Inhoatteko herkkiä miehiä?

• Viestiketjun aloittaja ehkä sellainen
  • Ensimmäinen viesti
"a.p."
Näkemykseni mukaan elämme eräänlaisia lopunaikoja, jolloin ihmiset jakaantuvat kahteen, toiset vaipuvat yhä syvempään hypnoosiin, kun taas toiset näkevät mistä tässä on kyse.

Kosmiset säteet, tai miksi haluatte niitä kutsuttavan, herättävät monia ihmisiä näkemään, minkä valheen keskellä olemme eläneet, lähes kaikki mitä teille on opetettu on väärin.

The Great Spiritual Awakening

http://www.youtube.com/watch?v=wXPq1T-1Psk

http://www.youtube.com/watch?v=pXAZPJqnmkQ

http://www.youtube.com/watch?v=rS3Ulo5mYhE

.

määä
No toi mielensäpahoittaja on kyllä yksi mikä tulee herkästä mieleen.
Mutta sitten voi taas olla sellainen kiltti, ajattelevakin, joka inhoaa väkivaltaa ja ajattelee jotain eläinten hyvinvointia tms. ja melkein oksentaa ihmisten ja eläinten kaltoinkohtelusta. Ja kenties silmät kostuvat elokuvia katsellessa.
Ehkä tuo toinen herkkä on siedettävissä.
Minä mietiskelen esimerkiksi avaruuden rakennetta, mahdollista elämää muuallakin jne. mutta en silti jaksaisi kertaa useammin miettiä "elämän tarkoitusta". Mielestäni se on sellainen kysymys johon on syytä jonkinlainen itseä tyydyttävä vastaus löytää ihan kerrasta.
Jos joku yrittäisin tuollaisesta useaan kertaan viritellä jotain keskustelua niin varmaan hermot menis.
Ehkäpä se johtuu siitä etten ole uskonnollinen ihminen, ja sitä syvempää tarkoitusta tällä kaikella en sinällään ehkä näe olevankaan.
Niin, eli en inhoa herkkiä miehiä ajatuksena siis, varmaankin olisi kyllä ensin tutustuttava useampaan, tai edes yhteen jotta voisi mitään sanoa.

fgwrfw
No mun mielestä miltei kaikki miehet ovat herkkiä Nuorempana hyvin harva mies ymmärsi mun huumoria positiivisesti, aina jostain meni herne nenään.

Ja sit kännissä kun ovat, niin hyvin herkästi tuppaavat jostain joko suuttumaan tai kyynelehtimään.

Joten en hirveesti välitä tämmösistä herkistä miehistä, en jaksa koko ajan varoa sanomisiani. Mut jos mies kestää rankkaa huumoria kuin MIES, niin siinä on jotain.

[QUOTE="a.p.";29515373]Näkemykseni mukaan elämme eräänlaisia lopunaikoja, jolloin ihmiset jakaantuvat kahteen, toiset vaipuvat yhä syvempään hypnoosiin, kun taas toiset näkevät mistä tässä on kyse.

Kosmiset säteet, tai miksi haluatte niitä kutsuttavan, herättävät monia ihmisiä näkemään, minkä valheen keskellä olemme eläneet, lähes kaikki mitä teille on opetettu on väärin.

David Icke - The Great Spiritual Awakening - YouTube

DAVID ICKE - THE TRUTH VIBRATIONS (AWAKENING OF THE GREAT SPIRIT) - YouTube

David Icke - The Road Back To Freedom (The One Great Spirit) - YouTube

.[/QUOTE]

Ai täs on vielä tällänenki ulottuvuus.

Emmää silleen tuollasesta.

joopa joo
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29515380:
Mulle tulee herkästä miehestä mieleen ajatteleva ja empatiakykynen tyyppi. Ei mikään mielensäpahottaja. Kyllä "herkkä" ihminen voi vahva olla.
Kun nyt olemme tutustuneet aloittajan persoonaan hänen ilmaisujensa kautta, niin vaikuttaako hän teidän mielestä empatiakykyiseltä?

vierasa
Mun mielestä sun kuvaus kuulostaa enemmän syvälliseltä mieheltä kuin herkältä mieheltä.

