The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
No mitä, oliko koko ajan sokeria lainaamassa? Palstarivari, olisko tässä ideaa :confused:
Mun piti vuokrata asunto jossa mulla on kaks huonetta, ja keittiö/pesutilat on yhteisiä. No, ne kaks huonetta oli sitten koffin ja miehensä omistamasta talosta. Mies oli ihan kiva, sen kanssa tulin kyllä juttuun mutta koffi oli unessä vielä..... noh, omalaatuisempi mitä on palstalla ollut eikä siedetty toisiamme yhtään. Viika pisara oli kun yllätin sen penkomasta mun kamppeita.
Niillä oli viis lasta jotka kaikki oli jotenkin erityisiä, autismia ja sen sellasia. Niillä oli maanalainen kerros mikä oli kokonaan lapsille ja siellä asu lastenhoitajakin.
 
Mun piti vuokrata asunto jossa mulla on kaks huonetta, ja keittiö/pesutilat on yhteisiä. No, ne kaks huonetta oli sitten koffin ja miehensä omistamasta talosta. Mies oli ihan kiva, sen kanssa tulin kyllä juttuun mutta koffi oli unessä vielä..... noh, omalaatuisempi mitä on palstalla ollut eikä siedetty toisiamme yhtään. Viika pisara oli kun yllätin sen penkomasta mun kamppeita.
Niillä oli viis lasta jotka kaikki oli jotenkin erityisiä, autismia ja sen sellasia. Niillä oli maanalainen kerros mikä oli kokonaan lapsille ja siellä asu lastenhoitajakin.
Painajaisia siis näit. Ens yönä kuvittelet sen rivarin täyteen palstalaisia.
 
Voittiko Kahvikirahvi ruokakilpailun ? Onnea :flower:
Kävin mie kahtomassa kuvat, mut en osannu päättää ketä äänestäisin, ni jäi sitten kokonaan äänestämättä.
 
Mä olen kuulemma epäreilu äiti kun ei olla laitettu pikkusisarusta nuorimmalle.:O
Hiton naapuri, pitikö sen mennä lisääntymään.:kieh::xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä