The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mutta mää tein tosiaan kompromissin ja meen sinne äikän tunnille iltapäivällä, muuten käyn vaan arvauskeskuksessa hakemassa saikkua ja löffään kotona niistelemeässä. Vielä pitäis päättää vienkö pp.n tarhaan vai oonko sen kaa kotona. Jos en vie sitä tarhaan, niin joudun sit jokatapauksessa viemään sen iltapäivällä jollekin kaverille tai kummitädille koska mp ei pääse töistä ennen sitä |O
 
kahvikirahvi
No jaa, pitäiskö sen opettajan pitää mulle privaattina äikän kurssi? :D Mä en loukkaannu kun tiedän etten mä sitä muuten saa käytyä ennen syksyä. Ja pari tuntia sinne tai tänne mutta minähän valmistun keväällä!!!
 
No jaa, pitäiskö sen opettajan pitää mulle privaattina äikän kurssi? :D Mä en loukkaannu kun tiedän etten mä sitä muuten saa käytyä ennen syksyä. Ja pari tuntia sinne tai tänne mutta minähän valmistun keväällä!!!

Vois kait sen tunnin videoneuvotteluna kattella.

Tottahan sinne on mentävä, jos ei oo vaihtoehtoa, ja todellakin valmistut!:)
 
kahvikirahvi
Eikös kahvi ja mokkapalapala oo ravitseva ja terveellinen aamiainen? :snotty:
Puoli kympiltä sitten hoitsua tapaamaan.



Arvatkaa muuten mistä tietää että kissalla on nälkä?
 
kahvikirahvi
En nyt jaksa kuukkeloida, vaan paljastan ietämättömyyteni ja kysyn mitä on anjovis? Mulle tulee mieleen vaan kala? :confused: Saa nauraa ihan vapaasti, tuli vaan mieleen janssonin kiusauksesta :D
 
kahvikirahvi
Janssoni oli kersana meikän lempiruokaa, vaikka en muista kyllä sen koomin syöneeni.. Vois kyl kokeilla.

Mitähän noitten Hasselbackan perunoitten kanssa vois tarjota?
 
kahvikirahvi
Soitin äikän opelle ja se sano että riittää jos meen ens viikosta alkaen, huh mikä helpotus.

Mut voisin silti olla reipas ja koittaa kirjotella tässä kotosalla sitä opparia vähän eteenpäin, josko maanantaiksi tervehtyisin ja pääsisin sitte hommia tekemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
No kun se mun työ on tavallaan niin "vaatimaton", että jos siitä haluaa 6 sivua tekstiä saaha aikaseksi niin pitää kyllä keksiä tikausta asiaa ja kirjottaa mahdollisimman äärimmäisen kekseliään monisanaisesti että sen saa riittämään. Onneksi sinne kuviakin saa lisätä ja niitäkin on ja tulee olemaan, mutte pelottaa etten saa riittävästi tekstiä tuotettua... Yks sivu vasta kirjotettu ja nyt alkaa turhauttaa sekin että kun en pääse tekemään sitä työtä niin huono sitä on paljon enempää kirjoittaakaan.
JA luokkakaveri vasta valitteli että hän on kirjottani 17 sivua omasta työstään ja asiaa olis vielä vaikka kuinka paljon.

PK.n ja AK.nhan tää pitäis kirjottaa, niiltähän niitä sanoja tulee vaikka mitään asiaa ei oliskaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Kattokaa tää!

Siis tällänen olo mulla oli lähestulkoon koko eilisen päivän!
Mulla on vieläki vatta ihan kipiä nauramisesta ja nyt sattuu kamalasti paljon ku räkätän tätä.:LOL:
[video=youtube_share;K7lqeemM-XU]http://youtu.be/K7lqeemM-XU[/video]
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä