Rollolainen
ei ne silloin taida hyvätuloisia olla???voi kuule kyllä pikavippejä ottaa ne hyvätuloisetkin, usko vaan
Hyvätuloisilla on mahdollisuus luottokorttiin korkealla luotolla. Edullisempaa kuin vipit.voi kuule kyllä pikavippejä ottaa ne hyvätuloisetkin, usko vaan
Näinhän se on.Fiksut elävät omalla työllään ansaitsemallaan palkalla, vähemmän fiksut sitten muuten.lainaa se on sekin, joka on maksettava,järkevintä on elää niin ettei tarvitse ottaa lainaa, pikavippiä, osmaksua tai muutakaan
Mä en ymmärrä, miksi hyvätuloiset koskaan ottaisivat pikavippeja, kun ne rahat saa omalta tililtäkin nostettua?voi kuule kyllä pikavippejä ottaa ne hyvätuloisetkin, usko vaan
Jos ostaa velkarahalla sijoitusasunnon (a 40 000e), hankiii siihen vuokralaisen, joka maksaa siitä 600e/kk vuokraa, joka kattaa lainakulut + yhtiövastikkeen, niin vuokranantajan omaisuus karttuu ilman MITÄÄN omaa rahallista satsausta.järkevintä on elää niin ettei tarvitse ottaa lainaa, pikavippiä, osmaksua tai muutakaan
Täältä sivusta ihmettelen vaan sellaista asiaa, että missä päin maata mahtaa saada 40ke asunnosta 600e/kk vuokraa? Äkkiä laskien tuottoprosentiksi tulisi 18%, jota on kyllä pidettävä melkoisena, kun tavallisesti asuntosijoitustoiminnassa yritetään päästä siihen 8%...Jos ostaa velkarahalla sijoitusasunnon (a 40 000e), hankiii siihen vuokralaisen, joka maksaa siitä 600e/kk vuokraa, joka kattaa lainakulut + yhtiövastikkeen, niin vuokranantajan omaisuus karttuu ilman MITÄÄN omaa rahallista satsausta.
Siitä pitää maksaa verotkin. Ja mistä 40 000e asunnista voi pyytää noin isoa vuokraa?Jos ostaa velkarahalla sijoitusasunnon (a 40 000e), hankiii siihen vuokralaisen, joka maksaa siitä 600e/kk vuokraa, joka kattaa lainakulut + yhtiövastikkeen, niin vuokranantajan omaisuus karttuu ilman MITÄÄN omaa rahallista satsausta.
Rollo: onko tämä tyhmää? Olisi todella ihanaa, jos jaksat kertoa oman näkymyksen.
Mitäs jos vaikka menisit kurssille, jossa kerrotaan vastaus kysymykseen:Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29581311:Täältä sivusta ihmettelen vaan sellaista asiaa, että missä päin maata mahtaa saada 40ke asunnosta 600e/kk vuokraa? Äkkiä laskien tuottoprosentiksi tulisi 18%, jota on kyllä pidettävä melkoisena, kun tavallisesti asuntosijoitustoiminnassa yritetään päästä siihen 8%...
Oletko muuten itse kuinka kurssittanut itseäsi? Kun minusta nyt näyttää vähän siltä, että vastaat ihan eri asiaan, kuin mitä itse kommentoin. Sinähän puhut nyt oman pääoman tuottoprosentista (eli ROE), jonka kanssa asunnon hinnalla ei ole sinänsä mitään tekemistä. Tai on tietysti sitä kautta, että mitä vivutetumpi kohde, sitä korkeampi oman pääoman tuotto ja vivuttaahan kannattaa tietysti täsmälleen niin paljon, kuin oma riskinsietokyky antaa myöten...Mitäs jos vaikka menisit kurssille, jossa kerrotaan vastaus kysymykseen:
http://markokaarto.fi/esite/Vaurastu-Asuntosijoittamisella-2014-03.pdf
Mulla on monia kohteita, jossa yli 15% tuotto. Ja ei ole mitään kytköksiä tuohon henkilöön, joten ei ole omaa lehmää ojassa mainostuksessa.
Suomessa on paikkakuntia, jossa on alhainen asuntojen hintataso, mutta vuokrataso lähes kuten HKI.
Veroja pitää maksaa vain voitosta. Vivuttamalla saa parhaan tuoton, ei veroja.Siitä pitää maksaa verotkin. Ja mistä 40 000e asunnista voi pyytää noin isoa vuokraa?
Haista nyt pitkä.....Täälläkin olet kertonut kuinka apteekista ottanut velaksi lääkkeitä.Eikö se idiootti ole velkaa sekin....lainaa se on sekin, joka on maksettava,järkevintä on elää niin ettei tarvitse ottaa lainaa, pikavippiä, osmaksua tai muutakaan
Joskus on järkevää ostaa osamaksulla, vaikka tilillä olisikin tarvittavat rahat.. Mulla on auton osamaksun kylkiäisenä niin halpa liikennevakuutus + superkasko, ettei muin oo järkevää maksaa osamaksua pois, vaikka tilillä onkin rahaa ja jäis 10 000 vielä tähteellekin.lainaa se on sekin, joka on maksettava,järkevintä on elää niin ettei tarvitse ottaa lainaa, pikavippiä, osmaksua tai muutakaan