A
"aapee"
Vieras
Tuskin rakastajakaan auttaa, koska haluaisit läheisyyttä mieheltäsi?
Auttaisi se seksinpuutteeseen. Dildo ei aitoa miestä korvaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin rakastajakaan auttaa, koska haluaisit läheisyyttä mieheltäsi?
Eli naiset ovat tässä asiassa suoraviivaisempia kuin miehet. Naisilla tunteet ja seksi ovat kaksi eri asiaa, toisin kuin miehille. Tuo oli uutta.
Eli naiset ovat tässä asiassa suoraviivaisempia kuin miehet. Naisilla tunteet ja seksi ovat kaksi eri asiaa, toisin kuin miehille. Tuo oli uutta.
Musta tuntuu että sun ongelma on se että lasket kaiken, ja pidät koko ajan huolen että olette tasoissa, tai vielä parempaa, sinä vähän johdat. Marttyyrin viitta ihmisen harteilla saa aikaan tällaista laskemistaipumusta. Mua myös ihmetyttää se, että kun miehes on antanut sulle syyt haluttomuuteen, sä et suinkaan pyri niiltä osin tilannetta muuttamaan, vaan taas pyrit vaan tasoihin miehen kanssa ja keksit sitten että "hei, en mäkään sua halua ku haiset viinalle ja tupakalle". Kyllä mua jatkuvasti juopottelevassa miehessä ihan muut seikat ottais päähän kuin se ettei ole haluttavimmillaan juominkia ottaneena. Sä taas et tunnu näkevän tuossa juomisessa kuin sen että miehes ei sit halua sua. Mutta ihan oikeasti, haluatko sä olla juopon kanssa naimisissa, mahdollistaa hänen juomisensa jatkumisen tai vaikkapa näyttää miehesi esimerkkiä lapsille juomatavoista?
Mitä sitten vaikka loukkaantuu, pakkohan asiasta on puhua kun se kerta teidän liittoon vaikuttaa. Istukaa rauhassa pöydän ääreen ja puhukaa ilman äänenkorottamista, vittuilua tms. Kyllä kahden aikuisen ihmisen pitäisi siihen pystyä.
Ainakin sellaisen käsityksen olen kanssa saanut palstan naisilta. Seksihimoon ei yhtään auta masturbaatio koska naisen huono itsetunto ja riippuvuus muiden huomiosta.