No ei kai nyt muutamasta nökäreestä sissijuustoa ole niin haittaa.Hyi helvetti että meinaa lentää laatta joka kerta kun joku päästää ton maailman kuvottavimman sissijuusto sanan suustaan. Hyi vittu oikeesti.
oikeasti alapän pesuun ei saiia käyttää saippuaa. kuolee ne normaalit bakteerit mitä siellä pitää olla ja siksi juuri hiiivat ym lisäntyy.
Pelkkä vesi riitää alaapään pesuun.
No sä nyt et pese käsiäsi edes paskalla käynnin jälkeen, ettei suolistobakteerit kuole iholta.oikeasti alapän pesuun ei saiia käyttää saippuaa. kuolee ne normaalit bakteerit mitä siellä pitää olla ja siksi juuri hiiivat ym lisäntyy.
Olen pessut nuoresta asti ykkösen ja kakkosen ihan saippuan kanssa, mitään oireita en ole koskaan saanut.oikeasti alapän pesuun ei saiia käyttää saippuaa. kuolee ne normaalit bakteerit mitä siellä pitää olla ja siksi juuri hiiivat ym lisäntyy.
Miksei vesi riitä?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29566044:No pese LV:llä.
Olen pessut nuoresta asti ykkösen ja kakkosen ihan saippuan kanssa, mitään oireita en ole koskaan saanut.
Yhtäkään hiivaa en ole sairastanut.
Ilmeisesti se pesuaine ei ole tuhonnut kaikkia hyviä bakteereja.
Meillä ei käytetä antibakteerisia pesuaineita, eikä hierota käsidesiä alapäihin!
tämä tieto on ihan ihotautilääkäreiltä, että ei suositella pesuaineita.Olen pessut nuoresta asti ykkösen ja kakkosen ihan saippuan kanssa, mitään oireita en ole koskaan saanut.
Yhtäkään hiivaa en ole sairastanut.
Ilmeisesti se pesuaine ei ole tuhonnut kaikkia hyviä bakteereja.
Meillä ei käytetä antibakteerisia pesuaineita, eikä hierota käsidesiä alapäihin!
Tämä on samanlainen juttu kuin soijarouhe. Löytyy sekä soijarouheen syönnistä että saippuan käytöstä alapääpesussa niin puolesta kuin vastaan mielipiteitä alan ammattilaisilta. Ei kaikki ihotautilääkärit, gynet tai muut pidä saippuapesua pahana. Toki ei suositella saippuoita missä väriaineita tai voimakkaita hajusteita käytettäväksi alapääpesuissa, mutta voi sitä saippuaa silti käyttää. Ei mullakaan ikinä mitään onkhelmia ole ollut vaikka saippualla päivityäin lotraankin.tämä tieto on ihan ihotautilääkäreiltä, että ei suositella pesuaineita.
Aölla oleva ohje on nuorille, mutta samalla lailla ne vanhuksetkin alapäänsä pesevät.
Intiimihygienia - MLL
haluatko vielä lisää tietoa
googlesta löytyy ihan lääkäriliitonkin sivuja, joissa asiasta on kerottu . googleta
Mulla tuli sama mieleen, mutten kehdannut kirjoittaaalaakertaa soijarouheella? ihon kuorinta on minusta ainut johon soijarouhe sopii?
No joo. Piti vaan vetää soijarouhe mukaan tähänkin keskusteluun kun oon rollon kanssa siitä joskus pienesti väitellyt.alaakertaa soijarouheella? ihon kuorinta on minusta ainut johon soijarouhe sopii?
niitä tarvitaan?On olemassa intiimipesuaineita joilla voi huoletta huljuttaa alapäästäkin, ph-neutraaleja.