss, joiden kuulumisia olis kiva kuulla...
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Taas mä avaudun vaan itsestäni, mutta oon ihan sekaisin nyt tän vuodon kanssa... :( aamulla tuli siis ihan kunnolla verta ja hyytymääkin, ja nyt sit taas ei mitään, pientä tuhrua vaan. Ei siinä mitään, edellisetkin menkat oli tosi niukat, mutta entä jos tää on vaan alkusoittoa ja "oikeat" menkat alkaakin joskus viikon päästä ja oon jo silloin aloittanut clomit? Onneks on torstaille aikaa arpoa että aloitanko ne, mutta inhottaa tää epätietoisuus.
 
marjeelle kiitokset ja ei haittaa siirto plussanneisiin vaikka jännittääkin kovasti.. Varmaan pitää joku digi vielä vaikka viikonloppuna tuhlata :D tiedän, olen vainoharhainen.. Tissit on kyllä turpeessa ja mahaa kilpailee sieltä täältä, jatkuvasti olevinaan nälkä, mies sanoikin että ei vielä voi kahen eestä nälättää jos toinen on hädin tuskin riisinjyvän kokoinen :D
ricardinalle tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti vuoto asettuu!
iitukka; jospa se tohtori tosiaan ties ;) tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja paranemista!
kirpukalle kiitos onnitteluista!

Mietin uskaltaako vilkaista jo tuonne plussanneiden ketjuun.. Takuulla seuraan teidän kuulumisia ja ens kuussa sit urakalla plussia <3
 
murmelii onnea onnea onnea!! :)

Ihana Kirpukka, kun käyt vielä täällä kurkkimassa, niin mäkin käyn siellä odottajien puolella (ja visualisoin omaa nimimerkkiä ihan vimmatusti sinne listoille;))

Tänne kuuluu ihan hyvää. Käytiin tosiaan ensikäynnillä lapsettomuuspolilla ja ensi kierrossa kierron kartoitus eli verikokeet+ultrat ja niiden mukaan sitten jatkot. Tosi hyvä fiilis jäi käynnistä. Asiat lähtee etenemään vauhdilla ja henkilökunta oli aivan mahtavaa. Meillähän alkujutut tehtiinkin yksityisellä, joten mies on jo tutkittu ja priimalaatuiseksi todettu ja multakin osa labroista jo plakkarissa. Jostain käsittämättömästä syystä mä jaksan olla positiivinen tän asian suhteen ja uskon että on vaan ajan kysymys milloin plussa ilmestyy testiin. Tai siis semmoinen projektihan mulla tässä on nyt menossa, että paino on pakko saada nousemaan. Vaikka en mikään tikkulaiha olekaan niin liian hoikka kuulemma kuitenkin. Oon nyt hyvällä omalla tunnolla herkutellut ja syönyt välipaloja vähän väliä, lääkärin määräyksestä :) Lääkäri oli siis sitä mieltä, että jo muutaman kilon lisäys voi hoitaa ongelman. Saapa nähdä kuinka käy.

Dazzleria olen minäkin usein miettinyt ja olisi ihana kuulla kuulumisia.

Aurinkoa kevääseen, tai sen odotukseen ihan jokaiselle! Kevät on rakkauden ja uuden elämän alkamisen aikaa, eiköhän pistetä plussaten koko kööri :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Iik! :D että oikein piinailijoihin. :eek:
DPO olis niinku 4 ja 6.3 teen testin jos ei vielä mitään nävy.

Vähän meinaa epäilys nostaa päätään. Kun ei ole aikaisemminkaan onnistunnu... Mutta pakko uskoa ja yrittää pitää toivoa yllä. Kahtotaan ja jännätään.

Sen verran laitoin alulle tätä tutkimusrumbaa, että käväisin otattamassa papa kokeet joukkarissa. Edellisistä onkin hurahtannu jo lähemmäs 10v... Kuulostellaan tulokset ja sitten niiden pohjalta katsotaan sit jos lähdettäis ihan virallisiin jatkotutkimuksiinkin piakkoin.
 
Keskiviikko 26.2.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Ricardina..........30v.........kp 2/?..................yk3...........c
Talviaurinko......30v.........kp 4/30-31............yk3...........luomu
Mariah33..........34v.........kp 6/27-30............yk10.........luomu
Chiligail............35v.........kp 7/29.................yk18.........mp+pr+1.ins.+l
Hironea............35v.........kp 18/24-26...........yk1..........luomu
Kerttuli82.........31v.........kp 28/28-31...........yk 8.........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 35/28................yk6..........?
Yritys10...........30v.........kp 38/27-30...........yk15.........c+l
Marjee.............30v.........kp 47/32-36...........yk 7..........t


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä
Yritys10................?....................?
Hironea.................4....................6.3.





Plussanneet:
babygreen...........34v........yk5............12/2013
Periferia..............29v........yk7............12/2013
Joiku...............................yk10...........12/2013
Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Moikkis ja mukava kuulla Kirpukan ja säihkiksen kuulumisia! Mukava että käytte lukemassa ja kertoilemassakin - ihana että säihkiss aina on niin poistiviinen; tarttuu aina jotain iloista tähän synkkyyteen taipuvaan omaan mieleenkin :) Kummallekin toivotavan plussaissaa loppukevättä :heart:

Ricardina, kyllä mä uskosin, että jos sulla ihan kunnon vuotoakin ollut, niin se on se täti nyt vaan astetta kummallisempi... mulla ainakin voi hyvin vuorotella "kevyemmät" tuhrut semmosen kunnon vuodon kanssa ihan normaalistikkin - luulenpa että terot voi vielä lisäksi vaikuttaa?

Hironea, ihanaa, lisäsin sun tiedot ja sitte me vaan jännätään sun kanssa josko sä oot maaliskuun eka plussaaja!!! :)

murmeliille tsemiä ja rohkeutta odotuspuolelle - me yritetään tulla nyt maaliskuussa ihan rytinällä perästä! :D

Aivan jäätäviä alavatsakramppeja ollut eilen ja tänään - teroilijat: onko teillä ollut samanlaista? :O ihan kuin kuukautiskipuja, mutta lyhkäsempiä viiltoja ja paljon terävämpiä? Mä en kyllä kestä kolmee kuukautta tätä - buranan avulla sai viime yönä nukuttua...
 

Yhteistyössä