Mainitse top 5 white trash tuntomerkit

• Viestiketjun aloittaja "blomma"
  • Ensimmäinen viesti
vierass.
[QUOTE="Hömelö";29550503]Vierass, mä en ite ymmärrä mitä tekemistä nimillä on koko aiheen kanssa, mutta ihmeen paljon siitä silti hermostuit että yks asia osui sinuun. On mullakin tatuointi, mutta en mä usko että kukaan pitää mua wt:nä pelkästään sen takia. Sitäpaitsi itsekin roikut täällä etkä puuhaa jotain lasten kanssa. Eikö tää nimeen omaan ole keskustelupalsta missä voi keskustella ja kysyä mitä vaan?[/QUOTE]

Niinkuin tuossa aiemmassa viestissä sanoin, tuo nimiasia on vaan huvittava. Ja joo roikun täällä, kun lapset on päikkäreillä molemmat, samoin mies. Joten koitan tehdä jotain hiljaista täällä, että saavat rauhassa nukkua kaikki. Ja se on kyllä huomattu, että täällä saa suoltaa ihan mitä tahansa ja koittaa pönkittää sitä omaa huonoa itsetuntoaan. Se on se mikä tässäkin ärsyttää, itse ovat olevinaan jotenkin parempia, kuin muut. Joo meilläkin iso omakotitalo ja rahaa tarpeeksi ym. mutta en silti ymmärrä miksi pitää toisenlaisia ihmisiä haukkua, siis sen perusteella asuuko ne vuokralla tai onko niillä tatuointeja tai muita yhtä älyttömiä juttuja. Mutta nyt taisi isompi muksu herätä, joten poistun wt-elämääni tästä :D

Ken guru
Toisaalta, eihän sille välttämättä mitään voi, jos on omat lähtökohdat huonot, ja on saanut huonon mallin elämästä omilta vanhemmiltan. Ja usein se kai niin on, että se malli elämälle tulee omilta vanhemmilta...ja periytyy sitten siitä eteenpäin. Eli onhan tällainen luokittelu vähän typerää. Myönnän.

Ken guru
Mulla asuu naapurissa omistusasunnossa perhe joiden lasten nimissä on yksi aloituksessa mainittu. Eivätkä TODELLAKAAN ole mitään yhteiskunnan pohjasakkaa. Tuskin kukaan heistä ajattelisikaan niin jos näkisivät. Eli jokaisen kohdan kohdalla varmasti jokainen ymmärtää ettei ne koske pilkulleen kaikkia.

Ihmisillä on vaan päässään kuva esim. jostain rööki huulessa crocsit jalassa kulkevasta ylipainoisesta, riikinkukkohiuksisesta naisesta joka kiroielee ja huutaa Jessicaa tulemaan syömään Saarioisten pitzaa röökinsavuiseen kaupungin vuokrakaksioon.

nojaa
1. Ei osaa laskea
2. Ei osaa kirjoittaa
3. Käyttää kuluneita hokemia, puhuu esim. lähiönimistä
4. Ennakkoluulot esim. ulkonäön (tatuoinnit, värjätyt hiukset) perusteella
5. Henkinen kehittymättömyys, mustavalkoinen ajattelu (pitää esim. aviottomia lapsia tai ihmisen taloudellista tilannetta merkkinä jostain PAHASTA)

Lisäät
Mä miellän tuon nimityksen ennemminkin likaiseen, epähygieniseen ja epäsiistiin olemukseen. Asumismuodoilla ja tatuoinneilla ym ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Siis mun mielestä. Lapset sellasia Likasia rääväsuita joilla ei ole kuria.

Mutta ihan yhtä pahoja mielestäni ovat nämä niiskuttavat hissukka perheet, siis niin ankeita. Jotkut umoitylsät ulkoilupuvut päällä ja lapsia komennetaan sellaisella hätääntyneellä äänellä. Käyttää itsekin jotain kuomia tai vastaavia. Siis sellaiset todella ankeat ja joilla on aina Nessu taskussa ja väkinäinen kaikille hymyilevä asenne :D ja mistään muusta ei puhuta, kuin lapsista ja urheilu on sauvakävely. Ei ikinä missään voi vähän irrotella, saunan jälkeen ehkäpä siideri, ja hih ehkä jopa sitä umpitylsää avioliittoseksiä.

En mä osaa kertoa kuin yhden. Ja sen huomaa feissarissa.

Siis ne tyypit joilla on aina valitettavaa naapurin, sukulaisen, opettajan, kaupan kanssan ja milloin kenenkin käytöksestä. Ja valitus tulee luonnollisesti ilman välimerkkejä tai isoja alkukirjaimia.

Kylis
- tupakointi ja kännääminen, huumeet
- lapsia enemmä kuin oma elatuskyky sallii
- kirjoja ei lueta, edes lapsille
- kaikki on aina jonkun muun, valtion, virkamiesten, äidin, ihan kenen tahansa syy
- yletön ruma, yksitotinen kielenkäyttö

ggg
Ei joku nimi, asumismuoto tai edes tuet määritä tätä. Esimerkiksi opiskelija saattaa saada sekä kelalta, sossusta, asua vuokra-asunnossa jne. eikä silti ole wt-sakkia.

Sen sijaan käytös vaikuttaa. Näitä on jo osaksi listatutkin: tupakointi, huono hygienia ja likaisuus itsellä ja lapsilla, huonot hampaat joita ei pestä, likainen asunto, liikaa eläimiä joista huolehditaan niin ja näin (esim. koiraa ei viedä tarpeeksi ulos ja jos viedään niin vain pieni lenkki), ei huolehdita tai viedä lapsiakaan koskaan ulos, kännätään lapsien seurassa, haukutaan tai huudetaan jatkuvasti lapsille, tuomitaan kovasti kaikkia muita, välinpitämättömyys ekologisuutta kohtaan eikä esim. kierrätetä, rahankäyttö yleensä sellaista ettei rahaa loppukuusta ole (esimerkiksi tuhlataan järjettömiin asioihin spontaanisti tai jatkuvasti ostetaan turhia asioita vaikka rahaa ei olisi), ei aikomusta tehdä töitä tai opiskella..

No MUNANKUORITUKKA!

Liika teko/nahistusrusketus.

tukka poltettu valkaisuaineella tai värjätty mattamustaksi pesäksi

lapsilla aina likaiset vaatteet
Mikä on munankuoritukka? Ihan uusi termi mulle. :D

Minusta tällaiset listaukset on aika noloja. Ja kyllä, minäkin "nautin" KELA:n tukiaisista, lapsilisiä ja vammaistukea tulee tähän talouteen.

Peyote
Mikä on munankuoritukka? Ihan uusi termi mulle. :D

Minusta tällaiset listaukset on aika noloja. Ja kyllä, minäkin "nautin" KELA:n tukiaisista, lapsilisiä ja vammaistukea tulee tähän talouteen.
No semmonen mikä on munankuorimaisesri päältä eri värinen. Ja leikattu munankuoren muotoon tai lyhemmäksi. :D mutta kaikenhan saa näyttämään hyvältä kun oikein kantaa.

jjjjjjjj
Yleensä sellainen ylipainoinen tatuoitu nainen jolla ei ole käytöstapoja, muistuttaa miestä ja vedetään överimeikit naamaan kun lähdetään baariin, että miehet erottaisivat että on nainen.

Yhteistyössä