The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Isolle puolelle näköjään tuli ketju "hyviä syitä olla kuolematta".

Hmmm... eroni jälkeen mä yritin tappaa itteni juomalla, mut en osannu tai jaksanu. Mut yritys oli kyl hyvä. Sit viime keväänä mä siihen hommaan kyllästyin ja laitoin korkin käytännössä kiinni. En absolutistiksi kumminkaan alkanu, mut ryyppäys loppui.

Jos ny tänään (huomenna ylihuomenna...) ryyppäänkin, niin se johtuu siitä, et just ny mua huvittaa ryypätä. Se ei o keltään pois eikä siin o mitn itsetuhoista meininkiä. Ei estä mua suunnittelemasta pikku pintaremonttiani tai parvekekukkasia.

Ja ainii. Tapasin röökinhakureisuulla baariin poikennena (juu, tonne baariin mä pääsen sisään jos osaan kävellä omin jaloin, eikä sekään ole välttämättömyys) villasukkanaisen broidin. En ollu uusien ihmisten tapaamiskunnossa, mut eipä tuo velimieskään ollu ihan selvinpäin, baarissa kun oli. Tuo ihmetteli kauheesti, et mä olen ihan tavallinen ruma keski- ikäinen kaljamaha, kun mitä siskonsa puheista on päätelly, et mä olisin adoniksen näköinen yli- ihminen.

Niin, villasukkanaaras sit... ongelma.

On aivan liian nuori, ei vielä neljääkymppiä nähnytkään. Ja ihan hirmuisen kaunis. Fiksu, sanavalmis, reipas ja rohkea. Voi jospa hän löytäisi jonkun ikäisensä, rakastuisi ja perustaisi perheen, niin sit me kaikki päästäis hirveesti helpommalla. Mä voisin kaikessa rauhassa jäädä odottamaan oman PeppiPitkätossuni ilmaantumista.
Hitsit, en oo ajan tasalla. Villasukkanaaras on siis siuun pihkassaKÖ?

Mut mitäs jos hän on just se Pitkätossun Peppi?
Huooooh, ihanaa kun alkaa lössillä olla kevättä rinnoissa.:heart:
 
Helppo jäätelökakku eli uunijäätelö:
* yksi (valmis) täytekakkupohja
* yksi paketti jäätelöä
* yksi tölkki sekahedelmiä
* nämä mätetään tässä järjestyksesä päällekkäin vuokaan
* päälle vatkataan valkuiaisista marenki ja kuorretetaan keko tällä
* uuniin sen verran että marenki ottaa väriä
Syödään heti.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura) ja Lispetti
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Met lähemmä kohta perheen kanssa ostoksille, josko sitä täyttelis vähän ruokakaappeja pahan päivän varalle ja saas nähä tarttuisko matkaan myös uudet hansikkaat jälkeläiselle. Tekis mieli ostaa sille uus pipokin, mutta niitä on varmaan jo kymmenen... :D

Kohta on kesä!
 
Joo, jonkinlainen kakuntyyppinen kääryle. Näin sen leivontaohjelmassa ja pitää päästä kokeilemaan. Filon kanssa en ala temppuilemaan, sitä saa kaupan pakastealtaasta valmiina. Väliin tulee omenoita, pähkinöitä, rusinoita, keksinmuruja.... kuulostaapa hyvältä.

Omenastruudeli - Reseptit – Kotiliesi
En ole koskaan tehnyt. Vaikuttaa kyllä herkulliselta.:p


Filon teko on vissiin aikaa vievää värkkäystä, se kun pitäs olla niin ohutta että näkee tyyliiin läpi.
 
No ei tietenkään voi :D

Mun tyttö raahas jossain vaiheessa nukkeaan joka paikkaan mukaan, tykkäs siitä niin paljon ettei nukesta lopulta jäänyt jäljelle juur mitään :D
:D

Mun piti veto-oikeutta käyttää kun vaimo laittoi lapselle jonkun suvussa kulkeneen nuken (mollamaijan tyylinen).

Haisee kuin rankkitynnyri, ties missä varastoissa ja paskassa pyörinyt, sen verta karmivat hajut.

Kuntokin on aikasta huono, että peseminen tod näk hajoittaisi sen.
 
:D

Mun piti veto-oikeutta käyttää kun vaimo laittoi lapselle jonkun suvussa kulkeneen nuken (mollamaijan tyylinen).

Haisee kuin rankkitynnyri, ties missä varastoissa ja paskassa pyörinyt, sen verta karmivat hajut.

