Millä vanhan viinan haju pois hengityksestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:
Mä en kyllä tajua, miten jonkun henki voi haista vanhalle viinalle? Ei mulla haise ikinä. Mistä se johtuu? Juodusta määrästä vai laadusta? Vai ihmisestä?

en ole vielä tavannut ihmistä jonka henki ei haise vanhalle viinalle jos on pämpänny. olen kyllä tavannut paljon ihmisiä jotka kuvittelevat ettei juuri hänen henkensä haise.

Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:
Mä en kyllä tajua, miten jonkun henki voi haista vanhalle viinalle? Ei mulla haise ikinä. Mistä se johtuu? Juodusta määrästä vai laadusta? Vai ihmisestä?

No et kai sä sit nyt itse huomaa jos sun hengitys haisee :D En mäkään ite huomaa vaan mies se tuossa huomautti aamulla..

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Eipä tuohon taida kovin konsteja olla, OMENA on yks jota vois kokeilla. Sit normi Sisu-paketti/ Terva-Leijona mukaan ja kielen alle joka välissä. =D

jep ja sitte vasta onkin kaamea haju kun on vanhaa viinaa ja väkeviä karkkeja sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Eipä tuohon taida kovin konsteja olla, OMENA on yks jota vois kokeilla. Sit normi Sisu-paketti/ Terva-Leijona mukaan ja kielen alle joka välissä. =D

jep ja sitte vasta onkin kaamea haju kun on vanhaa viinaa ja väkeviä karkkeja sekaisin.

No ennemmin nuin ku pelkkä viina. Ku siihen ei oikeesti mikään auta.. Elä vaan valkosipulia mee syömään! =)

[quote="veikko";29508080]onko sulla tapana säilöä paljonkin viestiketjuja vuosien takaa vai kävikö yksinkertaisesti niin, että hait viina-aiheisia juttuja (jotka lienevät sinulle tuttuja) ja eksyit tänne? :)[/quote]

paskoin housuun kännissä ja hain apua

kuka tulisi pyyhkimään

Yhteistyössä