Kuten joku toinenkin jo sanoi, ei sitä koko ajan jaksa puhua elämän merkityksestä. Haluan miehen, jonka kanssa voi puhua joskus syvällisiä ja joskus pinnallista paskaa. Olenkin myöskin ateisti ja skeptikko, joten en jaksa jauhaa mistään kuolemanjälkeisestä elämästä tms.

Hiippari
On eri asia olla herkkä, ajattelevainen yksilö kuin ns.rahvaasti ilmaistuna jonkin sortin hihhuli, joka haluaa vatvoa päivästä toiseen maailmaa ja lopunpäiviä tms.. :D Eli ei olis mun juttu.. Jotkut vetää överiks tuon "herkkyys"hommelin ja sitten ollaan niin päteviä muihin "rahvaisiin" oravanpyörässä juokseviin verrattuna.
Harva niitä lopunaikoja viittii kahvitauolla miettiä.. heh. Mut jokainen toki määrittelee itse herkyyden merkityksen.. minulle se on jotain aivan muuta kuin aloittajalle.

"a.p."
Alkaa hahmottumaan tämä syy miksi neitsyys on vielä tallella. Tämä ei ollut herja. Ikävä kyllä.

David Icke ja liskomiehet.
Ensinnäkin, David Icke ei ole ottanut tätä liskomiehet, reptiliaaani asiaa esille, hän on vain yksi ehkä tunnetuimmista, jotka ovat myös näistä asioista puhuneet.

Sekä toiseksi, todista, että mitään muuta elämänmuotoa kuin ihminen ei ole olemassa.

Kuullostaa naurettavalta, että ihmiset olisivat ainoita nk. älyllisiä olentoja, eikä muun muotoisia älyllisiä olentoja olisi tässä universumissa, etkä voi todistaa David Icken ja co. ehdotuksia vääriksi.

Keittiönoita
[QUOTE="a.p.";29515373]Näkemykseni mukaan elämme eräänlaisia lopunaikoja, jolloin ihmiset jakaantuvat kahteen, toiset vaipuvat yhä syvempään hypnoosiin, kun taas toiset näkevät mistä tässä on kyse.

David Icke - The Great Spiritual Awakening - YouTube

DAVID ICKE - THE TRUTH VIBRATIONS (AWAKENING OF THE GREAT SPIRIT) - YouTube

David Icke - The Road Back To Freedom (The One Great Spirit) - YouTube

.[/QUOTE]
Olen tainnut ennenkin ehdottaa sulle Hengen ja tiedon messuja.

[QUOTE="a.p.";29515418]Ensinnäkin, David Icke ei ole ottanut tätä liskomiehet, reptiliaaani asiaa esille, hän on vain yksi ehkä tunnetuimmista, jotka ovat myös näistä asioista puhuneet.

Sekä toiseksi, todista, että mitään muuta elämänmuotoa kuin ihminen ei ole olemassa.

Kuullostaa naurettavalta, että ihmiset olisivat ainoita nk. älyllisiä olentoja, eikä muun muotoisia älyllisiä olentoja olisi tässä universumissa, etkä voi todistaa David Icken ja co. ehdotuksia vääriksi.[/QUOTE]

Kreationismi ja David Icke voi lyödä hynttyyt yhteen. Samoin ääriuskovaiset.

"jos et voi todistaa vääräksi kertomaani tarinaa, sen on oltava totta".

Onhan sellainen teoretisointi ja pienessä hiprakassa lentävien ajatusten jakaminen ihan hauskaa, siinä vaiheessa kun aletaan uskomaan omia juttuja faktoina ja ruokitaan saman henkisten kesken näitä teorioita, siitä tulee surullista.

• Tykkää
Reactions: Nanemone
"hmh"
Olisko kännissä vai muuten vaan hullu? Tää aloittaja...

Mutta siis, eipä ihme että on nelikymppinen neitsyt. Voisin suositella jonkun pumpattavan seksinuken tilaamista, se on varmaan sopivan henkevä ja jaksaa kuunnella lisäksi näit juttuja.

vierasa
Alkaa hahmottumaan tämä syy miksi neitsyys on vielä tallella. Tämä ei ollut herja. Ikävä kyllä.

David Icke ja liskomiehet.
Joo, ei tässä vissiin ollutkaan kyse siitä, että naiset ei tykkäis herkistä miehistä vaan siitä, että naiset eivät tykkää vainoharhaisista kaiken maailman hömppään uskovista salaliittoteoreetikoista, jotka tuputtaa näkemyksiään muille työpaikan kahvitauolla.

