Niin, jos oisin älykkäämpi niin ymmärtäisin että ripulit pitää kovetella mummojen häpykarvoitukseen, kun se työn tekeminen töissä on niin ikävää.Kuinka tyhmä sä oikeasti olet?
Niin, jos oisin älykkäämpi niin ymmärtäisin että ripulit pitää kovetella mummojen häpykarvoitukseen, kun se työn tekeminen töissä on niin ikävää.Kuinka tyhmä sä oikeasti olet?
*koittaa jaksaa kärsivällisesti selittää ymmärtämättömälle asiaa*Jämähtäminen ei tässä tapauksessa tarkoita kuivumista vaan sitä että se se ripulitavara tarttuu tosi sitkeästi pitkiin karvoihin ja ihoon kiinni (vertaa esim. vastasyntynen vauvan pihkakakka)ja se on tosi hankalaa irroittaa mitä enemmän on karvoja mistä sitä pitää hinkata pois.
toinnakko tuota...*koittaa jaksaa kärsivällisesti selittää ymmärtämättömälle asiaa*
*koittaa jaksaa kärsivällisesti selittää ymmärtämättömälle asiaa*
Kokeilepa itse. Jos et alapäätäsi halua käyttää niin kokeile vaikka matoilla. Onko pitkänukkainen matto vaikeampi pestä kuin sileä matto? Tule sitten kertomaan tuloksesi tänne. Idiootti.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29575275:Sun sanoja lainatakseni "ripulitavara tarttuu tosi sitkeästi pitkiin karvoihin ja ihoon kiinni". Mites nää hoitsut toimii sitten ihon kanssa. Jos se tarttuu sekä karvoihin että ihoon, niin mitä hyötyä on sheivailusta.
Selitäpä nyt, einstein.
Kerro mulle et miten sä kuvittelet et esim. hoitajan työpäivä menee välillä 7-15. Mitoituksella 3 hoitajaa välillä 7-10. 4. hoitaja tulee klo:10. seuraavat 2 tulee klo 13. potilaita 21. suurin osa vuodepotilaita ja syötettäviä.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29575256:Niin, jos oisin älykkäämpi niin ymmärtäisin että ripulit pitää kovetella mummojen häpykarvoitukseen, kun se työn tekeminen töissä on niin ikävää.
Kokeilepa itse. Jos et alapäätäsi halua käyttää niin kokeile vaikka matoilla. Onko pitkänukkainen matto vaikeampi pestä kuin sileä matto? Tule sitten kertomaan tuloksesi tänne. Idiootti.
Varsinainen aarre.onneks mä tykkään ihan älyttömästi mun työstä ja täs yks päivä omainen sanoi mua aarteeksi :heart:
Ihan sama mitä muut sanoo ja uskoo ja epäilee mut mä itse tiedän olevani hyvä työssäni.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29575335:Varsinainen aarre.
Luoja varjele vanhuksia moisilta kultakimpaleilta.
Hyi helv., käytätkö sinäkin vaippoja ja sängyssä maaten teet tarpeesi? :xAlkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29575329:Selitä sinä nyt, toinen idiootti, miksi juuri äsken sanoit että se jämähtää yhtälailla karvoihin kuin nahkaan, mutta nyt se taas jämähtääkin vain karvoihin. Mulla ei ole kyllä koskaan paska jämähtänyt häpykarvoihin, mutta suomalaisessa vanhustenhuollossa on näemmä tämäkin mahdollista.
ps. Teillä taitaa olla aika jännän näkösiä ja tuntusia mattoja.. just saying.
En ole minkäänlainen karvafriikki, lukekaahan ketju uudestaan ja keille ne karvat tuottavat päänvaivaa.Alko kanssa tuntua siltä, että toi nisäkäs on se karvafriikki joka tänne jatkuvasti postaa niitä "posliinionpedofiilikunnontuheroonnaisellistanäppyläinenbroilerinnahka"-jauhamisia..
Ei kannata sit ihan yleistää. Se on totta et on niitä ihmisiä tuolla alalla töissä joilla ei ole minkään sortin empatiakykyä. Ne pilaa kaikkien maineen.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29577165:En ole minkäänlainen karvafriikki, lukekaahan ketju uudestaan ja keille ne karvat tuottavat päänvaivaa.
Onko tämä tän palstan tapa että joukolla käydään kimppuun ja eltaan syyttelemään feikiksi sun muuta, jos ei ole samaa mieltä kuin joku muu. Ihmettelen vain että miten on mahdollista että annetaan vanhusten maata jämähtäneissä paskoissa, ja sitä vielä kehutaan hyväksi hoidoksi. Ja en ole hoitsu, joten en tietenkään voi ymmärtää mistään mitään. Olen kuitenkin nähnyt miten vanhainkodeissa käyttäydytään vanhuksia kohtaan, ja se ei ole kaunista katsottavaa se.
Toivon sydämestäni etten koskaan joudu moiseen laitokseen, senverran karu meininki niissä vallitsee.