The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mää en kans tajua. Saas nähdä mitä tulevalla keväällä selviää..
Onneks sentään tuo yks opettaja jää eläkkeelle niin ei tartte sen vittupäänaamaa katella. Sehän noita opintojuttuja hihasta(?) vetelee minkä ehtii. Keväällä kaks muuta opettajaa ja opinto-ohjaaja sano et oppari ja työssäoppi tehä niin sillä selvä. Huoh, huoh, huoh. Seuraavalle joka kysyy koska valmistun, vastaan että luultavasti en ikinä.
 
kahvikirahvi
Mä hain jälkeläisen tarhasta, käytiin ostamassa ainekset ruokahaasteeseen, sit tehtiin ruokaa ja nyt oon vaan väsyny ja harmittaa se koulu ja pp.llä on varmaan joku uhma kun se vaan ihan onnellisena tekee kaikkee mitä oon kieltäny eikä se reagoi yh-tään kun koitan komentaa. En jaksa. Lopetan koulun ja annan lapsen isälleen, meen sillan alle juomaan viinaa.

Valivali, vinkuvonku, alan kohta itkehään.
 
tuutko meille siivoamaan? aattelin että keittiön lattia pitäisi pestä, että nakitanpa miehen, mutta se on ollut jo 12h töissä eikä oo vieläkään kotona.
joudun hitsi vieköön pesemään sen itte..
 
Iltaa! Töissä oli...aivan ihana päivä. Hain lapsen tarhasta. Melkein puolentoista tunnin raivarit. Muksu yrittää ärsyttää ihan kybällä. En raivostu, en raivostu. Onneksi isänsä tuli kotiin ja saa hoitaa raivoriitan iltatoimet. Nyt hetki pään tuuletusta palstalla, puuh.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä