jyrkkä ei tälle ajatukselle.Mä voisin olla kylän oma luomupuutarhuri... ? Joka sivubisneksinä kasvattaa muitakin "luomutuotteita"....
jyrkkä ei tälle ajatukselle.Mä voisin olla kylän oma luomupuutarhuri... ? Joka sivubisneksinä kasvattaa muitakin "luomutuotteita"....
Juuh juuh... Täytyyhän edes jonkun tehdä sulle ihan oikeita töitä :attn:Laitettu ylös FBI tiedostoon. Epäilty laittomuuksista.. :kieh:
Hirvee tiukkapipo oot. :OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29503842:jyrkkä ei tälle ajatukselle.
Luulen, että Kepsis tarvitsisi esim. Mato-Allin avuksi.Minähän nimitin jo lääkärin.
niin ja se hassun värinen valo joka loistaa kellarin umpeen laudoitettujen ikkunoiden raosta on ihan vaan terraarion valoa :xmas:Hirvee tiukkapipo oot. :O
Mä puren heinää ja menen kellariin kastelemaan ... viljelmiä...
Ja ehkä sitten sinne kirjakauppaan hakemaan.. öh, viljelysoppaita. Ja viereisen kaupan kautta kotiin öh, opiskelemaan. Mä oon niin ahkera!
No höhAlkuperäinen kirjoittaja päätön;29503842:jyrkkä ei tälle ajatukselle.
Tässä kohtaa pääsi aito naurun hörähdys ! Lapset katsoo mua kuin olisin jotenkin vajaa...No höh
Ajattele nyt, Marimaan vartija - eikös kuulosta hyvältä?
Juu juu. Niin onkin. Mä kun niin tykkään valosta. Piti ihan ikioma aurinkovalo hommata kaamosta helpottamaan...Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29503864:niin ja se hassun värinen valo joka loistaa kellarin umpeen laudoitettujen ikkunoiden raosta on ihan vaan terraarion valoa :xmas:
Sekin vieläTässä kohtaa pääsi aito naurun hörähdys ! Lapset katsoo mua kuin olisin jotenkin vajaa...
Hianoo. Mulle sopii hyvin osittainen kylähullunvirkakin. Olisin kuin kotonani.Sekin vielä
Mä oon puolikas kylähullu, sopu sijaa antaa, joten joukkoon mahtuu vielä hyvin.
On jo karkki & kirjaEn muista oliko HopeaToffeella jo oma putiikki, mutta mää nimittäisin sen makeistukun ja -myymälän pitäjäksi.
tervetuloa seuraan vaan :xmas:Hianoo. Mulle sopii hyvin osittainen kylähullunvirkakin. Olisin kuin kotonani.
Samas kiinteistössä wiina&tupakkikaupan kansOn jo karkki & kirja
Se tupakkikauppias taitaa myydä mun luomutuotteita tiskin alta. Vaihtarina mä saans iltä itsepullotettua samaisen tiskin alta... :saint:Samas kiinteistössä wiina&tupakkikaupan kans
Se on kaikkien paheiden puoti.Se tupakkikauppias taitaa myydä mun luomutuotteita tiskin alta. Vaihtarina mä saans iltä itsepullotettua samaisen tiskin alta... :saint:
Se sopis kyllä mullekin :ashamed: nim. ikuinen opiskelijaHeihei, mulle sopii kaikkein parhaiten ammatiksi taivaanrannan maalari. Se on mun duuni