The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Jos sä tahdot niin... No ei vaan, harvoinpa sen kanssa tulee mitään juteltua vaikka törmättäiskin. Don't worry. Mutta saa mua silti pitää hy... eikuu siis tyytyväisenä :D
 
kahvikirahvi
Muistutas mytty mua mikä se oli se nettisivu josta joskus linkkasin sen deitti-ilmotuksen missä se joku äijä kirjotteli suuseksitaidoistaan. Siellä oli paljon hulvattomia juttuja, en vaan muista osotetta.
 
Huomenta!

yö meni ihan ituiks,kurkkua sattu niin paljon, että nukkumisesta ei tulllut mitään...viimeks kun olen kurkkukivun takia valvonut lähes koko yön niin oli streptokokki ja siitä on jäänyt kauhee kammo_Onkohan mulla nytkin sellanen...yskiminen sattuu ja tulee jotain ällö klimppejä suuhun:x
 
Huomenta!

yö meni ihan ituiks,kurkkua sattu niin paljon, että nukkumisesta ei tulllut mitään...viimeks kun olen kurkkukivun takia valvonut lähes koko yön niin oli streptokokki ja siitä on jäänyt kauhee kammo_Onkohan mulla nytkin sellanen...yskiminen sattuu ja tulee jotain ällö klimppejä suuhun:x
:hug: pitäskö käyä otilla ja tarkastuttaa ne tulehdusarvot vai mitä ne on?
 
Huomenta!

yö meni ihan ituiks,kurkkua sattu niin paljon, että nukkumisesta ei tulllut mitään...viimeks kun olen kurkkukivun takia valvonut lähes koko yön niin oli streptokokki ja siitä on jäänyt kauhee kammo_Onkohan mulla nytkin sellanen...yskiminen sattuu ja tulee jotain ällö klimppejä suuhun:x
Kipusiskolle mars!:kiss:
 
Ei ne meinaa kirjotella enää antibioottia jos ei oo t-arvot kunnolla koholla.:|
turha mennä sitten tuhlaamaan rahojaan ...en oo ees vuosiin käynyt täs omas tk:ssa ja maksanut kun olen työterkal käynyt mutta nyt sinne olis matkaa sen verran että en tiedä jaksanko sen takia...ehkä meen huomenna töihin ja heti terkalle ja saa sit ottaa ne näytteet ym ja jos hyväslykys kirjottas sit loppuviikon saikkea vielä.
 
turha mennä sitten tuhlaamaan rahojaan ...en oo ees vuosiin käynyt täs omas tk:ssa ja maksanut kun olen työterkal käynyt mutta nyt sinne olis matkaa sen verran että en tiedä jaksanko sen takia...ehkä meen huomenna töihin ja heti terkalle ja saa sit ottaa ne näytteet ym ja jos hyväslykys kirjottas sit loppuviikon saikkea vielä.
hyvä suunnitelma, nuin tehään
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä