Olisiko sinusta ok, jos miehesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aika erikoista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aika erikoista

Vieras
ja sinun hyvä ystäväsi soittelisivat usein toisilleen silloin kun et ole paikalla ja sopisivat näkevänsä, jopa kyläilevänsä, sillä aikaa kun sinä ja ystäväsi mies olette töissä tai jossain muilla menoilla, ettekä pääse mukaan? Ja että nuo tapaamiset heillä tapahtuisi aina kuitenkin lasten läsnäollessa ja sillä tarkoituksella, että lapset saavat leikkiä keskenään. Mutta siis nuo tapaamiset sopisivat ja järjestäisivät aina silloin, kun sinä ja ystäväsi mies eivät olisi paikalla?

Ei ole onneksi minun ongelmani, ihmettelen vain näin ulkopuolisena. Vaikka eihän asia minulle kuulu...

No ei minua haittais, jos ongelmana on pelkästään edellä mainitut asiat. Jos taas kyseessä olisi salasuhde en hyväksyisi, koska lapset joutuisivat selvästikin hankalaan ja ristiriitaiseen tilanteeseen.

Ei olisi. Salailu ja tapaaminen aina puolisoiden ollessa muualla on jo huono merkki sinällään ja voi johtaa vaikka mihin, vaikka aikeet olisivat alkuunsa kunnialliset.

Ei kai siinä mitään salailua ollut mukana? Vai käsitinkö jotain väärin.. On outos, jos ei muuten nähdä ollenkaan perheinä, kuin vain tuolla kokoonpanolla, mutta jos muutenkin nähdään, niin sitten tuossa ei ole mitään kummaa. Meilläkin mies saattaa soittaa serkulleni (nainen) tai jollekkin kaverilleni (myös naisia), jos minulla on töitä viikonloppuna ja lapset haluavat kavareita kylään yms. En ole kokenut sitä mitenkään uhaksi, päinvastoin:) Mieheni kavereilla ei juurikasn ole muksuja, joten pakkohan se on minun ystäviini ottaa yhteyttä, jos ei halua ilman leikkikaveria jäädä..

Kyllä jotkut ihmiset ovat niin fiksuja ja sivistyneitä, ettei siinä ole mukana kuin kaveruutta. En siis ihmettelisi, enkä jaksaisi, koska hyvät ystäväni soittelevat miehelleni muutenkin.

Yhteistyössä