The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
No jos teillä on niitä venäläistä verta, niin ehkä sää oot periny sieltä sen naisten tyylikkyyden ja rakkauden turkiksiin, ja sisarelle on sitten jääny se..... Loppu mitä niistä venäläisnaikkosista puhutaan.
:D

Voi olla. Mut tällä ei ees oo tätä itäverta, ku tää on sisko ilman veriyhteyttä :D
Luonnollisesti vaan lortukka.
Mut saahan sitä sinkkuna pyöritellä...
 
Professional Griefer
No melauutiset oliki sitte ainoot hyvät uutiset. Yhteinen kaveri jäi Afrikan korruption vuoksi sinne jumiin 2kuukaudeksi ja eilen on saanu passinsa takaisin ja tekee nyt lähtöä kotiin.

Rahaahan ne vaan halus ja sitä sai, mut oli "pieni" summa siitä, että pääsee turvaan kotiin.
 
Makuasioista ei voi kiistellä.

Mut kummasti niil värkeillä ei o niin väliä kunhan ne on kiinni oikeassa tyypissä.
ei voi kiistellä ei. mutta en myöskään pidä siitä että jos sanoo tykkäävänsä jostain tietystä jutusta niin siitä ruvetaan vittuilee. mulle on ihan sama kuka tykkää isoista tai pienistä mu*kuista tai tisseistä ja jos mä tykkään isosta niin se kai sallittakoon mulle niinkuin ne pienet tai isot tissit mistä kukakin tykkää. ja edelleen ei se pituus ole se pääpointti vaan se paksuus.

nih.
 
Masa tais just tyhjentää pussinsa mun silmille.


Hattaran kuvia kaikille kun köllähätte.:kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä