Mainitse top 5 white trash tuntomerkit

• Viestiketjun aloittaja "blomma"
  • Ensimmäinen viesti
"blomma"
1. vuokra-asuminen
2. lapset avioliiton ulkopuolella
3. lapsilla lähiönimet: J-nimet, Nico, Jessica, Luca tms.
4. tatuoinnit
5. kelan tuet
6. toimeentuotuki
7. einekset
8. kiroili
9. itse värjätyt hiukset
10. luottotiedot menetetty

Ken guru
1. Lapsia ei kasvateta, vaan annetaan vain olla, jopa kannustetaan lapsia kiroilemaan ja käyttäytymään huonosti. Itselläkin huonot käytöstavat lasten lisäksi.
2. Ei edes yritetä saada töitä
3. Ei mitään koulutusta, eikä yritystäkään saada sellaista.
4. Lapsia yli 3 eri miehelle/naiselle. (Painavasta syystä joustan tässä kohtaa)
5. Röökinpoltto raskaana ollessa.

hihii
1. Lapsia ei kasvateta, vaan annetaan vain olla, jopa kannustetaan lapsia kiroilemaan ja käyttäytymään huonosti. Itselläkin huonot käytöstavat lasten lisäksi.
2. Ei edes yritetä saada töitä
3. Ei mitään koulutusta, eikä yritystäkään saada sellaista.
4. Lapsia yli 3 eri miehelle/naiselle. (Painavasta syystä joustan tässä kohtaa)
5. Röökinpoltto raskaana ollessa.

Kohta 4. Olisiko painava syy sperman luovutus?

sivusta
1. Naisella mustaksi värjätyt hiukset.
2. Vittu ahkerimmin käytetty suomen kielen sana.
3. Tupakoi vuokrakasarminsa parvekkeella, jossa myös lasipurkki natsoja varten.
4. Valkoisessa talvitakissa karvakaulus.
5. Tatuointeja.

ceelia
1. Tupakointi raskaana tai lasten lähellä
2. Kiroileminen
3. Holtiton lasten kasvatus, huudetaan koko ajan älä/ei lapsille, retuutetaan lapsia, annetaan lasten tehdä melkein mitä vain, ei mitään ideaa siihen miten lasten kanssa ollaan
4. Ajatellaan että sossu maksaa kaiken
5. Lapsia sille ja tuolle sekä vielä sen tuolle. On monia avioliittoja, avoliittoja, kihlauksia, seurusteluita, seksisuhteita, salasuhteita, yhdenyönjuttuja.

White trash
1. vuokra-asuminen
3. lapsilla lähiönimet: J-nimet, Nico, Jessica, Luca tms*
4. tatuoinnit
5. kelan tuet
6. toimeentuotuki
7. einekset
8. kiroili
9. itse värjätyt hiukset
10. luottotiedot menetetty

En ymmärrä tätä typerää listausta. Sairaalla (ms-tauti, syöpä jne.), nuorella ihmisellä ei voi olla muuta tukea, kun Kelan tuet ja tt-tuki.

1. Kyllä. Helpoin asumismuoto, niin ei tarvitse hoitaa piha-töitä, talon kunnostuksia...

2. Näin ei ole.

3. Näin ei ole.

4. Sydämen kohdalla on edesmenneen mummoni nimi. Pienellä, kauniisti kirjoitettuna.
Mummon menettäminen oli elämäni rankimpia kokemuksia.

5. On.
Kuten sanoin, miten muuten toimeentulon turvaisi???

6. On (esim. Vammaispalveluita paljon toteuttavat tt-tukena).

7. Jos ei arjessa pärjää, niin eikö vammainen saa käyttää eineksiä, tai puolivalmisteita??!

8. Harvoin. Nyt tekee mieleni kirota, koska tämä listaus...

9. Ei ole.

10. On, kiitos kuuluu hyväksikäyttäjä "edunvalvojalle".

Onko teillä mitään parempaa tekemistä, kun loukata ihmisiä???!!

määä
[QUOTE="blomma";29550352]1. vuokra-asuminen
3. lapsilla lähiönimet: J-nimet, Nico, Jessica, Luca tms.
4. tatuoinnit
5. kelan tuet
6. toimeentuotuki
7. einekset
8. kiroili
9. itse värjätyt hiukset
10. luottotiedot menetetty[/QUOTE]

voin kohta 3. ei sopinut minuun...

Näin
Kyllä ne tatskat, röökinpoltto ja kiroilu plus sellainen kamala vaalea-musta kaksivärinen fleda näyttäis kuuluvan olennaisesti kuvaan. Samoin naiset on joko tikkulaihoja tai sitten niillä on kamalt vatsamakkarat ja piukeat vaatteet.

"Hömelö"
1. Holtiton ja päämäärätön, tosi epäterveellinen ja pinnallinen elämä, mihin vaan ilmaantuu lapsia joita kukaan ei kasvata ja pidetään selvänä että joku muu kustantaa elämisen.

vierass.
Täällä nää koulukiusaajien vanhemmat taas pätemässä. En siis ihmettele yhtään että lapset ja nuoret voi niin huonosti, kun vanhemmatkin netissä kiusaa ja haukkuu muita. Sen sijaan että viettäisi oikeasti aikaa niiden lastensa kanssa ja rakastaisi heitä. Ja hyväksyisi myös ne vähän erilaiset ihmiset... Joo mekin ollaan sitten wt-perhe, kun lasten nimet on palstamammojen mielestä sellaiset. Olisi siis pitänyt laittaa lasten nimeksi joku näistä iki-ihanista nykymuodin mukaisista ja paremmista nimistä kuten Daniel, Elias, Ava,Emilia, Onni, Wäinö tms. Mutta kun kauheeta kun ne alkaa J-kirjaimella, ihan niinkuin heidän isänsäkin nimi! Hankkikaa hei elämä, ihan tosissaan. Ja mikään muu noista kohdista ei meillä paikkansa pidä, sellaista kohta joku todellinen wt-mamma tulee huutelemaan. Ja nämä todelliset wt-mammat on nimenomaan näitä kenen pitää tällaisia listoja laatia.

Ken guru
Täällä nää koulukiusaajien vanhemmat taas pätemässä. En siis ihmettele yhtään että lapset ja nuoret voi niin huonosti, kun vanhemmatkin netissä kiusaa ja haukkuu muita. Sen sijaan että viettäisi oikeasti aikaa niiden lastensa kanssa ja rakastaisi heitä. Ja hyväksyisi myös ne vähän erilaiset ihmiset... Joo mekin ollaan sitten wt-perhe, kun lasten nimet on palstamammojen mielestä sellaiset. Olisi siis pitänyt laittaa lasten nimeksi joku näistä iki-ihanista nykymuodin mukaisista ja paremmista nimistä kuten Daniel, Elias, Ava,Emilia, Onni, Wäinö tms. Mutta kun kauheeta kun ne alkaa J-kirjaimella, ihan niinkuin heidän isänsäkin nimi! Hankkikaa hei elämä, ihan tosissaan. Ja mikään muu noista kohdista ei meillä paikkansa pidä, sellaista kohta joku todellinen wt-mamma tulee huutelemaan. Ja nämä todelliset wt-mammat on nimenomaan näitä kenen pitää tällaisia listoja laatia.
Rauhoitu nyt vähän! Hermostut nyt yhden ihmisen mielipiteestä! Itse esim. olen aloittajan kaikista kohdista eri mieltä.

"Hömelö"
Vierass, mä en ite ymmärrä mitä tekemistä nimillä on koko aiheen kanssa, mutta ihmeen paljon siitä silti hermostuit että yks asia osui sinuun. On mullakin tatuointi, mutta en mä usko että kukaan pitää mua wt:nä pelkästään sen takia. Sitäpaitsi itsekin roikut täällä etkä puuhaa jotain lasten kanssa. Eikö tää nimeen omaan ole keskustelupalsta missä voi keskustella ja kysyä mitä vaan?

vierass.
Rauhoitu nyt vähän! Hermostut nyt yhden ihmisen mielipiteestä! Itse esim. olen aloittajan kaikista kohdista eri mieltä.
No aika moni tänne on omia listojaan laittanut ja ihan yhtä älyttömiä ne on. Ylipäätään tällaiset listat on ihan järjettömiä ja kertoo niistä ihmisistä jotain. Tuo nimijuttu nyt vaan naurattaa, siihen kun on tällä palstalla törmännyt niin usein. Vaikka luultavasti ne onkin aina ne samat tyypit ketkä tuota mieltä on. Ihan yhtä hyvin voisi kehitellä listoja minkälaisia ihmisiä on nämä, ketkä toisia arvostelevat, mutta ei viitsi alentua samalle tasolle. Ne on sitä todellista roskasakkia.

"Hömelö"
Ihmiset määrittelee white trashin eri tavoilla, mutta ainaki se mitä mä pidän wt:nä on jotain semmosta mitä ei minusta todellakaan tarvii silitellä päähän ja paapoa että kun me nyt kaikki vaan ollaan erilaisia. Mä pidän white trash -porukkaa yhteiskunnan parasiittina, mikä laiskuuttaan ja tyhmyyttään lypsää yhteiskuntaa eikä tarjoa sillon tällön ilmaantuville lapsilleen turvallista ja tasapainosta kotia.

Yhteistyössä