The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Aamua, meikä vei just tuhmeliinin tarhaan ja tässä bussissa oon matkalla kouluun. Pitäis viedä opolle työtodistus niin saan sillä ne omaehtoset hyväksiluettua. Sitte jatkaa kuviomaalausta varten tarran tekoa.
 
Aamua, meikä vei just tuhmeliinin tarhaan ja tässä bussissa oon matkalla kouluun. Pitäis viedä opolle työtodistus niin saan sillä ne omaehtoset hyväksiluettua. Sitte jatkaa kuviomaalausta varten tarran tekoa.
Huomenta :flower:


Vitsi sun pitäs siraffi olla täällä; saisit maalata miehenpuolen autoon jtn kukkasia, kun en meinaa ikinä löytää sitä parkkikselta.
 
Miten voi olla JO nyt näin keväisen oloista :O?! Missä hiiessä se talvi sitten mukamas oikein oli, mitähätäh? Kyllä mä vaan vielä jorailen, jotta tässä tänne saatais sitä lunta ja runsaasti - hiihtäminen on vielä korkkaamatta :attn:! Joten - antaas tulla vaan niitä lumihiutaleita! Ja noi ennusteet sitten mukamas ens viikolla tulevista plussakeleistä saa sitten olla yhtä suurta puppua. Piste.

Perjantai on muuten tänään :)! Johnny Hymyhuulet - YouTube
 
Miten voi olla JO nyt näin keväisen oloista :O?! Missä hiiessä se talvi sitten mukamas oikein oli, mitähätäh? Kyllä mä vaan vielä jorailen, jotta tässä tänne saatais sitä lunta ja runsaasti - hiihtäminen on vielä korkkaamatta :attn:! Joten - antaas tulla vaan niitä lumihiutaleita! Ja noi ennusteet sitten mukamas ens viikolla tulevista plussakeleistä saa sitten olla yhtä suurta puppua. Piste.

Perjantai on muuten tänään :)! Johnny Hymyhuulet - YouTube

Tosiaan perjantai! Ehanata.:heart:
Tänään olis luvassa tanssia nuorimmalla ja huomenna uimista koko revohkalle.

Ollaan me jo hiihtelemään päästy, mutta kovastihan tuo uhkaa sulaa vähänenkin pois.:| Aamulenkillä pellolla oli muutamia isoja vesilätäköitä.:O

Täytyy toivoa että sitä lunta tulis lisää, ja jaksais pitää pientä pakkasta!

Eihän talvi nyt vaan yksinkertaisesti voinut olla tässä!:O


Laitetaan lumipartio asialle jospa ne sais houkuteltua lumet alas.=)
[video=youtube_share;O8A0JNrmgAI]http://youtu.be/O8A0JNrmgAI[/video]
 
kahvikirahvi
Jeah kohta on tarra valmis!!! Ens torstaina meen sitte äikän kurssille ja vähän katotaan sitä opinnäytetyöhommaa.

Opo sano et hommat on on äikkää ja opparia myöten selvät, ja sano että jos kerta nyt teen kuviomaalausnäyttöä niin pitäis olla senkin puolesta homma ok, mutta mulla ei oo kuviomaalauskurssista arvosanaa. Niin se juttelee opettajan kanssa, ja oon niin satavarma että se vaatii mua käymään sen uudestaan ja pidättää mua täällä kevääseen :kieh: Mutta sekin selviää tänään...
 
Tosiaan perjantai! Ehanata.:heart:
Tänään olis luvassa tanssia nuorimmalla ja huomenna uimista koko revohkalle.

Ollaan me jo hiihtelemään päästy, mutta kovastihan tuo uhkaa sulaa vähänenkin pois.:| Aamulenkillä pellolla oli muutamia isoja vesilätäköitä.:O

Täytyy toivoa että sitä lunta tulis lisää, ja jaksais pitää pientä pakkasta!

Eihän talvi nyt vaan yksinkertaisesti voinut olla tässä!:O


Laitetaan lumipartio asialle jospa ne sais houkuteltua lumet alas.=)
[video=youtube_share;O8A0JNrmgAI]http://youtu.be/O8A0JNrmgAI[/video]
Voi teitä onnekkaita suksille päässeitä :)! Meillä on hiihtämiset menneet ihan ketuiksi, perinteisille latureissuille ei olla päästy, esikoinen on ihan kipeenä, kun ei ole kilometrejä päässyt kerryttämään. Eskarilaiset hiihtivät tässä tasamaahiihtoa omassa kuppasessa pihassaan, no hyvä että edes siinä sitten pääsivät johonkin makuun ja tuntumaan, mutta meillä nyt olis sitä makua piisannut pitemmälle lenkillekin...mäkeäkään eivät päässeet ressukat laskemaan, kun rinteestä paistoi pienetkin kivenmurikat läpi...

