Vihaan miehiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";29570358]Niin ja kysymykseen vastaten... Mun mielestä kaikkien pitäisi hyväksyä toisenlaisetkin ihmiset. Mutta en koe että olisi mitään syytä että miksi mun pitäisi hyväksyä miehet.[/QUOTE]

Mites nää kaksi lausetta mahtuu samaan mieleen?

Vai yritätkö sanoa että miehet eivät ole ihmisiä? Mitäs he sitten ovat?

[QUOTE="hmh";29570362]Mites nää kaksi lausetta mahtuu samaan mieleen?

Vai yritätkö sanoa että miehet eivät ole ihmisiä? Mitäs he sitten ovat?[/QUOTE]

Toki on ihmisiä. Mutta koen, että mulle ei ole annettu mitään syytä miksi pitäisi hyväksyä miehet. Uskon että moni rasisti ei ole rasisti sen takia, että se rasismin kohde olisi tehnyt jotain väärää.

[QUOTE="aloittaja";29570380]Toki on ihmisiä. Mutta koen, että mulle ei ole annettu mitään syytä miksi pitäisi hyväksyä miehet. Uskon että moni rasisti ei ole rasisti sen takia, että se rasismin kohde olisi tehnyt jotain väärää.[/QUOTE]

Millä tavalla miehet eroavat naisista? Mikä on se ratkaiseva ero mikä laukaisee inhon?

[QUOTE="aloittaja";29570279]Nämä kommentit on täysin turhia. En ole puutteessa. En ole ikinä tuntenut miehiä kohtaan minkäänlaista vetoa. Enkä kuvittele olevani aseksuaali.[/QUOTE]

Tässähän syy tulikin. Et ole hetero joten sinulla ei ole mitään syytä pitää miehistä.

[QUOTE="aloittaja";29570380]Toki on ihmisiä. Mutta koen, että mulle ei ole annettu mitään syytä miksi pitäisi hyväksyä miehet. Uskon että moni rasisti ei ole rasisti sen takia, että se rasismin kohde olisi tehnyt jotain väärää.[/QUOTE]

Moni on lukenut tai katsonut uutisista miten muslimit taikka muu inhon kohde on tehnyt pahaa muille. Esimerkiksi terrori-iskut taikka raiskaukset, sitten he yleistävät tuon tapauksen koskemaan kaikkia kuten sinä miehiä. Hyviä tapauksia he pitävät poikkeustapauksina taikka ajattelevat että henkilönä hän on aivan mukava.

[QUOTE="Koi";29570395]Tässähän syy tulikin. Et ole hetero joten sinulla ei ole mitään syytä pitää miehistä.[/QUOTE]

No tuo nyt on niin kaukaa haettu ajatus kuin olla ja voi. Jos vihjaat, että lesboilla ei olisi mitään "syytä pitää miehistä", olet väärässä. Kyllä sitä voi olla seksuaalisesti ja parisuhdemielessä lesbo, ja silti voi tutustua miehiin, ystävystyä, jopa monista pitääkin.

Minkä tahansa vihaaminen kuulostaa lähinnä sairaalta suhtautumistavalta maailmaan.

[QUOTE="hmh";29570397]Kiinnostaa myös että minkä ikäisenä alat vihata miehiä, siis vihaatko niitä jo vauvoina?[/QUOTE]

Tähän en osaa kyllä millään vastata. Mutta uskon että kaikki on alkanut vähintäänkin alitajuntaisesti jo mun ollessa vauva.

Moni on lukenut tai katsonut uutisista miten muslimit taikka muu inhon kohde on tehnyt pahaa muille. Esimerkiksi terrori-iskut taikka raiskaukset, sitten he yleistävät tuon tapauksen koskemaan kaikkia kuten sinä miehiä. Hyviä tapauksia he pitävät poikkeustapauksina taikka ajattelevat että henkilönä hän on aivan mukava.

No joo, varmaan näinkin ainakin osa.

[QUOTE="aloittaja";29570411]Tähän en osaa kyllä millään vastata. Mutta uskon että kaikki on alkanut vähintäänkin alitajuntaisesti jo mun ollessa vauva.[/QUOTE]

Ei, kun nyt ymmärsit väärin, ehkä muotoilin kysymyksen huonosti.

Vihaatko miespuolisia vauvoja? Vihaatko 7-vuotiaita miehiä? Vai rupeatko vihaamaan niitä vasta kun ne saavuttavat murrosiän?

[QUOTE="hmh";29570418]Ei, kun nyt ymmärsit väärin, ehkä muotoilin kysymyksen huonosti.

Vihaatko miespuolisia vauvoja? Vihaatko 7-vuotiaita miehiä? Vai rupeatko vihaamaan niitä vasta kun ne saavuttavat murrosiän?[/QUOTE]

Aa sori. En ehkä sanoisi että vihaan poikavauvoja tai pieniä poikia. Tätä en oikeastaan viitsi edes selittää enempää, koska todella hankala pukea ajatukset sanoiksi siitä mitä pojista ajattelen.

Vihaan miehiä. En tunne oikeastaan mitään positiivista miehiä kohtaan. Miehet inhottaa mua. En tunne minkäänlaista myötätuntoa, sympatiaa tai sääliä miehiä kohtaan. En tahdo olla miesten kanssa missään tekemisissä. Sukulaismiehiä siedän ja osa on jopa ihan mukavia, mutta usein heitäkin kohtaan tunnen inhoa.

Tahtoisin tietää onko täällä muita, joilla on samanlaisia tuntemuksia? Enkä nyt tarkoita mitään "mies petti, kaikki miehet on sikoja" tai "mieheni on niin hemmetin laiska, vihaan miehiä" juttuja, vaan ihan oikeasti sitä, ettei vaan kykene näkemään miehissä juuri mitään positiivista. Ketään?

Joo ihan sama fiilis, mutta vaihdapa miehen tilalle sellainen kuin mamu ja lue teksti uudestaan. Rasisti en ole kylläkään, niinkuin et ole sinäkään.

[QUOTE="hmh";29570407]No tuo nyt on niin kaukaa haettu ajatus kuin olla ja voi. Jos vihjaat, että lesboilla ei olisi mitään "syytä pitää miehistä", olet väärässä. Kyllä sitä voi olla seksuaalisesti ja parisuhdemielessä lesbo, ja silti voi tutustua miehiin, ystävystyä, jopa monista pitääkin.

Minkä tahansa vihaaminen kuulostaa lähinnä sairaalta suhtautumistavalta maailmaan.[/QUOTE]

Ap ei ole ensimmäinen lesbo joka vihaa miehiä.