No mistäs me kaikki rahaa saataisiin?Saanen ehdottaa että meidän pitäjään ei tule KELAa ollenkaan, on se sen verran ärsyttävä laitos :snotty:
No mistäs me kaikki rahaa saataisiin?Saanen ehdottaa että meidän pitäjään ei tule KELAa ollenkaan, on se sen verran ärsyttävä laitos :snotty:
xD Herkkikset hakis lääkäreiltä saikkua "henkisistä kärsimyksistä" "Mikä oikeus sillä sirpalla on sanoa mua kusipääksi jos petän vaimoa pari kertaa kuussa??!"Lyhytterapian lasku olisi 1000 /kerta. Kela-korvausta ei saa koska Kela ei tekis mun kans sopimusta kun asiakkaat olis ihan hajalla.
Löytöeläintalo?Saanks mä sit olla se kylän omituinen kissamummo?
Pitäähän semmoinenkin olla.Saanko mä olla kaupungin tiukkapipoinen vanhapiika, joka työntää nokkansa kaikkien asioihin?
Kunhan ne eläimet sit saa jäädä mulle Mä olen todella huono luopumaan mistään elikosta :ashamed:Löytöeläintalo?
No mistäs me kaikki rahaa saataisiin?
Mulla viinakauppiaana ja Scarletilla kapakoitsijana ei olis hätäpäivää.No mistäs me kaikki rahaa saataisiin?
Juuri olin tulossa kysymään, että eikö meillä ole ollenkaan kampaajaa/kosmetologia??Onks meil jo parturikampaamoa?
Eikä minulla.=)Mulla viinakauppiaana ja Scarletilla kapakoitsijana ei olis hätäpäivää.
Niin... onhan sinulla mieskin...Kunhan ne eläimet sit saa jäädä mulle Mä olen todella huono luopumaan mistään elikosta :ashamed:
Meillä tarkoitetaan ihan hela palolaitosta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29503366:palomies.
Niin... onhan sinulla mieskin...
No jos teidän bisnekset kukoistaisi niin hyvin niin mun parisuhdeklinikallakin olisi kysyntää.Mulla viinakauppiaana ja Scarletilla kapakoitsijana ei olis hätäpäivää.
Viinakauppiaana esitän eriävän mielipiteeni. Minunkin täytyy elää ja siin tarvitaan kanta- asiakkaita.Komppaan kahvikirahvia että me ei kyllä kelaa ja kelan rahoja tartteta Siinä lähtiskin monilta kyllästyneiltä virkailijoilta leipätyö joten heidät voitais palkata muihin hommiin
Juu, ei ovi varatalouspäällikön tuloilla useasti aukeaisi, kyllä jotain etua pitäisi osa-aikaisen kylähullunkin saada.Viinakauppiaana esitän eriävän mielipiteeni. Minunkin täytyy elää ja siin tarvitaan kanta- asiakkaita.
No he ei lopu suomen maasta ne kantapölyt sinun viinakaupasta ja alkokulutus pysyis varmasti ennallaan etenkin jos voit perustat sen oikein houkuttelevaksi siihen keskelle toria ja mainostelet ahkerastiViinakauppiaana esitän eriävän mielipiteeni. Minunkin täytyy elää ja siin tarvitaan kanta- asiakkaita.
Oikein onnen ja hyvinvoinnin kyläNo jos teidän bisnekset kukoistaisi niin hyvin niin mun parisuhdeklinikallakin olisi kysyntää.