[QUOTE="KatjaKoo";29555041]Ihanaa että joku ymmärtää. Mä tunnen olevani niin yksin tämän asian kanssa. Miehet ei tajua, niistä on vain mahtavaa kun nainen on kiihkeä ja kiihottunut koko ajan. Jotkut heistä on sitten lopulta menneet niin alas että ovat alkaneet jopa nimittelemään

Se tuntuu tosi kurjalta, että nainen ei saisi harrastaa paljon seksiä, mutta mies kyllä saa! Enkä mä sitä edes haluaisi niin paljoa harrastaa, mutta on pakko niinkuin olen kertonut.
Niin se kai sitten on että on mentävä seksuaaliterapeutille. Ihanaa jos olisikin oikeasti niin että saisin avun sieltä, oppisin olemaan haluamatta näin paljon. Voiko joku tietty hormooni aiheuttaa nymfomaniaa?[/QUOTE]
Miehet ja miehet.
En tiedä miten on nimitelty, mutta ei se kovin normaalia ole haluta seksiä 10 krt päivässä, ei naisella eikä miehelläkään. Tosin jos seksin harrastaminen ei häiritse omaa eikä muiden (kumppani, lapset) elämää niin OK, mutta väittäisin että juuri kukaan ei halua elää ihmisen kanssa jota pitää nylkyttää alvariinsa ja joka päivä useasti.
Se on vaan hyväksyttävä, että jos on noin paha ongelma niin on löydettävä soveltuva kumppani = seksimaanikko eikä voi juurikaan valita millainen kyseinen tapaus on ihmisenä.