No. Onneksi sentään luistelemassa päästään käymään - ja se on ihanaa :heart:. Nuilla kaikilla kun on taidot huikeesti menny eteenpäin, niin sitä osaamisen riemua on mahtava katsella.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Voi teitä onnekkaita suksille päässeitä :)! Meillä on hiihtämiset menneet ihan ketuiksi, perinteisille latureissuille ei olla päästy, esikoinen on ihan kipeenä, kun ei ole kilometrejä päässyt kerryttämään. Eskarilaiset hiihtivät tässä tasamaahiihtoa omassa kuppasessa pihassaan, no hyvä että edes siinä sitten pääsivät johonkin makuun ja tuntumaan, mutta meillä nyt olis sitä makua piisannut pitemmälle lenkillekin...mäkeäkään eivät päässeet ressukat laskemaan, kun rinteestä paistoi pienetkin kivenmurikat läpi...

No. Onneksi sentään luistelemassa päästään käymään - ja se on ihanaa :heart:. Nuilla kaikilla kun on taidot huikeesti menny eteenpäin, niin sitä osaamisen riemua on mahtava katsella.
Todella!:heart:
Luistelu onkin ihanaa! Ehdottomasti meidän lasten lempi talvilaji. Eihän noita meinaa saada radalta millään pois kun haluavat oppia jotakin uutta, sitä sinnikkäästi vaan reenailevat ja unohtavat ajan ihan kokonaan. Eikä haittaa kovimmatkaan pakkaset! Ihme sissejä.:D Siellä nauraa kihertävät ja ovat hippasilla. Mamma jo värjöttelee kentän reunalla varpaat tohjona ja haluais kotiin.:D

En mä enää kestä mitään maratooniluisteluja, kyllä välillä on ainakin hetkeks saatava luistimet pois jalasta, mitä lie liikavarpaita tms. Jalkoja alkaa kivistää.:D

Hitto kun en oo kuvia muistanut ottaa, ens kerralla sitten!
 
Todella!:heart:
Luistelu onkin ihanaa! Ehdottomasti meidän lasten lempi talvilaji. Eihän noita meinaa saada radalta millään pois kun haluavat oppia jotakin uutta, sitä sinnikkäästi vaan reenailevat ja unohtavat ajan ihan kokonaan. Eikä haittaa kovimmatkaan pakkaset! Ihme sissejä.:D Siellä nauraa kihertävät ja ovat hippasilla. Mamma jo värjöttelee kentän reunalla varpaat tohjona ja haluais kotiin.:D

En mä enää kestä mitään maratooniluisteluja, kyllä välillä on ainakin hetkeks saatava luistimet pois jalasta, mitä lie liikavarpaita tms. Jalkoja alkaa kivistää.:D

Hitto kun en oo kuvia muistanut ottaa, ens kerralla sitten!
:D - kuulostaapa niin kovin kovin tutulta! Meidänkin lapset mennä viipottavat ja unohtavat ihan kokonaan siinä riehakkuudessaan ajan ja paikan tajun - ja sitten kun lähden vikisemäänkään että viimoset rundit kentän ympäri ja kotiin, että "hä, nyt JO?!"

Mulla on kintuissa kans nykyään joku ihme tekovika tullut :snotty: - kummallisesti rupeevat mukamas kipuilemaan ja ihan selkeesti huokaisevat ääneen, kun hokkarit saan jaloistani pois :O

Varmaan jotain vikaa sitten noissa luistimissa :xmas: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
me sitä on hiihetty ja varsinkin laskettu mutta ymmärrettävistä syistä napapiirin pohjospuolella on niihin hommiin pikkusen paremmat edellytykset ku vetelässä
:D - jep, todellakin...

Meillä on tämä talven aikana esikoinen kovasti puhunut muuttopuuhista suuntana Lappi. Mulle olis loppuviimeksi se ja sama, mutta mies on sen verran eteläinen ilmestys, että ihan heti en voi edes kuvitellakaan hänen vaihtavan maisemiaan.

No, katellaas nyt - en mä ihan vielä aio luovuttaa tuon lumisateen suhteen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä