The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Niinpä.

Mut lapsettomathan ne aina parhaiten tietää asiat. Tulee se yks palstailijakin mieleen joka tuntuu tietävän kaikesta kaiken.... Varsinkin lapsiasioihin liittyen.
Lapseton ei oikeasti tiedä lapsiperheen arjesta vittuakaan, vaikka olis kuinka "ammattikasvattaja".
Toki on olemassa aiheita, joihin ei tarvi omia lapsia tietääkseen, esim. lasten ravitsemus ja muut universaalit aiheet.

Vaikka itellään ois asiat kuin hyvin tai helppoja, niin sivistystä mittaa eniten se, että tiedostaa ja osaa ajatella myös niiden näkökulmasta, jolla asiat ei ole niin mallillaan. Sama se on myös toiseen suuntaan. Aina on muka oikein haukkua niitä "parempia" ajattelematta sen enempää niiden tilannetta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Professional Griefer
mitä sähköposteja porukalla on? oon voinut tätä aiemminkin kysyä mutta mikä olis hyvä? Gmaili on kai suosittu mutta kun mua epäilyttää se, että se on nykysin googleen liitettynä.
Mulla on Gmail, joka on mun androidpuhelimen käyttis ja facebook, pinterest ja blogikin on liitettynä siihen.

Meen siis mahdollisimman "epäilyttävää" reittiä, mut se on niin helppoa..
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Professional Griefer
gmail on helpoin ja kuinka paljon oikeesti Obamaa kiinnostaa jonku suomalaisen taviksen viestit?
Ei kiinnostakaan.

Mut kun on amerikassa kasvanut mies, jolla on merkintä rikosrekisterissä ja pieni erimielisyys amerikkalaisen pankin kanssa, joka kirjoittaa sulle facebookchattiin jotakuinkin tällasen litanian: "obama bomb terrorist saddam wtc allah jihad religion war" niin alkaa pikkusen kuumottaa.

Ei siitä tullu mitään noottia. Mutta seuraavalla matkalla kummasti taas istuttiin tullissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä