vaippakakku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulujoulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulujoulu

Vieras
jos itse saisitte vaippakakun niin mitä toivoisitte sen sisältävän?

olen kaverille tekemässä ja kaikki ideat ovat tervetuleita, vaikka itse kahden lapsen äitinä osaan jotain sinne laittaa niin koskaan ei ole pahasta saada muuta näkökulmaa :)

osaisiko joku antaa vinkkiä että mistä saisi ostettua jotain kivaa leveähköä nauhaa kakun ympärille? itsellä lyö tyhjää että mitkä nettikaupat olisi mahdollisia.. :)

Mä löysin vinkin, jota hyödynsin itsekin. Laitoin vaippakakun kerrosten ympärille ensin lahjapaperista leikatut suikaleet, jotka ainakin omaan silmääni kaunistivat kakkua ihan hirmuisesti. Laitoin nauhaakin pariin kerrokseen, mutta siihen riitti sellainen ihan perusnauha, mitä nyt saa varmaan ihan joka kaupasta...ei tarvittu extraleveää, kun tuo lahjapaperi peitti kumilenksut jne.

Kuvat täällä: Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Kiire, kiire, KIIRE lahjoja ommellessa ja tuunaillessa!

Tuo kakku oli "saajansa" näköinen, eli piti sisällään ehkä hieman poikkeaviakin asioita. Kuoharipullo korvattiin parilla siideritölkillä ja koska perhe ei ottanut pakkausta, ostettiin kakun uumeniin liukuvoide ja kondomit. Lisäksi siellä oli ne perinteiset, eli pari bodya, housut, sukkia, harsoja, sinkkivoidetta, talkkia, peppupuhdistuspyyhepaketti, leluja, tutti, tuttiremmi, tuttipullo, meidän perhe-lehti ja varmasti oli muutakin, mitä en enää muista. Ai niin...siellä oli myös hiirenloukku. Mutta ei siitä sen enempää :D :D

Kiitos, tosi kiva vinkki.. mä juuri tuskailinkin että mistä löydän kivaa, riittävän leveää nauhaa ja kun niissä värivalikoima on vähän joko/tai.. meille ulkopuolisille kun ei tulevan vauvan sukupuolta ole paljastettu :)

Meillä kuopus sai ihanan vaippakakun lahjaksi. Ainakin tutti oli loistava extra......sopiihan siihen vaikka tuttinauha, joku pieni purulelu, hammasharja, sukat ym ym. Rasvat ja liivinsuojat on niin käyttäjän mieltymyksen mukaan että hiukan vaikeita ehkä.