Liialliset halut naisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "KatjaKoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"KatjaKoo"

Vieras
Monet valittaa täällä kun on halut kateissa. Mulla on toisenlainen ongelma, on liian kovat halut ja elämä ei ole helppoa sen takia. Olen nainen siis. Kohtalotovereita? Ja miten selviätte tämän asian kanssa?

Mä en ihan noin paljoa halua, mutta jos olen vapaalla ja mies ei kotona, niin saatan tyydyttää itseäni muutaman kerran ja sitten vielä miehen kanssa illalla. Enemmänkin toki mulle sopisi, mutta tuokin riittää.

Välillä tietysti tulen torjutuksi ja silloin tuntuu pahalta. Joskus on kausia, että niitä tulee useammin ("en mä vaan oikeasti jaksa nyt taas!") ja silloin alkaa väkisinkin ajatella, että miksen kelpaa. Näitä ajatuksia pöyritellen olen kuitenkin löytänyt jonkunlaisen tasapainon sen kautta, että ymmärrän ettei muuten täydellinen mieheni halua aina seksiä kun mä ja että osaan myös nauttia itsestäni!

Jäin miettimään, että millä ihmeen ajalla noin usein? Onko sinulla muuta sisältöä (ystäviä, harrastuksia... Syöminen, löhöily ym :D) elämässä ollenkaan sitten jos löytäisitkin sellaisen miehen jonka kanssa halut kohtaavat? :D

Jäin miettimään, että millä ihmeen ajalla noin usein? Onko sinulla muuta sisältöä (ystäviä, harrastuksia... Syöminen, löhöily ym :D) elämässä ollenkaan sitten jos löytäisitkin sellaisen miehen jonka kanssa halut kohtaavat? :D

Joo on toki sisältöä, mutta aamulla ennen töihin menoa ehtisi hyvin pari kertaa ja koko päivän olisi hyvä olo töissä sen jälkeen. Joskus harvoin kun saa sen yhden kerran aamulla niin olen ihan uusi nainen sen jälkeen töissä. Illalla saan melkein joka ilta ainakin kerran, joskus kaksi ja sen jälkeen mies alkaa nukkumaan ja mun tekisi vielä mieli lisää. Siis vaikka saan orgasmeja miehen kanssa niin kiihotun niistä vain lisää ja haluan koko ajan lisää. Se harmittaa. Miehelläni on tyydytetty ja rauhallinen olo orgasmin tai parin jälkeen, mulla ei. Joskus kun saanut maratoniseksiä niin mullakin ollut tyyni ja rauhallinen olo jonkun seitsemän orgasmin jälkeen.

[QUOTE="KatjaKoo";29554170]Joo on toki sisältöä, mutta aamulla ennen töihin menoa ehtisi hyvin pari kertaa ja koko päivän olisi hyvä olo töissä sen jälkeen. Joskus harvoin kun saa sen yhden kerran aamulla niin olen ihan uusi nainen sen jälkeen töissä. Illalla saan melkein joka ilta ainakin kerran, joskus kaksi ja sen jälkeen mies alkaa nukkumaan ja mun tekisi vielä mieli lisää. Siis vaikka saan orgasmeja miehen kanssa niin kiihotun niistä vain lisää ja haluan koko ajan lisää. Se harmittaa. Miehelläni on tyydytetty ja rauhallinen olo orgasmin tai parin jälkeen, mulla ei. Joskus kun saanut maratoniseksiä niin mullakin ollut tyyni ja rauhallinen olo jonkun seitsemän orgasmin jälkeen.[/QUOTE]

Ok no nyt kun mietin asiaa niin tuo 5x/pv ei tosiaan ole mahdoton, mutta 10x/pv tarvitsee jo olla kotona koko päivän :)

Luulen, että itsetyydytys saattaisi auttaa sinua.

Millä tavalla se halu tuntuu sitten?
Onko se niin pakottavaa että on "pakko" ryhtyä toimeen?Vai onko se sellaista mikä kytee siellä pohjalla, voisit oppia elämään sen kanssa ilman että ahdistut jos et saa panoa?

Millainen on parisuhteesi nyt?
Miten se sinussa näkyy, jos et saa niin usein kun haluaisit? Kärsitkö siitä ja jos niin millä tavalla?

Millä tavalla se halu tuntuu sitten?
Onko se niin pakottavaa että on "pakko" ryhtyä toimeen?Vai onko se sellaista mikä kytee siellä pohjalla, voisit oppia elämään sen kanssa ilman että ahdistut jos et saa panoa?

Millainen on parisuhteesi nyt?
Miten se sinussa näkyy, jos et saa niin usein kun haluaisit? Kärsitkö siitä ja jos niin millä tavalla?

Olen joutunut painimaan tämän asian kanssa nuoresta asti, eli toki olen koittanut sitä hallita vaikka millä tavalla. Masturboin paljon, parisuhteessakin ollessani. Kyllä se on juurikin niin pakottava tarve että ahdistaa, melkein koko kroppaan sattuu jos ei saa. Masturbointi auttaa hieman, muttta se ei ole sama asia kuin miehen kanssa. Kärsin siitä siten että aikaisemmissa suhteissani olen sortunut aika usein pettämään, koska harva mies kykenee siihen mitä tarvitsisin. Se on tuntunut kauhealta, siis pettäminen. Olen aika herkkä yksilö enkä haluaisi satuttaa ketään. Nykyistäni en ole pettänyt ja sinnittelen asian kanssa. Haaveilen myös siitä että olisi monta miestä sängyssäni samaan aikaan. Kerran olen kokenut kaksi ja oli tyydyttyneempi olo. En kuitenkaan haluaa elää mitään ns. hutsun elämää vaan arvokasta parisuhdearkea..

Pitääpä mennä katsomaan se Lars Von Trierin uusin leffa. Olen käsittänyt että se kertoo nimenomaan kaltaisteni naisten ahdistuksesta. Yliseksualisoituneessa maailmassamme monet luulevat suuren halukkuuden olevan hyvä juttu, mutta sitä se ei oikeasti ole niinkuin olen kuvaillut.

Millä tavalla sinulla ne halut sitten herää? Ihan mistä vaan?
Oletko nyt kiihottunut?

Miten se näkyy ja tuntuu fyysisesti?

Saatko orgasmeja ihan kenen kanssa vain?

[QUOTE="KatjaKoo";29554170]Joo on toki sisältöä, mutta aamulla ennen töihin menoa ehtisi hyvin pari kertaa ja koko päivän olisi hyvä olo töissä sen jälkeen. Joskus harvoin kun saa sen yhden kerran aamulla niin olen ihan uusi nainen sen jälkeen töissä. Illalla saan melkein joka ilta ainakin kerran, joskus kaksi ja sen jälkeen mies alkaa nukkumaan ja mun tekisi vielä mieli lisää. Siis vaikka saan orgasmeja miehen kanssa niin kiihotun niistä vain lisää ja haluan koko ajan lisää. Se harmittaa. Miehelläni on tyydytetty ja rauhallinen olo orgasmin tai parin jälkeen, mulla ei. Joskus kun saanut maratoniseksiä niin mullakin ollut tyyni ja rauhallinen olo jonkun seitsemän orgasmin jälkeen.[/QUOTE]

En nyt näkisi tuota vielä ihan hirveän pahaksi, mutta sehän on ihmisestä kiinni, miten tuon kokee.

Mulla oli samantyylisesti; kesken duunipäivääkin saatoin käydä veskissä hoitelemassa itseäni, monta kertaa!
Toi on pidemmän päälle oikeasti rankkaa!:| Etenkin kun halut tuosta saattavat vielä lisääntyä, kuten minullekin kävi; aluksi ei ollut niin pahana, mutta kuukausi kuukaudelta tarvitsin vain enemmän ja enemmän.

Mulla tasottui asia ihan itsekseen kun sain lapsia, mutta sitä ennen mies oli välillä pulassa kanssani. Edelleen olen erittäin seksuaalinen, mutta nyt halumme kohtaavat paremmin.

Kannattaa ehdottomasti käydä seksuaaliterapeutilla! Eikä odottaa sitä, että kohta et pääse töihin, koska koet että sun on vielä pakko saada muutama!

Onneksi apua on saatavilla! Voimia!:flower:

[QUOTE="Utelias";29554277]Millä tavalla sinulla ne halut sitten herää? Ihan mistä vaan?
Oletko nyt kiihottunut?

Miten se näkyy ja tuntuu fyysisesti?

Saatko orgasmeja ihan kenen kanssa vain?[/QUOTE]

Joo en tarvitse mitään kiihokkeita siis ne vaan on koko ajan olemassa ja olen myös nyt kiihottunut. Fyysisesti, no olen koko ajan märkä ja pimppi sykkii ja nännit on kovat. Hengitys on myös aika tiviistä, vaikka sen olen usein oppinut piilottamaan muilta. Kun hengittää oikein hitaasti pitkiä sisäänvetoja niin kukaan ei tajua. Tosin kesällä kun vaikka ratikassa tai bussissa jos vastapäätä oleva mies tuijottaa rintojani niin alan hengittää niin että rintakehä kohoilee ja kun koitan peitellä sitä niin iho menee punaiseksi. Ilmeisesti kuka vaan mies sitten :( koska työpaikalla pariin kertaan kun joku mies on puhunut mulle niin olen ollut kaulasta punainen ja joskus kasvoistakin ja pari heistä on huomauttanutkin siitä mulle, niin noloa!! Kiihottuneena mun posket helottaa punaisina ja silmät on kirkkaat ja kosteat.

Nuorena en saanut orgasmia kenen tahansa miehen kanssa, nyt saan jos mies osaa asiansa ja kyllähän ne osaa kun mä kerron selkeesti mitä pitää tehdä.

Nykyään välttelen työpaikkani miehiä, koska nolottaa.

[QUOTE="KatjaKoo";29554332]Joo en tarvitse mitään kiihokkeita siis ne vaan on koko ajan olemassa ja olen myös nyt kiihottunut. Fyysisesti, no olen koko ajan märkä ja pimppi sykkii ja nännit on kovat. Hengitys on myös aika tiviistä, vaikka sen olen usein oppinut piilottamaan muilta. Kun hengittää oikein hitaasti pitkiä sisäänvetoja niin kukaan ei tajua. Tosin kesällä kun vaikka ratikassa tai bussissa jos vastapäätä oleva mies tuijottaa rintojani niin alan hengittää niin että rintakehä kohoilee ja kun koitan peitellä sitä niin iho menee punaiseksi. Ilmeisesti kuka vaan mies sitten :( koska työpaikalla pariin kertaan kun joku mies on puhunut mulle niin olen ollut kaulasta punainen ja joskus kasvoistakin ja pari heistä on huomauttanutkin siitä mulle, niin noloa!! Kiihottuneena mun posket helottaa punaisina ja silmät on kirkkaat ja kosteat.

Nuorena en saanut orgasmia kenen tahansa miehen kanssa, nyt saan jos mies osaa asiansa ja kyllähän ne osaa kun mä kerron selkeesti mitä pitää tehdä.

Nykyään välttelen työpaikkani miehiä, koska nolottaa.[/QUOTE]

Höh, minä punastelen paljon eikä se todellakaan ole merkki kiihottuneisuudesta!!

Ai niin ja oli ihan kauhean noloa se kun nykyiseni viisikymmpinen sukulaismies tuli vaimonsa ja tyttärensä kanssa meille ekaa kertaa kylään ja oli kesä joten mulla oli aika avonainen paita ja on suuret rinnat niin mä en pystynyt puhumaan sille sukulaismiehelle punastumatta ja hikoilin tuskanhikeä koska tajusin olevani helakanpunainen tissivakoon saakka. Vähänkö se hänen vaimonsa ja tyttärensä katsoivat mua. Eivät ole tulleet uudelleen ja vaimonsa ei hyväksynyt mun kaveripyyntöä facessa...

[QUOTE="KatjaKoo";29554332]Joo en tarvitse mitään kiihokkeita siis ne vaan on koko ajan olemassa ja olen myös nyt kiihottunut. Fyysisesti, no olen koko ajan märkä ja pimppi sykkii ja nännit on kovat. [/QUOTE]

Voisitko ajatella alkavasi myymään seksipalveluita? Saisit seksiä juuri niin paljon kuin haluaisit ja sen lisäksi myös rahaa.

[QUOTE="KatjaKoo";29554332]Joo en tarvitse mitään kiihokkeita siis ne vaan on koko ajan olemassa ja olen myös nyt kiihottunut. Fyysisesti, no olen koko ajan märkä ja pimppi sykkii ja nännit on kovat. Hengitys on myös aika tiviistä, vaikka sen olen usein oppinut piilottamaan muilta. Kun hengittää oikein hitaasti pitkiä sisäänvetoja niin kukaan ei tajua. Tosin kesällä kun vaikka ratikassa tai bussissa jos vastapäätä oleva mies tuijottaa rintojani niin alan hengittää niin että rintakehä kohoilee ja kun koitan peitellä sitä niin iho menee punaiseksi. Ilmeisesti kuka vaan mies sitten :( koska työpaikalla pariin kertaan kun joku mies on puhunut mulle niin olen ollut kaulasta punainen ja joskus kasvoistakin ja pari heistä on huomauttanutkin siitä mulle, niin noloa!! Kiihottuneena mun posket helottaa punaisina ja silmät on kirkkaat ja kosteat.

Nykyään välttelen työpaikkani miehiä, koska nolottaa.[/QUOTE]

Niin tuttua!:|