The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
onneks ei enkä katso. eikä tarvii kuunnella toisesta huoneesta kun ei sitä äijääkään ole.

huomasitteko että löysin positiivisen asian siitä että ei ole äijää
Toinen positiivinen asia on se, että voi maata pieruverkkareissa sohvalla ja vollottaa räkä valuen jollekin paskalle romanttiselle komedialle samalla, kun syö jäätelöä suoraan purkista. Bikinirajan ja muiden karvojen siistimisestäkään ei tarvi huolehtia niin tiuhaan.
 
kahvikirahvi
Toinen positiivinen asia on se, että voi maata pieruverkkareissa sohvalla ja vollottaa räkä valuen jollekin paskalle romanttiselle komedialle samalla, kun syö jäätelöä suoraan purkista. Bikinirajan ja muiden karvojen siistimisestäkään ei tarvi huolehtia niin tiuhaan.
En huomannut tässä yhtään kohtaa joka ei toteutuis vaikka tuo miehenpuolikas tässä nurkissa pyöriikin :D
 
kahvikirahvi
Ois kyllä unelma saada kaksoset. Kaikki paska yhdellä kertaa ja silti sopiva määrä jälkeläisiä.

Appi muuten kutsui miestä aina "jälkeläiseksi".
Mäkin haaveilin kaksosista pp.tä odottaessa, mut en mä tiä haluaisinko enää.. Vähän mietin jos sais toisen suht pienellä ikäerolla ja kolmas sitten joskus kymmenen vuoden päästä. Mutta saas nähä, voihan se olla et pp jää ainokaiseksi.
 
Toinen positiivinen asia on se, että voi maata pieruverkkareissa sohvalla ja vollottaa räkä valuen jollekin paskalle romanttiselle komedialle samalla, kun syö jäätelöä suoraan purkista. Bikinirajan ja muiden karvojen siistimisestäkään ei tarvi huolehtia niin tiuhaan.
Mun tarttee ny kyl oikasta luutuneita käsityksiä.
Kaikki äijät ei piittaa urheilusta. SuomiRuottilätkäfinaalia lukuunottamatta.
Jäden syönti purkista säästää tiskiä.
Pieruverrarit on jees.
Harva äijä pelkää karvoja.

No, romanttisia leffoja äijät saattaa kattoa kohteliaisuuttaan... olen minäkin nähny tuulenviemän kymmenkunta kertaa.
 
Professional Griefer
Mäkin haaveilin kaksosista pp.tä odottaessa, mut en mä tiä haluaisinko enää.. Vähän mietin jos sais toisen suht pienellä ikäerolla ja kolmas sitten joskus kymmenen vuoden päästä. Mutta saas nähä, voihan se olla et pp jää ainokaiseksi.
Mutta ois se varmaan aika kauheeta saada kaksoset ensimmäisiksi. Jos on jo lapsi/lapsia ennestään niin jotenkin osaa diilata sen tilanteen kanssa.

Mä joutuisin kyllä palkkaamaan ulkopuolista apua ihan varmasti. En oo koskaan ees vaihtanu vaippaa. Mä osaan ainoastaan leikkiä lentokone ja sotaleikkejä 3-5 vuotiaiden kanssa :D
 
Professional Griefer
No, romanttisia leffoja äijät saattaa kattoa kohteliaisuuttaan... olen minäkin nähny tuulenviemän kymmenkunta kertaa.
Aww :heart:

Käytiin Tanskan matkalla elokuvissa katsomassa Django, ja se oli niin räiskintäkakkeli, että mies pyytämättä hyvitti sen kokemuksen viemällä mut Helsingissä kattomaan jonkun romcomin. Ei se selkeestikään pitäny siitä yhtään (ja mä en enää ees muista sen nimeä), mutta ele oli kieltämättä ihana.

Vaikka te miehet välillä raastatte hermoja, niin pitää kyllä kehua uskomatonta joustavuutta, paskansietokykyä ja taitoa naamioida huonotkin asiat positiivisiksi tai vähintään neutraaleiksi suututtamatta naista :heart:
 
Mutta ois se varmaan aika kauheeta saada kaksoset ensimmäisiksi. Jos on jo lapsi/lapsia ennestään niin jotenkin osaa diilata sen tilanteen kanssa.

Mä joutuisin kyllä palkkaamaan ulkopuolista apua ihan varmasti. En oo koskaan ees vaihtanu vaippaa. Mä osaan ainoastaan leikkiä lentokone ja sotaleikkejä 3-5 vuotiaiden kanssa :D
Toi taito on ihan tarpeen. Vaipan oppii kyl vaihtaan.
 
Mun tarttee ny kyl oikasta luutuneita käsityksiä.
Kaikki äijät ei piittaa urheilusta. SuomiRuottilätkäfinaalia lukuunottamatta.
Jäden syönti purkista säästää tiskiä.
Pieruverrarit on jees.
Harva äijä pelkää karvoja.

No, romanttisia leffoja äijät saattaa kattoa kohteliaisuuttaan... olen minäkin nähny tuulenviemän kymmenkunta kertaa.
Tai kun on taka-ajatuksia :D
 
kahvikirahvi
Mutta ois se varmaan aika kauheeta saada kaksoset ensimmäisiksi. Jos on jo lapsi/lapsia ennestään niin jotenkin osaa diilata sen tilanteen kanssa.

Mä joutuisin kyllä palkkaamaan ulkopuolista apua ihan varmasti. En oo koskaan ees vaihtanu vaippaa. Mä osaan ainoastaan leikkiä lentokone ja sotaleikkejä 3-5 vuotiaiden kanssa :D
Tervetuloa! Vaikka mp kyllä antais huutia jos tietäis että sen poika leikkii pyssyillä :D
Meikä rrrakastaa vauvoja. Ja oon ikionnellinen että sain ennen pp.n saamista harjotella vauvanhoitoa entisen kaverin lapsilla, sillä oli vauva ja sitten se pyöräytti heti perään kaksoset.
Meikäläisen sydäntä lämmittää edelleen hirmusesti kun lasten teholla vaihoin pikkupuolikkaalle ekaa kertaa vaippaa ja se hoitaja kyttäs silmä kovana vieressä kun sanoin ettei mua tartte auttaa, ja sitten se hymyilikin ja sano että "susta kyllä huomaa heti että oot ennenkin ollu vauvojen kanssa." :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä