Onko sinusta ok. että lihava käy mäkkärissä

• Viestiketjun aloittaja harmain
  • Ensimmäinen viesti
harmain
tai muissa vastaavissa pikaruokapaikoissa? Vai katsotko halveksivasti ja alat heti supattaa kuuluvaan ääneen (niin että varmasti kantautuu sen ylipainoisen korviin) että "menis toikin kotiinsa syömään porkkanaa" ?

Mäkkäri
Piruako se kenellekään muulle kuuluu missä ihmiset käyvätm olivat laihoja tai lihavia. Sama se minulle, enkä ryhdy arvotttamaan ihmisiä heidän painonsa, ulkonäkönsä, ikänsä tai muunkaan ulkoisen ominaisuuden perusteella. Eikös sinulla muuta pohdittavaa todellakaan maailmassa ole?

halipupu harmaana
Mun puolesta jokainen saa syödä siellä missä haluaa ja sitä mitä haluaa, kunhan ei pakota mua syömään mäkkärissä. Viimeksi tuli niin paha olo siitä hiilarimössöstä, että enää ei tee mieli syödä yhdessäkään hampparipaikassa.

Aikuinen nainen
Siellä pitäisi olla ovella joku sellainen vahti, joka mittaisi ja punnitsisi kaikki sinne tulevat asiakkaat ja laskisi näiden painoindeksin. Jos painoindeksi olisi yli 25 eli ihminen olisi ylipainoinen, hänet passitettaisiin pois sieltä ilman että saa syödä tai juoda siellä mitään.

"hjh"
Sieltähän ne kilot on kerätty!!! Totta hitossa niiden ylläpitämiseen tarvitaan säännöllistä tankkausta...
Sopii hienosti, mikäli on mukana paperi, jossa vakuuttaa, että sen lihavuuden aiheuttamia sairauksia ei sitten makseta minun eikä muiden asiansa hoitavien kustannuksella. Tupakoitsijoille sama. Ja alkoholisteille. Sen jälkeen minulle on aivan s-tanan sama, mitä paskaa sisäänne tungette tai millä itsenne myrkytätte.

superlihava
Kiva tällanen äänestys! Demokraattista tosiaan. Mietin tässä, että jos rupeen harventaa riviä just nyt, niin haluutteko äänestää kenestä aloitetaan? Eihän tää elämä tästä ihmisarvoisemmaks tuu, jos meidän pitää yhdessä jatkaa..

[QUOTE="hjh";29484831]Sopii hienosti, mikäli on mukana paperi, jossa vakuuttaa, että sen lihavuuden aiheuttamia sairauksia ei sitten makseta minun eikä muiden asiansa hoitavien kustannuksella. Tupakoitsijoille sama. Ja alkoholisteille. Sen jälkeen minulle on aivan s-tanan sama, mitä paskaa sisäänne tungette tai millä itsenne myrkytätte.[/QUOTE]

Muuta jonnekin muualle jossa verotus ei ole tätä suomen luokkaa, ei nimittäin verotus tule keventymään vaikka sairaudet/ongelmat olisi miten itse aiheutettuja. :/

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä