Mikä miehessä vetoaa sinuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tunnen erään ruman miehen. Pidempi saisi olla, mutta hartiat ovat suhteellisen leveät. Vaikeahko luonne, mutta hyvä huumorintaju. Äärettömän saalistushaluinen. Jokin hänessä kiehtoo, mutta koskaan en ole ajatellut lähteä hänen kelkkaansa. Vaikea sanoa mikä kiehtoo, ei ainakaan ulkonäkö.

Ei mikään noista vaan itsetunto, huumorintajuisuus ja keskustelukyky. Ja todellakin sellainen elämänasenne, ettei se välitä toisten sanomisista pätkääkään eikä materiasta, eikä ole titteleitten eikä rahan perään.
Osaa myös nauraa omalle itselleen ja rakastaa aidosti lapsia ja eläimiä, on herkkä ja osaa myös näyttää sen.
Herkkä ja vahva, tällainen mies on sellainen.

Pitäs olla rehdin oloinen myös, suoraselkäinen myös fyysisesti. Suora katse, ei pälyilevä. Hymy.

Käytös on tärkeä, inhoan miehiä jotka halveksuu naisia, se näkyy käytöksestä ja kuuluu jutuista.
Lihaksista tykkään paljon.

Kasvot on ehdottomasti tärkeimmät, tykkään juuri sellaisista kauniista kasvoista pitkine ripsineen, selkeine luustoineen jne.

Hoikkuus on myös tärkeää, vaikken mä lihaksiakaan jossain määrin pahaksi pistä (esimerkiksi näkyvät rintalihakset ovat kivat).
Tyyli ja olemus on kans tärkeää, itsevarmuus ja kuitenkin se, että uskaltaa olla epävarma silloin kun siltä tuntuu, ettei rupea peittelemään epävarmuuttaan näennäiseen itsevarmuuteen jonka kyllä haistaa kauas ja se jos joku on ällöttävää (ilmenee esimerkiksi tyhjänpäiväisenä uhoiluna ja miehuuden ahtaana lokeroimisena).

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Atleettinen nuorekas mies, hymyilevä ja pilkettä silmäkulmassa. Voimakkaat käsivarret, sixpack ja pyöreät pakarat. Itsevarma ja kantaa itsensä hyvin. Tällainenhan mulla onkin, ai että :P

Itsevarmuus, asenne ja viisaus. Sellainen joka saa puheilla pyörryksiin.:heart:

"Miehet ovat kuin hyvä viini. Molemmat alkaa rypäleistä ja on meidän tehtävä hypätä niiden päälle ja pitää pimeässä kunnes ne ovat kypsyneet tarpeeksi, että niiden kanssa voi lounastaa." tjtn.:D

Ulkonäöllisistä seikoista pituus (min 180cm), ei kovin hoikka, vaan mieluummin hiukan pyöreämpi. Tummista tykkään enemmän kuin vaaleista.

Mutta noita edellä mainittuja seikkoja tärkeämpää on luonne ja elämänasenne. Positiivisuus, hyväntuulisuus, iloisuus... ne tekee miehestä kiinnostavan, vaikkei ulkoiset seikat vastaisi kovinkaan paljon mun makuani. Sellanen "kaikki järjestyy kyllä" -asenne, siitä mä tykkään.

Toki hyvät kasvonpiirteet, pituus (!) ja harteikkuus pistää heti merkille. Ensin täytyy ulkonäköön ja olemukseen kiinnostua jonka jälkeen sit toivottavasti luonnekin natsaa. Aitous, itsevarmuus, herrasmiesmäisyys (mutta ei teennäinen sellainen) miehekkyys ja empaattisuus ovat todella viehättäviä ja söpöjä piirteitä. Epävarmaa, naisellista, machoilevaa tai epäempaattista miestä en ottaisi vakavasti, mutta yleensä ulkonäöllisesti hyvä "paketti" on hyvä myös persoonansa puolesta :)

Yhteistyössä