Tarkoitan että kuulostaa alkoholistilta: sössöttävä ässä ja suu räkäinen laulaessa. En osaa tarkemmin selittää. Kuulostaa vaan sitä kuin esim. yläasteella eräs opettaja joka oli pahasti alkoholisoitunut. Kirjain K ei tule terävästi jne.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29594308:Samalla tavallahan hän laulaa aina. Vai tarkoitatko sitä eeaaeeaa-juttua? En yleensä tykkää Vartiaisesta, mutta tuo biisi kolahti kyllä minulle.
Mielestäni tosiaan laulaa eri tavalla kuin aiemmin. Ääni on nykyään sössöttävämpi ja räkäisempi.Ihmisillä on erilaaset tavat puhua ja laulaa, ihan ilman viinaaki. Enkä oo kyllä huomannu tuollaasta Jenni Vartiaisesta ku ap, kyllä se on näköjään kuulijanki korvista kiinni miten asiat kuulee.
Minulla ei siis ole mitään Jenni Vartiaista vastaan, ja pidän joistakin hänen biiseistään. Kunhan lätisen..Mun mielestä tuo uusi biisi on ihan paras =)
Enkä ole Jennin laulamisessa huomannu tollasia juttuja mitä ylempänä on kirjotettu.
Tykkään Jennistä tosi paljon, suomen paras naislaulaja tällä hetkellä mun mielestä ja hyvin laulaa. Jokaisella on tietty eri maku.
mua kans ärsyttää, en muista että se niissä vanhemmissa biiseissään olis tuollaista tehnyt, mutta nyt kun tuo uusi levy tuli niin eihän sitä kestä kuunnellaMuakin ärsyttää se sössöttäminen, huokailu ja hengen veto joka lauseen alussa. Tehty tahallaan että kuulostais muka seksikkäältä? No ei oikein toimi, oli syy siihen mikä tahansa.