The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Tein hienot kaksiväriset kynnet, unohdin et ne kuivuu vähän kauemmin ja sit menin ruttaa ne pyyhkeeseen :D

Perkeleen perkele. Elämä on hankalaa.

P.s. tänään paljastu taas kolmen eri kaverin raskaudet ja sekoon kohta. Totaalisesti.
 
kahvikirahvi
Tein hienot kaksiväriset kynnet, unohdin et ne kuivuu vähän kauemmin ja sit menin ruttaa ne pyyhkeeseen :D

Perkeleen perkele. Elämä on hankalaa.

P.s. tänään paljastu taas kolmen eri kaverin raskaudet ja sekoon kohta. Totaalisesti.
Mä tinttaan seuraavaa joka kertoo olevansa raskaana, kun mä mätänen koulussa vielä kevääseen asti.
Varsinkin jos se on mp.n sisko joka pyöräytti kolme kakaraa sillä aikaa kun me ei saatu ees yhtä pikusisarusta pp.lle.

No mut se siitä katkeruudesta, koulu ensin.......
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Mutta mää taidan nyt mennä pp.n kanssa kattomaan elokuvaa. Toy story 3 on pyörimässä, rauhallista iltatekemistä josko selvittäis edes tunti uhmaamatta.


Palaan sitten tsihhin kanssa :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Mä taas kauhulla odotan millon kaveri ilmottaa,ne kun yrittänyt jo KAUAN ja nyt on hommassa edetty jotenkin.

...Mä en kestä yhtään raskausuutista lähipiiriltäni:|
Hommassa edetty... hmmm... :p

Leikki leikkinä.

Mä olen täs oppinu (mäkin joskus opin jotain, vaik ei aina siltä vaikuta) et kenenkään toisen onni ei o koskaan ollu minulta pois.
Milloin ittellä on eniten asiat päin persettä (kuten nyt), niin jonkun toisen onnesta voipi saada ittelleen edes hiukan hyvää mieltä.
 
Hommassa edetty... hmmm... :p

Leikki leikkinä.

Mä olen täs oppinu (mäkin joskus opin jotain, vaik ei aina siltä vaikuta) et kenenkään toisen onni ei o koskaan ollu minulta pois.
Milloin ittellä on eniten asiat päin persettä (kuten nyt), niin jonkun toisen onnesta voipi saada ittelleen edes hiukan hyvää mieltä.
no en mä sitä meinannutkaan:stick: jos se ilmotus joskus tulee niin tiedän, että olen omasta puolesta surullinen, mutta osaan iloita myös hänen puolestaan vaikka vaikeaa se mullekin on.En rupea täällä toisten asioista puhumaan, mutta jos se uutinen sieltä tulee niin tiedän, että kaveri pakahtuu onnesta. Silti tunnen surua omasta puolesta mutta se ei tarkoita etten iloitse muiden puolesta! mulle niitä lapsia ei kuitenkaan tule ja olen tätä asiaa työstänyt jo pitkään,silti se tuntuu pahalta.
 
no en mä sitä meinannutkaan:stick: jos se ilmotus joskus tulee niin tiedän, että olen omasta puolesta surullinen, mutta osaan iloita myös hänen puolestaan vaikka vaikeaa se mullekin on.En rupea täällä toisten asioista puhumaan, mutta jos se uutinen sieltä tulee niin tiedän, että kaveri pakahtuu onnesta. Silti tunnen surua omasta puolesta mutta se ei tarkoita etten iloitse muiden puolesta! mulle niitä lapsia ei kuitenkaan tule ja olen tätä asiaa työstänyt jo pitkään,silti se tuntuu pahalta.
Hoksasin kyl että et meinannu.
Ihan vaan itte ei aikanaan osannu tai jaksanu kuunnella hannuhanhia, milloin tunsi olevansa akuankka, mut ilman roopesetää.

Sinun lapsiasiasi kuulostaa surulliselta. En utele. Ota halaus. :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä