Ai ei vai? Mulla on jotakin muuta tietoa.ei kukaan halua kaytettya pullua miss musta makkara kaynyt.
Ai ei vai? Mulla on jotakin muuta tietoa.ei kukaan halua kaytettya pullua miss musta makkara kaynyt.
Tämä kateus ei koske vain miehiä vaan myös naisia.Miehet ovat kateellisia.:attn:
Muista maista tulee miehiä heidän apajille!=)
Ai sua ei huoran maine haittaa...Varmasti pilaa tietyissä piireissä. Mutta mua ainakaan ei haittaisi yhtään vaikka maineeni olisikin niissä piireissä pilattu.
Näinpä, niissä piireissä, missä se pilaisi maineen, ei paljon muutenkaan kiinnosta pyöriä. Ne piirithän ovat, noh... kyllä te tiedätte.Varmasti pilaa tietyissä piireissä. Mutta mua ainakaan ei haittaisi yhtään vaikka maineeni olisikin niissä piireissä pilattu.
Kakista ulos vain mitä sun tekee mieli sanoa.Näinpä, niissä piireissä, missä se pilaisi maineen, ei paljon muutenkaan kiinnosta pyöriä. Ne piirithän ovat, noh... kyllä te tiedätte.
Samalla tavalla kuin ulkomaalaiset naiset pilaavat suomalaisten miesten maineen.Onko afrikkalaiset kamelintaluttajat ainoita ulkomaalaisia mitä Suomessa siis on? Pilaako myös esim. albanialainen tai bulgarialainen mies naisen maineen? Huh, tulevat tänne ja pilaavat meidän naiset.
Seurustelukumppanin ihonväri tai kansallisuus määrittää sen, että naisen uskotaan tarjoavan maksullista seksiä? ok, NOIDEN piirien mielipiteellä ei todellakaan ole minulle yhtään mitään merkitystä.Alkuperäinen kirjoittaja tämä selvä;29546977:Ai sua ei huoran maine haittaa...
Mielipiteellä on aina merkitystä, vaikka minkä piirien...Seurustelukumppanin ihonväri tai kansallisuus määrittää sen, että naisen uskotaan tarjoavan maksullista seksiä? ok, NOIDEN piirien mielipiteellä ei todellakaan ole minulle yhtään mitään merkitystä.
Joo itse seurustelen juurikin albaanin kanssa ja olen varmaan ihan läpimätä ja pilaantunut, pilaantuneen lihan löyhkä vaan leijuu ympärillä missä kuljenkin. Osaavat sitten nämä arvonsa tuntevat, fiksut suomalaismiehet pysyä erossa kaltaisestani täysin piloille menneestä jätekasasta. ;DOnko afrikkalaiset kamelintaluttajat ainoita ulkomaalaisia mitä Suomessa siis on? Pilaako myös esim. albanialainen tai bulgarialainen mies naisen maineen? Huh, tulevat tänne ja pilaavat meidän naiset.
Miksi sä ajattelet vain miesten suhtautuvan sinuun halveksivasti?Alkuperäinen kirjoittaja mädäntynyt;29547068:Joo itse seurustelen juurikin albaanin kanssa ja olen varmaan ihan läpimätä ja pilaantunut, pilaantuneen lihan löyhkä vaan leijuu ympärillä missä kuljenkin. Osaavat sitten nämä arvonsa tuntevat, fiksut suomalaismiehet pysyä erossa kaltaisestani täysin piloille menneestä jätekasasta. ;D
Hyvä on. Mullakin on mielipide sinusta:Alkuperäinen kirjoittaja tämä selvä;29547057:Mielipiteellä on aina merkitystä, vaikka minkä piirien...
Jos yhden miehen kanssa seurustelusta saa huoran maineen niin ei todellakaan. Se ei kerro musta mitään, se kertoo vain kyseisten ihmisten omasta tyhmyydestä ja ilmeisesti vielä lukutaidottomuudestakin.Alkuperäinen kirjoittaja tämä selvä;29546977:Ai sua ei huoran maine haittaa...