Juu pyöriiPyöriikö se "sadettaja" siellä ihan vapaasti kun olet ladannut koneen täyteen?
No itseasiassa ostin viimeksi sellaista ekaa kertaa.Et kai käyä Sun-merkkistä ainetta? itse olen huomannu että jättää aina "paskasiksi" astiat, jos sillä pesee..
siipien suihkureiät saa putsattua neulalla.Tarkista ne siivekkeet. Meillä edellisessä koneessa oli jatkuvasti tukossa. Sinne siis kerty kaikkea töhnää ja vesi ei kulkenu enää läpi saati et olis paineella ruutannu niinku ois pitäny.
Siivekkeet?Tarkista ne siivekkeet. Meillä edellisessä koneessa oli jatkuvasti tukossa. Sinne siis kerty kaikkea töhnää ja vesi ei kulkenu enää läpi saati et olis paineella ruutannu niinku ois pitäny.
On kirkastajaa, ei johdu ainakaan meillä siitä.No itseasiassa ostin viimeksi sellaista ekaa kertaa.
Mutta en usko siitä johtuvan, kun tämä lika on sellaista roskahilettä ihan, ei vain jätä vähän likaiseksi. Ihan kuin sylkisi likaa takaisin.
Kai sulla muuten on sitä kirkastajaa sen aineen kanssa?
Olen huomannut saman.Et kai käyä Sun-merkkistä ainetta? itse olen huomannu että jättää aina "paskasiksi" astiat, jos sillä pesee..
Jep, sen käyttöä jatketaan kun tuo on loppu. Kaupassa ei ollut sillon...Olen huomannut saman.
Fairy on parempi.
Kokeilin välissä toista merkkiä joka pesi aina hyvin kun yhden tabun löysin eikä eroa tuloksessa.On kirkastajaa, ei johdu ainakaan meillä siitä.
KUulostaa kyllä pahaenteisesti just samalta ongelmalta, minkä itse olen kokenut tuon aineen kans. Heitä mäkeen se ja osta esim. F*irya tilalle LOpputulos on ihan eri!
saitko ne siivekkeet irti? Ite ainakin valutin suht kovalla paineella vettä toisesta päästä sisään ja katoin miten vesi tuli ulos rei istä. Osasta tuli paineella osasta vain liruttamalla. Kerran oli joku kananmunan kuoren pala mikä liikku ees takas siellä siivekkeen sisällä ei siis tukkinu jotain tiettyä reikää vaan oli missä millonki.Ei ollut möhnää niissä reikäkohdissa...
Mitä osaamista siinä nyt on?!Sun pesee ihan hyvin eikä siihen mitään kirkastajia tarvita. Ja Siemens on hyvä ap-kone.
Kone on rikki tavalla tai toisella.
Oothan putsannut alasiivilät?
Tai sit jotkut vaan ei osaa pestä astioita edes astianpesukoneella.
En irrottanut, kurkkasin vain. Kokeilen kohta tuota vielä....saitko ne siivekkeet irti? Ite ainakin valutin suht kovalla paineella vettä toisesta päästä sisään ja katoin miten vesi tuli ulos rei istä. Osasta tuli paineella osasta vain liruttamalla. Kerran oli joku kananmunan kuoren pala mikä liikku ees takas siellä siivekkeen sisällä ei siis tukkinu jotain tiettyä reikää vaan oli missä millonki.
Mutta joo voi vika olla monessa muussakin. tarkistaisin sen asennuksen vielä jos kerran sen jälkeen alko temppuilemaan. Ja mikään ei ole niin raivostuttavaa kuin että astianpesukone ei pese kunnolla.
Muista vielä se vesiliitäntä, eli onko kone liitetty kylmään vai lämpimään veteen...Ei ollut möhnää niissä reikäkohdissa...