The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Silloin kun lapset oli ihan pieniä niin odotti että kasvavat niin helpottaa.. Not..
Ongelmat vaan isonee :D Yövalvomiset pientä kun kannetaan 50000 euron lasku eteen mitä pojankoltiaiset oli muiden kanssa tehneet :(
Vakuutuksiin onneksi meni.
No voi hitto!:O huhhuh!

Tulis varmaan murot uikkareihin jos ei olis vakuutukset kondiksessa!
 
Professional Griefer
Ilman meikkiä ja peruukkia kauppaan karvahattu päässä = näytä Putinin lehtolapselta
"hmm.. tää ei oo sun passis"

No, sain kuitenkin ostettua lonkeroni ja ilta jatkuu. Muutoin oli kyllä ihana myyjä, jos kaikki kaupan kassat olis sellasia niin tykkäisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Silloin kun lapset oli ihan pieniä niin odotti että kasvavat niin helpottaa.. Not..
Ongelmat vaan isonee :D Yövalvomiset pientä kun kannetaan 50000 euron lasku eteen mitä pojankoltiaiset oli muiden kanssa tehneet :(
Vakuutuksiin onneksi meni.
En osaa ko arvata kui pal laskua olis tullu kun rysäytettiin vajaa kymppivanhoina "lainatulla" kolmipyörävespalla talon seinään. Ei jääty kiinni. Mut kyl me juostiinkin.
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29541768:
Putinin lehtolapsi :LOL: :LOL:

Mikä oivallinen nikki olisikaan :D.
Jopa mun äiti kerran sano, että näytän ihan Putinilta ilman meikkiä :D
Mun veli ei kyllä näytä, vaikka ollaan ihan saman näkösiä ja se ei käytä koskaan meikkiä.
 
Professional Griefer
Mun passi menee kolmen päivän päästä umpeen. Ehkä ne luuli, että oon laiton maahanmuuttaja?

En tajuu miten voi olla niin vaikeeta hankkia se passiaika ja käydä ottamassa kuvat. Se vaan on.

Tulee ainakin parin viikon pakollinen viinalakko, ku alko ei myy vanhalle passille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä