Höh, odotin vähän laajempaa arvostelua ulkoasusta yms. Mutta perusblogi tarkoituksena ollakinTavallinen perusblogi joka ei jaksa sytyttää.
Vaikka mun mielipidettä ei kysytty, niin musta kiva blogi. Tausta on selkee ja tekstiä sopivasti suhteessa kuviin. Kuvat voisi vaan olla vähä tarkempi laatuisia.Arkirallia Antaa tulla
Tänks! En osaa käyttää kameraa muutenkuin automaattiasetuksilla, mutta pitää yrittää jossain välissä vähän harjoitellaVaikka mun mielipidettä ei kysytty, niin musta kiva blogi. Tausta on selkee ja tekstiä sopivasti suhteessa kuviin. Kuvat voisi vaan olla vähä tarkempi laatuisia.
Mä odotin, että olisin saanut edes jotain arvostelua mutta ap katos ku pieru saharaan : /Höh, odotin vähän laajempaa arvostelua ulkoasusta yms. Mutta perusblogi tarkoituksena ollakin
Ja onhan meidän kaikkien elämä erilaista, on erilaiset elämäntilanteet sun muut. Muta ei tietenkään pakko ole lukea blogejaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29606378:Musta on ihan kiva lukea juuri siitä tavallisesta elämästä, koska sellaistahan se oma elämänikin on. Jos haluaisin lukea julkkisten epätavallisesta elämästä, kävisin ostamassa jonkun lehden.
Vähän sekava.
Tylsä mutta hauskoja ideoita.