Niin, mikään ei estä.syökää te soijaa, meillä ei sitä syödä, ennemmin ollan nälässä, vtottaki vegaaniliitto sitä ppuolustaa, jossain tervesysivulla oli myös puolueetonta tietoa ja siinä oli myös nää haitat mainittu, kuten myös hyödyt.
Jos olisin musta niin tähän kommentin alle tulisi multa yksi sellainen sydän.kaikilla ruuilla on niin myönteisiä kuin kielteisiäkin ominaisuuksia ja jos kaikkia vouhottajia uskoo niin ei uskalla syödä mitään
Ja kohtuus kaikessa on hyvä neuvo.kaikilla ruuilla on niin myönteisiä kuin kielteisiäkin ominaisuuksia ja jos kaikkia vouhottajia uskoo niin ei uskalla syödä mitään
tukkikaa te verisuonenne ja olkaa sydänvikaisia kolesterolienne ym muiden sairauksienne kera mitä täällä olet kertonut, en enään ihmettele yhtään jos jokapäivä punaista lihaa vetää kaksinkäsin naamariin kun olette niin sairaitasyökää te soijaa, meillä ei sitä syödä, ennemmin ollan nälässä, vtottaki vegaaniliitto sitä ppuolustaa, jossain tervesysivulla oli myös puolueetonta tietoa ja siinä oli myös nää haitat mainittu, kuten myös hyödyt.
En tiä miten teilläpäin marjat ja sienet kasvaa, mut täälpäin näin helmikuussa ovat hiukka hankalia löytää.et osaa itte poimia?
ja varmasti moni antaa edellisvuotisiakin kun kauniisti kysyy, ei nee mee miksikään pakkasessa.
Jjep.kaikilla ruuilla on niin myönteisiä kuin kielteisiäkin ominaisuuksia ja jos kaikkia vouhottajia uskoo niin ei uskalla syödä mitään
Hiilareita, hiilareita, hiilareita... :X Kyllä elimistö kiittää.pussi herneitä, makkaralenkki, pari sipulia, pari porkkanaa, hiiva, ( jauhoja oletan sulla olevan)makaroonia pari pussia.Nuudeleita. ( niitä missä on valmispusi mukana)
Tarjousten hyödyntäminen on kyllä ihan bueno.Jjep. Vitosella on vaikee pärjätä jos on kakskyt kilsaa kauppaan.
Meikäläiselläkin noi marja- ja sienimaat on sevverta kaukana, et ei tu ilmaiseksi. Eikä o omaa pottu- tai porkkanamaata.
Mut lähikauppa on ihan lähellä. Hyvin usein hyödynnän vanhaks menevien -30% tarjoukset. Tos päivänä eräänä just kattelin, et toin kaupasta yli 15 kg sapuskaa kauppalaskun ollessa 23E. Enempikin olisin silloin ostanu, mut nukkumaluukkuni säilytystilat on olemattomat ja pakastin onnettoman pieni.
Ne ei ole ne rollolaisen suolan ja rasvan täyttämät "makkaralenkit" punaista lihaa nähnykkään. Yök.tukkikaa te verisuonenne ja olkaa sydänvikaisia kolesterolienne ym muiden sairauksienne kera mitä täällä olet kertonut, en enään ihmettele yhtään jos jokapäivä punaista lihaa vetää kaksinkäsin naamariin kun olette niin sairaita
Pysäyttelin tänään autoja tossa isossa risteyksessä ja pyytelin puolukoita mutta ei ne perkeleet antanu.et osaa itte poimia?
ja varmasti moni antaa edellisvuotisiakin kun kauniisti kysyy, ei nee mee miksikään pakkasessa.
Ok. Meitä on tosiaan kuus henkeä, joista 2 murkkupoikaa, eli se menekki on tosiaan varmaan vähän toista luokkaa Sitä paitsi, leipominen on kivaa. Se on mun "laatuaikaa" että sikskin liputan sen puolesta.No se olin mä. Mä en pysty leipomalla just säästämään. Isompi perhe pystyy, kenties. Mä syön oikeestaan vaan ruisleipää ja sen tekeminen on hiukka hankalampaa. Kolmen euron kilohinnalla mä en vuodessa leivänkulutuksellani pysty säästämään mitään.