kahvikirahvi
Vääk, en keksi mitään tekemistä täällä kotona ja sekoon kohta sukkiini. Tylsäää!!!!!!!!!!! Ihmelääkettä kiitos.
Mut timbuktuun vielä enemmänSavvoon on moni kuollu..
Jalkaterän aluset..Jumpassa kävin ja nyt on rampa olo. Perhanan jalka kanittaa ja ei kestä liikkumista. Mikä osa voi olla jalkaterän alla ja kipeytyä?
Yes, hoitsu! Saako näitä uusia?Jalkaterän aluset..
Tottahan toki. Googleta jalkaterän aluset ja varmasti on joku nettimyymälä josta saa jumppaajan varaosia.Yes, hoitsu! Saako näitä uusia?
Oukkidoukki, sieltä samasta puljusta saan myös uuden oikean ja vasemman raajan. Näissä nykyisissä on tekovika, aina väärää osaa liikutan.Tottahan toki. Googleta jalkaterän aluset ja varmasti on joku nettimyymälä josta saa jumppaajan varaosia.
Oukkidoukki, sieltä samasta puljusta saan myös uuden oikean ja vasemman raajan. Näissä nykyisissä on tekovika, aina väärää osaa liikutan.
Ah, sääli on sairautta. Eikun uusia osia tilaamaan.
Oon mäkin katsellut uutta vyötäröä mut toisaalta oon aika kiintynyt tähän röllykkään. Siihen on pantu rahaa, aikaa ja herkkuja. Tiikerin raidoilla ja kaikkee..
Mitä semmoinen paatti tekeeAh, sääli on sairautta. Eikun uusia osia tilaamaan.
Taitaa olla asiaa naprapaatille taasen kohta. Jos se käsittely ei auta, niin sitten lääkärille.
Onko rangassa joku todettu vika?Naprapaatti on pitkälle erikoistunut asiantuntija:
Naprapaatti
Fysiatri ei pysty mun rangalle tekemään mitään, mutta naprapaatti (taivaan lahja selkävikaiselle) pitää mut työkykyisenä.
Vasen käsi on tervein osa...ja päässä ei ole vikaa. Skolioosia, kulumaa yms yms. Mutta nämähän on ominaisuuksia ei vikoja.Onko rangassa joku todettu vika?
Hyvin kuuluu, kettu kuittaa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29611066:Iltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............ kuuluuko?
Kuuntelen
Kuuluu :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29611066:Iltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............ kuuluuko?
Kuuntelen
Mulla on kans niskassa kuluma. Lannenikamia yksi liikaa ja pullistuma välissä L4-L5. Istumatyötä en kestä, mutta liikkuva homma käy hyvin. Kyllä näiden kanssa nuorena pärjää, mutta vähän hirvittää mitä vanhuus on jos petiin joutuu. Mut nyt on nyt ja myöhemmin ehtii surra sen myöhemmänVasen käsi on tervein osa...ja päässä ei ole vikaa. Skolioosia, kulumaa yms yms. Mutta nämähän on ominaisuuksia ei vikoja.
Mitäs sitten, ajoit pää ulkona sivuikkunasta?Vittu, tällästä ei satu kun mulle... Paskasilla hiekkapätkillä liikkeellä kun huomaan, että tuulilasipesunesteen suihkujen pumppu on paskana..:
Vittu, tällästä ei satu kun mulle... Paskasilla hiekkapätkillä liikkeellä kun huomaan, että tuulilasipesunesteen suihkujen pumppu on paskana..: