V
vieras
Vieras
Olis yks paikka mihin pitää mennä, mutta tuli eilen hiukan kaadettua juomaa ja nyt sit mietin et mil saisin sen kamalan hajun pois??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Mä en kyllä tajua, miten jonkun henki voi haista vanhalle viinalle? Ei mulla haise ikinä. Mistä se johtuu? Juodusta määrästä vai laadusta? Vai ihmisestä?
Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Mä en kyllä tajua, miten jonkun henki voi haista vanhalle viinalle? Ei mulla haise ikinä. Mistä se johtuu? Juodusta määrästä vai laadusta? Vai ihmisestä?
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Eipä tuohon taida kovin konsteja olla, OMENA on yks jota vois kokeilla. Sit normi Sisu-paketti/ Terva-Leijona mukaan ja kielen alle joka välissä. =D
Alkuperäinen kirjoittaja yök:Alkuperäinen kirjoittaja ei:Eipä tuohon taida kovin konsteja olla, OMENA on yks jota vois kokeilla. Sit normi Sisu-paketti/ Terva-Leijona mukaan ja kielen alle joka välissä. =D
jep ja sitte vasta onkin kaamea haju kun on vanhaa viinaa ja väkeviä karkkeja sekaisin.
mee joogaan
notkeudu
paskanna suuhus
ei haise viina enää