Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

[QUOTE="diu diu";29560517]Haaveksit lähinnä jostain täysin mahdottomasta...Eli sekö on moraalisesti kumppaniasi kohtaan oikein? Miehesi saisi pitää sinua varalla, haaveillen jostain toisesta, konkreettisesta henkilöstä, jonka kanssa sinulta salaa sopisi käännytystreffit ja selvittäisi näin tulisiko tästä toisesta se kihlattu ja sinusta ex?[/QUOTE]

Tai oikeastaan nyt kun en muista kun hänen ulkonäkönsä suurinpiirtein ja sen hetken mutta lyhyt aikahan se oli että olisi liioittelua sanoa et haaveilisin. Mutta sinä hetkenä olin aivan taivassa ja kun nyt nähdään niin varmasti ajattelen taas "wow upea" mutta toivottavasti meistä tulee hyvät kaverit ja siinä se :(
 
tituleeraaja
No kun tämä ei ole mitään tarinaa vaan ihan tälläisen tylsistyneen tyypin todellisuutta, kieltämättä aika säälittävää innostua jostain kaduntallaajasta tällä tavalla, mutta onpahan kokemus.
Niinniin. Ja kannattaa jättää jatkossa nämä "Nasan jäsen" kaltaiset muka-lipsahdukset pois niin menee paremmin läpi. Ja epäloogisuudet ja liika labiilius. Vaikka tuohan ne tarinaan mukavasti maustetta : D Hyvää viihdettä edelleen tuotat, jatka samaa rataa!
 
"humppa"
Tai oikeastaan nyt kun en muista kun hänen ulkonäkönsä suurinpiirtein ja sen hetken mutta lyhyt aikahan se oli että olisi liioittelua sanoa et haaveilisin. Mutta sinä hetkenä olin aivan taivassa ja kun nyt nähdään niin varmasti ajattelen taas "wow upea" mutta toivottavasti meistä tulee hyvät kaverit ja siinä se :(
Lue tuolta ketjun alusta, siellä kuvailit nuorukaisen aika kattavasti, annoit myös luonneanalyysin useaan otteeseen ;) Et myöskään ujostellut kertoa, miten haaveilit hänestä ja häistä ja vaikka mistä.
 
"diu diu"
Tai oikeastaan nyt kun en muista kun hänen ulkonäkönsä suurinpiirtein ja sen hetken mutta lyhyt aikahan se oli että olisi liioittelua sanoa et haaveilisin. Mutta sinä hetkenä olin aivan taivassa ja kun nyt nähdään niin varmasti ajattelen taas "wow upea" mutta toivottavasti meistä tulee hyvät kaverit ja siinä se :(
Eli myönnä pois, kaipaat tältä mieheltä vain pönkitystä omalle itsetunnollesi? Sinulle olisi saavutus saada uskovainen luopumaan vakaumuksistaan sinun ihanuutesi kohdattuaan?
 
tarkennus
[QUOTE="lol";29560576]Miten joku jaksaa tehdä näitä provoja jatkuvasti... ja yhtä tylsistyneet mammat vastailee näppis hakattuna tuusannuuskaksi.[/QUOTE]

Ei oikein ole nyt muitakaan meheviä juttuja menossa palstalla. Tämä alkaa olla jo siellä äärirajoilla, torstaina on paree tapahtua kunnolla, tai palstamammat innostuu (minä mukaanluettuna) vaikka niistä sotshhhin olumppialaisista. Eli ap saa vielä torstai-iltaan asti aikaa.
 
"Mari"
Tiesitkö häppäri, että on olemassa miehiä, jotka osavat keskustella niin että keskustelukumppani on ihan varma siitä, että mies flirttailee?
Mun mies on juuri sellainen :D On keskustellessa oikeesti kiinnostunut toisesta ja katsoo silmiin hymyilee, on kohtelias jne. arvaa kuin moni on luulut, että mieheni on flirttaillut? Olen ollut paikalla parina kertana ja itse en huomannut mieheni flirttiä ollenkaan, vain hänen tavallisen tapansa ottaa keskustelukumppani huomioon.

On olemassa naisia, jotkakuvittelevat kaiken kohteliaan ja ystävällisen kanssakäymisen olevan flirttiä.
Ei se vaan aina ole.
Silloin kun itse keskustelin mieheni kanssa ensimmäistä kertaa, hän oli vähäsanainen ja lähes tyly. Niin käy kuulema silloin, kun puhuu ihmiselle, josta voisi olla kiinnostunut. Että näin.

