Mitä teet?? Myöhään illalla/yöllä joku soittaa ovikelloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin ei ole koskaan käynyt, mutta jos kuviteltu mieheni ei heräisi ääneen, niin luulenpa, että herättäisin hänet.

Jos en osaisi edes aavistaa,kuka oven takana on, en uskaltaisi avata ovea.

Menen avaamaan oven allaoleva maski päässäni.
51NhtW9exnL._SX300_.jpg

Herättäisin miehen ja jompikumpi meistä kävisi katsomassa kuka ovella on.

Kerran oli sydänkohtaus lähellä, kun 4 aikaan aamuyöstä heräsin kamalaan rynkytykseen ja kolinaan, joka kuului ovelta. Pelkäsin, että joku yrittää murtautua sisälle.
Herätin miehen ja menin sitten katsomaan, niin postimies siellä koittaa väkisin sulloa postia postiluukusta... Jätti sitten postit jumiin siihen luukkuun ja itse jouduin menemään käytävän puolelle nykkimään niitä jumiutuneita posteja. Sanomalehdetkin riekaleina.
Kyllä oikeasti ärsytti niin typerä postinkantaja, joka ei usko, ettei kaikki postit mahdu luukusta ja aloittaa hirveän metakan kerrostalon rappukäytävässä klo 4 aamuyöllä...!

Aikaisemmin asuin entisen avokin kanssa kerrostalossa.. Saatoin yölä havahtua siihe et ihan ku joku rapistelis ovea, tai ovikello ois soinu. Saatto kuulua mihin aikaa vuorokaudesta... ketää ei kuitenkaa koskaan näkyny.. luulin sit jo että mulla on joku "vaihe", et nään vasn aina jotai sellasta unta. Enkä sit ees enää aina edes menny ovelle.
Kunnes taas yks aamuyö heräsin ett ihan varmasti joku on ovella ja juoksin sydän kurkussa kattomaan.
Nii olihan sielä!! Ei kuitenkaa alakerran häitikkö-pappa joka joskus kävi salakuuntelemassa postilaatikosta onko meillä bileet. Vaan avokin äiti! Hän siis asui samassa rapussa..vanhahko jo... yritti omilla avaimillaa tulla meille sisälle.. ja hiippaili sit ihmeissää takas alakertaan kun ei avain toiminutkaan.
... oli alzhaimer päässy yllättää..... :/

Katson kyllä ketä siellä oven takana on, mutta tuntemattomille en avaa. Koska sitä miestä ei ole, niin olen yksin aika heikoilla, jos joku mun ja lapsen päälle käy... : /

Jos niin kävisi ettei kukaan muka heräisi (ei edes koira) tai minä olisin muka viimeisenä ylhäällä niin..
En varmaan aivaisi, enkä kävisi ainakaan eteisesessä katsomassa, meillä kun on ikkuna ovessa joten se hihhuli voi nähdä minutkin..ehkä kävisin tytön huoneesta kuikuilemassa..naapuri talossa asuu tiedettävästi narkkeja niin voihan ne tulla kiusallaankin tänne jotain pummimaan..

Yhteistyössä