Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanat noi sukat? Pysyykö ylhäällä?
Mä pidän tommosia pitkiä sukkahousujen tai legginssien päällä kun mulla valuu muuten.
=) kuulostaa hyvältä aamulta ja ihanan aikaansaavalta.
Meillä on täällä saamatonta väkeä ja sairatelevaa väkeä. Itse edustan ensimmäistä ryhmää. Josko tästä kohta toimeentuisi...:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Iisiä menoa;29576682:Ihanan 'reipas' ( yäääk mikä sana! ) oot ollut! Nostan hattua sulle! Minä olen vaan lorvaillut tässä koneella mutta koska mulla alkoi loma niin mitä väliä yhdestä lorviaamusta olisi! Huomenna olen topakampi täti.![]()
Nuo on todella löysät eikä tarkoituskaan pysyä ylhäällä vaan valua makkaralle varrestaan mutta nyt teen muutoin samanlaisia mutta olen tehnyt satiininauhalle kujan...pysyy ylhäällä satiininauhalla![]()
Makkaraisetkin on kivat. Mulla on semmoset mitä voi pitää ylhäällä tai makkaralla muista vaatteista riippuen. Noi on ihanan väriset.
Ihanat sukat! Mä tarviisin just tuommoset, tartteis varmaan alkaa opetella neulomista..
Aamu on alkanut täällä sillä että kirjauduin vihdoin tänne palstalle, tai otin nimimerkin siis.
Oon jutellu puhelimessa jo kummankin siskon kanssa ja chatannu äitin kans facessa
Kohta aamulenkki koiraherran kanssa ja ja meidät ois kutsuttu miesystävän kanssa mun vanhemmille tänään syömään..
Ei sen kummempia suunnitelmia tälle päivälle vielä.
Pitää vielä sanoo et vitsit on kyllä hienot ja lämpösen näköiset sukat!
Hyvää ja lokoisaa päivää kaikille. Nyt täytyy ryhtyä hommiin. Tänään tehdään itse hamppareita :wave:
noi jalassa on kiva varmaan naida?
Eli pelkät sukat jalassa ? ;D