Älä luule luuta lihaksi!
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya ja trolli
[QUOTE="humppa";29560566]Lue tuolta ketjun alusta, siellä kuvailit nuorukaisen aika kattavasti, annoit myös luonneanalyysin useaan otteeseen ;) Et myöskään ujostellut kertoa, miten haaveilit hänestä ja häistä ja vaikka mistä.[/QUOTE]

Tietysti aina kun palautan mieleen miltä hän näytti ym., mutta en mä nyt haaveilen hänestä 24/7 kun nähtiin kuitenkin vain hetken ja olin aika hämmentynyt siinä. Mut super innolla odotan treffejä:p Muutun mormooniksi vaikka samantien jos hän tykkää. Ja soitan pari puhelua läheisille jonka jälkeen joudun mielisairaalaan about loppuvuodeksi :LOL: noei, leikki leikkinä. Uskonto on vain yksi ominaisuus! :)
 
[QUOTE="Mari";29560600]Tiesitkö häppäri, että on olemassa miehiä, jotka osavat keskustella niin että keskustelukumppani on ihan varma siitä, että mies flirttailee?
Mun mies on juuri sellainen :D On keskustellessa oikeesti kiinnostunut toisesta ja katsoo silmiin hymyilee, on kohtelias jne. arvaa kuin moni on luulut, että mieheni on flirttaillut? Olen ollut paikalla parina kertana ja itse en huomannut mieheni flirttiä ollenkaan, vain hänen tavallisen tapansa ottaa keskustelukumppani huomioon.

On olemassa naisia, jotkakuvittelevat kaiken kohteliaan ja ystävällisen kanssakäymisen olevan flirttiä.
Ei se vaan aina ole.
Silloin kun itse keskustelin mieheni kanssa ensimmäistä kertaa, hän oli vähäsanainen ja lähes tyly. Niin käy kuulema silloin, kun puhuu ihmiselle, josta voisi olla kiinnostunut. Että näin.

Älä luule luuta lihaksi![/QUOTE]

Todella hyvä pointti!! Kiitos.

Joo, oon miljoona kertaa keskustellut tästä ystävien kaa koska mä en edes itse huomaa kun flirttailen ja se tapahtuu luonnostaan :O Ja hyvin moni mies on myös pilke silmäkulmassa, vaikka tilanne olisi vakava. Ei siitä ole syytä olettaa mitään! Mutta tuosta pojasta tuli vain fiilis, et hän todella haluaa päästä tekee ja kokee kaikkea täällä Suomessa eikä ole vielä oikein saanut kavereita. Juteltiin ja hän oli ihan messissä kun kerroin omia kokemuksia. Hirveän symppis ja varmasti helposti saa kavereita, mutta toisaalta monilla on ennakkoluuloja mormooneja kohtaan? Mä taas näen sen miehen sen uskonnon alla :)
 
"diu diu"
Todella hyvä pointti!! Kiitos.

Joo, oon miljoona kertaa keskustellut tästä ystävien kaa koska mä en edes itse huomaa kun flirttailen ja se tapahtuu luonnostaan :O Ja hyvin moni mies on myös pilke silmäkulmassa, vaikka tilanne olisi vakava. Ei siitä ole syytä olettaa mitään! Mutta tuosta pojasta tuli vain fiilis, et hän todella haluaa päästä tekee ja kokee kaikkea täällä Suomessa eikä ole vielä oikein saanut kavereita. Juteltiin ja hän oli ihan messissä kun kerroin omia kokemuksia. Hirveän symppis ja varmasti helposti saa kavereita, mutta toisaalta monilla on ennakkoluuloja mormooneja kohtaan? Mä taas näen sen miehen sen uskonnon alla :)
Tai kenties näet itsesi sen miehen alla? ;)
 
[QUOTE="mindis";29560579]Happygirl onko sulla kakssuuntanen mielialahäiriö sattumoisin? Yhellä tutulla on ja sulla ihan sama käytös..
sä oot muuten ihan sekasin..[/QUOTE]

Voi ei, älä please aloita. Älä. :) Et tunne mua lainkaan, mee tekee jotain kivaa, kiitos.
 
"..."
Itse asiassa voisi olla ok kun tuo tyttö olisi yksinäinen, vasta suomeen muuttanut mormoonilähetti vailla paikallista seuraa koska ei mun poikaystävä lankea toisiin, kaveripohjalta se olisi.
Ja sulle olisi ok jos vaikka kuulisit tästä joskus parin vuoden päästä että näin on käynyt tänä vuonna ja miehesi on tavannut tätä tyttöä salaa eikä ole kertonut sulle mitään. Eleistänsä myös näkisi että ihastustakin on ollut kyseessä.
Ja eihän sua haittais yhtään, eihän? jep, täysin inimillistä "rakastuneen" pariskunnan välillä...NOT
 
[QUOTE="...";29560671]Ja sulle olisi ok jos vaikka kuulisit tästä joskus parin vuoden päästä että näin on käynyt tänä vuonna ja miehesi on tavannut tätä tyttöä salaa eikä ole kertonut sulle mitään. Eleistänsä myös näkisi että ihastustakin on ollut kyseessä.
Ja eihän sua haittais yhtään, eihän? jep, täysin inimillistä "rakastuneen" pariskunnan välillä...NOT[/QUOTE]

Karmeaa :ashamed: Ei tietysti olisi ja olen kyllä entistä vakuuttuneempi että jos alkaa romanssin kipinää olla ilmassa niin mun on pistettävä HETI poikki. Vaikka miten houkuttaisi.
 

Yhteistyössä