R
"ritva"
Vieras
Mulla on nyt pari uutta äitikaveria ja haluisin tutustua paremmin ja kutsua esim. kylään. Olen käynyt toisella heistä ja heillä on esim. uusi talo ja lapsilla kauniit merkkivaatteet.
Meillä vanha, remonttia vaativa talo ja ollaan selvästi köyhempiä kuin he. Miettivätkö rikkaammat tälläisiä, huomaahan sen kun ajaa pihaan ettei toisilla ole rahaa yhtä paljon.. Kehtaanko ees pyytää kylään?
Meillä vanha, remonttia vaativa talo ja ollaan selvästi köyhempiä kuin he. Miettivätkö rikkaammat tälläisiä, huomaahan sen kun ajaa pihaan ettei toisilla ole rahaa yhtä paljon.. Kehtaanko ees pyytää kylään?