Onko mies leimannut minut "helpoksi" vai mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ytuytuuytuytuyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ytuytuuytuytuyt

Vieras
Mies jonka kanssa ollaan pakosta tekemisissä päivittäin on nyt viikon sisään laittanut kolme kertaa seksiviestiä(ehdottanut tapaamista aikaan ja sävyyn, että ei ole voinut olla muusta kyse). Mitä ihmettä. Juu meillä on ollut seksiä välillä, mutta en ole ottanut juttua yhtään vakavasti, vaikka se on ollut ihan hyvää ja mies on mukava.
Mies on humalassa sanonut, että minussa on "tyttöystäväominaisuuksia".
Nyt kirjoitti ajatelleensa minua.

Joskus pyysi elokuviin ym. Mutta olin silloin tavallaan kiinnostunut jostakusta toisesta.
Voiko mies olla niin urpo että ei tajua osoittaa kiinnostusta muulla tavalla kuin seksillä?
Vai onko se tosiaan ainoa mitä hän haluaa.

Sä olet jo kerran kieltäytynyt elokuvista ja ollut erityisesti reagoimatta "tyttöystäväominaisuus"-puheisiin. Ehkä se ajattelee että sä et halua muuta kuin seksiä.

En itsekään oikein tiedä mitä etsin :D
Taitaa olla siinä mielessä kaksi vähän samanlaista ihmistä vastatusten.
Itselläni on vielä sellainen epävarmuus että en varmasti osoita mitään todellista kiinnostusta - ensimmäisenä.

Sitäpaitsi kysyin jo kerran suhteellisen suoraan mitä mies haluaa ja olin silloin ymmärtävinäni että seksiä vaan. Toista kertaa en "laita itseäni sinne".

Mies osoittaa kiinnostusta kun olen kylmä ja kun lähennyn, hän perääntyy.
Ei taida tietää itsekään.

Kirjoitin juuri että hän on todella kiertelevä. Vastasi että hän osaa olla muutakin.
En ilmeisesti osaa yhtään tulkita ihmisiä :(
Itse puhun suht suoraan.

Mies jonka kanssa ollaan pakosta tekemisissä päivittäin on nyt viikon sisään laittanut kolme kertaa seksiviestiä(ehdottanut tapaamista aikaan ja sävyyn, että ei ole voinut olla muusta kyse). Mitä ihmettä. Juu meillä on ollut seksiä välillä, mutta en ole ottanut juttua yhtään vakavasti, vaikka se on ollut ihan hyvää ja mies on mukava.
Mies on humalassa sanonut, että minussa on "tyttöystäväominaisuuksia".
Nyt kirjoitti ajatelleensa minua.

Joskus pyysi elokuviin
ym. Mutta olin silloin tavallaan kiinnostunut jostakusta toisesta.
Voiko mies olla niin urpo että ei tajua osoittaa kiinnostusta muulla tavalla kuin seksillä?
Vai onko se tosiaan ainoa mitä hän haluaa.

No onhan se osoittanut.

Joo vuosi sitten! pyysi elokuviin ym. Sen jälkeen sanoi jotenkin että ollaan samoilla linjoilla kun oli puhetta tapaamisen tarkoituksesta: seksi.

Noinko vaikea miehiä oikeasti on tulkita.

En. Kun se ei ollut se pointti.
Ennemminkin on ahdistavaa jos ajattelee minua nyt vain esineenä.
Toki, itsepähän olen sen aiheuttanut. Mutta kun on välillä vaikea luottaa ja lähentyä ihmisten kanssa. Kevyt flirtti on paljon helpompaa.
Haluaisin kai tietää mitä mies meinaa, jotta voisin joka antaa olla/jatkaa. Tai lopettaa

En. Kun se ei ollut se pointti.
Ennemminkin on ahdistavaa jos ajattelee minua nyt vain esineenä.
Toki, itsepähän olen sen aiheuttanut. Mutta kun on välillä vaikea luottaa ja lähentyä ihmisten kanssa. Kevyt flirtti on paljon helpompaa.
Haluaisin kai tietää mitä mies meinaa, jotta voisin joka antaa olla/jatkaa. Tai lopettaa

Ootko mahtanut harkita että kysyisit siltä mieheltä itseltään? :confused:

Oletko itse sitten muka helposti tulkittava? Aiemmin olet torjunut miehen vakavammat aikomukset ja halunnut vain seksiä. Jos nyt olet muuttanut mielesi, sano se suoraan, kun kerran suorapuheinen väität olevasi!

Jos kieltäydyt kommunikoimasta asiasta niin olet tietämättömyydessäsi piehtaroimisesi ansainnut.

Mikset ite kysy miestä leffaan niin selvii...tai ei leffaan koska se ei tarkoita mitään mutta esim kokkaat sille ja katot mitä se juttelee

Vielä se illalla viestitteli, kyseli mitä teen.
Ja kauheaksi flirttailuksihan se meni.

Tein kyllä nyt selväksi että en kutsu häntä kylään - kun hän kyseli kauan sitten esitetyn kutsun voimassaolosta. Koska tämä on vaan liian epämääräistä.
Vastaus oli viittaus seksiin ja tapaamalla voisi saada selville lisää..

Kyllä minussa nyt on tietynlainen leima.

Yhteistyössä