• Tykkää
Reactions: nisäkäs
"a.p."
David Icken viesti kaikille ihmisille, jotka haluavat, että heidän lapsensa eivät joutuisi elämään täydellisessä orjuudessa lähitulevaisuudessa.

Tämä mies, David Icke on tutkinut tätä aihetta n. 25 vuotta, ja tietää mikä on suunnitelma, jos ihmiset eivät herää, kannattaisi edes kuunnella tämän kyseisen miehen varoitusta, jos yhtään välitätte lapsistanne.

THIS IS NOT A GAME ...

http://www.youtube.com/watch?v=-8stRLwGkaA

...

"a.p."
[QUOTE="a.p.";29515459]David Icken viesti kaikille ihmisille, jotka haluavat, että heidän lapsensa eivät joutuisi elämään täydellisessä orjuudessa lähitulevaisuudessa.

Tämä mies, David Icke on tutkinut tätä aihetta n. 25 vuotta, ja tietää mikä on suunnitelma, jos ihmiset eivät herää, kannattaisi edes kuunnella tämän kyseisen miehen varoitusta, jos yhtään välitätte lapsistanne.

THIS IS NOT A GAME ...

David Icke on the potential end of The People's Voice - THIS IS NOT A GAME ... - YouTube

...[/QUOTE]

David Icke on nyt 62 vuotias mies, ja hän tekee tätä työtä väsymättä ja kertoo, "että jos tietäisitte mitä teidän kohdalle on suunnilteltu, niin itkisitte äitiänne avuksi."

Edes vähemmän fiksu ihminen kuuntelisi, että mitä 25 vuotta tutkineella miehellä on aiheesta sanottavaa, joka on nyt 62 vuotias, eli kannattaisi kuunnella mitä hänellä on sanottavaa, ennenkuin tuomitsee hänet:

THIS IS NOT A GAME ...

David Icke on the potential end of The People's Voice - THIS IS NOT A GAME ... - YouTube

...

"Entinen Ksantippa S."
Minä olen valmis koska vain keskustelemaan elämän tarkoituksesta, ainakin jos vaihtoehtona on seiskan selailu. Vaikka sitten siellä kymmenen minsan kahvitauolla.

Herkkyyttä se ei mielestäni ole, epäsovinnaisuutta ehkä pikemminkin. Herkkä todennäköisesti pitäisi mieluummin syvimmät ajatuksensa omana tietonaan.

• Tykkää
Reactions: nisäkäs
määä
Tottakai salaliittoteoriat ei rajoitu vain miehiseen sukupuoleen.

Jos avoimesti on vaan tuollainen henkilö, niin se pariutuminen on aika epätodennäköistä jollei kurottele oman ideologia ryhmänsä sisällä esimerkiksi netissä.
Jep. Vaikka mäkin periaatteessa jossain määrin olen kiinnostunut noista jutuista ja erinäisistä salaliittoteorioista, niin vaatii kyllä aikamoista hurahtamista yhden sortin uskoon että jaksaisi useamman linkin verran näitä ajatella, ja kenties uskoa vakavasti.
Aloittajalta alkoi tulla jo melko uskovaisen malliin noita linkkejä.
Veikkaan että sitä samoin ajattelevaa tyttistä on aika mahdoton löytää, jollei se löydy joltain salaliittosivustolta.
Siis vaikka itsekin mietin sitä maan ulkopuolisen elämän olemassaoloa, enkä tiedä pitäisikö sanoa että haluan uskoa, niin sivuutan kyllä tuon kaltaiset maailmaneliittiteoriat pelkällä hymähdyksellä, enkä välittäisi niitä vatvoa enempää, vaikka toisinaan saatan hieman tutkiskella. Ainakin toistaiseksi. Odotan todisteita.

Minua inhottaa spotata näitä sekopäitä. Onkohan minulla joku ylimääräinen aisti :O :attn:

Pitäisi varmaan alkaa vääntämään jotain tekstejä että voisin alkaa opettamaan omia doktriinejä ja dogmia.

Keksi joku teoria missä kyseenalaistat mainstreamin, yhteiskunnan, valtion ja/tai mahdollisesti esivallan.

Saat takuuvarmasti hengen heimolaisia netissä. Aivan sama mitä sontaa suollat suustasi.

Yhteistyössä