Kuntokin on aikasta huono, että peseminen tod näk hajoittaisi sen.
Tyttö ymmärtää selvästi perintöarvon päälle :D mitä likaisempi, haisevampi ja vanhempi, sitä rakkaampi :D

Sai oikeesti hävetä joskus kun tyttö raahas risuista nukkeaan mukana jokapaikkaan, luulivat varmaan ettei raukka saa uutta nukkea :LOL: oikeestihan niitä lelui oli kauheat määrät kotona mut mikään muu ei kelvannu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
Tyttö ymmärtää selvästi perintöarvon päälle :D mitä likaisempi, haisevampi ja vanhempi, sitä rakkaampi :D

Sai oikeesti hävetä joskus kun tyttö raahas risuista nukkeaan mukana jokapaikkaan, luulivat varmaan ettei raukka saa uutta nukkea :LOL: oikeestihan niitä lelui oli kauheat määrät kotona mut mikään muu ei kelvannu :D
Mulla oli sellainen pehmokissa jonka pää roikkui muutaman langan varassa.:LOL:

En suostunut luopumaan siitä millään, välillä isi sitä yritti korjailla mutta hetken päästä sen pää taas roikkui.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nereids ja kepsis
Mulla oli sellainen pehmokissa jonka pää roikkui muutaman langan varassa.:LOL:

En suostunut luopumaan siitä millään, välillä isi sitä yritti korjailla mutta hetken päästä sen pää taas roikkui.:D
Ihana :D noi on just niitä kaikkein rakkaimpia leluja :heart:

Ei niistä luovuta, mitä siitä ny jos pää vähän joskus tipahtelisin :LOL:

Nii moikka pitkästä aikaa lipsutti :kiss: vaihoin nikkiä :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
:D

Mun piti veto-oikeutta käyttää kun vaimo laittoi lapselle jonkun suvussa kulkeneen nuken (mollamaijan tyylinen).

Haisee kuin rankkitynnyri, ties missä varastoissa ja paskassa pyörinyt, sen verta karmivat hajut.

Kuntokin on aikasta huono, että peseminen tod näk hajoittaisi sen.
Se on sit elämää nähny nukke. Mikäs siinä.

Mullakaan ei o nukkea. Pikkupoikana, eli tos pari vuotta sitten mulla oli merirosvonukke ja muovisotilaita. Muovisotilaat onnistuivat jossain hyökkäyksessä amputoimaan merirosvon jalan, mut merirosvon kosto oli kauhea. Moni muovisotilas menetti päänsä.

Esikoislikalla mä en muista olleen mitään erityistä nukkea. Mut yhdessä iässä oli häntä. Se oli must. Ei voinu mihinkään mennä tai askeltakaan ottaa ilman häntää. Niinpä mun kylpytakissani ei pariin vuoteen ollu vyötä.

Kuopuslikallakaan ei o mitään tiettyä nukkea. Niit ja pehmonalleja vaan on järjetön määrä. Miten voi nukkua sängyssä mis on toistasataa asukkia?
 
Ihana :D noi on just niitä kaikkein rakkaimpia leluja :heart:

Ei niistä luovuta, mitä siitä ny jos pää vähän joskus tipahtelisin :LOL:

Nii moikka pitkästä aikaa lipsutti :kiss: vaihoin nikkiä :rolleyes:
Mä tässä vähän ounastelinkin että kekäköhän se siellä.:rolleyes::kiss:
Voi olla että arvaan ihan oikein tai sitten en.:D
Alkoko vanha nikki ässällä?
 
  • Tykkää
Reactions: Nereids
Alkoi kyllä :D sää arvasit :kiss: oli pakko tulla takas tänne jostain syystä :D
No kiva ku tulit!:kiss:

Ei täältä niin vain lähetä!

Roikutaankohan me palstalla vielä sitten eläkeikäisinäkin?:O

Kaamee määrä kärttysiä seitenkymppisiä isoäitejä ja isoisejä.:D
Ollaan haukkumassa nuoria äitejä tyyliin; "eipä ollut sillon, kun minä olin nuori".:D
 
Se on sit elämää nähny nukke. Mikäs siinä.

Mullakaan ei o nukkea. Pikkupoikana, eli tos pari vuotta sitten mulla oli merirosvonukke ja muovisotilaita. Muovisotilaat onnistuivat jossain hyökkäyksessä amputoimaan merirosvon jalan, mut merirosvon kosto oli kauhea. Moni muovisotilas menetti päänsä.

Esikoislikalla mä en muista olleen mitään erityistä nukkea. Mut yhdessä iässä oli häntä. Se oli must. Ei voinu mihinkään mennä tai askeltakaan ottaa ilman häntää. Niinpä mun kylpytakissani ei pariin vuoteen ollu vyötä.

Kuopuslikallakaan ei o mitään tiettyä nukkea. Niit ja pehmonalleja vaan on järjetön määrä. Miten voi nukkua sängyssä mis on toistasataa asukkia?
Minulle tuli lapsena jotain perintösotilaita läjä suvun kautta ja siellä oli jonkinlainen joukkueenjohtaja jolla oli ilmeisesti ollut pistooli kädessä, mutta jossain taistelussa se käsi oli ranteesta lähtenyt poikki. Joten nohevana uitin siihen neulan ja katu-uskottavuus nousi silmissä.

Moni sotilas kaatui myös dynamiittiin, eli papaatteihin ja kiinareihin :D

Sota on kovaa ja ratsuväki raakaa :D

Minä olen myös miettinyt että johtuuko lapsen nukkuminen parisängyssä siitä kun vaimon mielestä tytöllä pitää olla puoli sänkyä pehmoleluja.

Naiset ja tytöt. Kuka niitä ymmärtää.

Sotilaatkin sai viettää yönsä leegojen seassa laatikossa, ei ne sänkyyn päässyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä