Vau mikä aamu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
=) kuulostaa hyvältä aamulta ja ihanan aikaansaavalta.

Meillä on täällä saamatonta väkeä ja sairatelevaa väkeä. Itse edustan ensimmäistä ryhmää. Josko tästä kohta toimeentuisi...:ashamed:
 
Ihanan 'reipas' ( yäääk mikä sana! ) oot ollut! Nostan hattua sulle! Minä olen vaan lorvaillut tässä koneella mutta koska mulla alkoi loma niin mitä väliä yhdestä lorviaamusta olisi! Huomenna olen topakampi täti. :)
 
Ihanat noi sukat? Pysyykö ylhäällä?

Mä pidän tommosia pitkiä sukkahousujen tai legginssien päällä kun mulla valuu muuten.

Nuo on todella löysät eikä tarkoituskaan pysyä ylhäällä vaan valua makkaralle varrestaan mutta nyt teen muutoin samanlaisia mutta olen tehnyt satiininauhalle kujan...pysyy ylhäällä satiininauhalla :)
 
=) kuulostaa hyvältä aamulta ja ihanan aikaansaavalta.

Meillä on täällä saamatonta väkeä ja sairatelevaa väkeä. Itse edustan ensimmäistä ryhmää. Josko tästä kohta toimeentuisi...:ashamed:

Rauhassa vain jos ollaan kipeinä. Ei tarvii olla silloin aikaansaava :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja Iisiä menoa;29576682:
Ihanan 'reipas' ( yäääk mikä sana! ) oot ollut! Nostan hattua sulle! Minä olen vaan lorvaillut tässä koneella mutta koska mulla alkoi loma niin mitä väliä yhdestä lorviaamusta olisi! Huomenna olen topakampi täti. :)

Eikös vapaat voi ottaa ihan lorvailuinkin :) Mä olen lorvannut sen verran paljon, että nyt on pakko tehdä hommiakin välillä.
 
Makkaraisetkin on kivat. Mulla on semmoset mitä voi pitää ylhäällä tai makkaralla muista vaatteista riippuen. Noi on ihanan väriset.

Väri oli todellakin se minkä takia ostin tota lankaa...hahtuvaista ja todella pehmeää, lämpimätkin kaikenlisäksi vaikka näyttävät kovin ohukaisille.
 
Ihanat sukat! Mä tarviisin just tuommoset, tartteis varmaan alkaa opetella neulomista..
Aamu on alkanut täällä sillä että kirjauduin vihdoin tänne palstalle, tai otin nimimerkin siis.
Oon jutellu puhelimessa jo kummankin siskon kanssa ja chatannu äitin kans facessa :D
Kohta aamulenkki koiraherran kanssa ja ja meidät ois kutsuttu miesystävän kanssa mun vanhemmille tänään syömään..
Ei sen kummempia suunnitelmia tälle päivälle vielä.
Pitää vielä sanoo et vitsit on kyllä hienot ja lämpösen näköiset sukat!
 
Ihanat sukat! Mä tarviisin just tuommoset, tartteis varmaan alkaa opetella neulomista..
Aamu on alkanut täällä sillä että kirjauduin vihdoin tänne palstalle, tai otin nimimerkin siis.
Oon jutellu puhelimessa jo kummankin siskon kanssa ja chatannu äitin kans facessa :D
Kohta aamulenkki koiraherran kanssa ja ja meidät ois kutsuttu miesystävän kanssa mun vanhemmille tänään syömään..
Ei sen kummempia suunnitelmia tälle päivälle vielä.
Pitää vielä sanoo et vitsit on kyllä hienot ja lämpösen näköiset sukat!

Mä opettelin neulomisen aikuisiällä ja muutama vuosi sitten tein ensimmäiset sukat kun oma isoäitini joka oli sukkatehdas niin dementoitui. Oli pakko kun lasten jalat alkoivat kasvaa ja sukat loppuivat. Nyt ei lopu :)
 

Yhteistyössä