Miten selvittää huomaamatta, voisiko mies olla ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokematonn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokematonn

Vieras
Hei,

Olen tutustunut netissä mieheen, jonka kanssa olen käynyt muutamia kertoja lenkillä/ulkona. Ihan ystävinä olemme tutustuneet.
Nyt mies on kuitenkin alkanut kehua ulkonäköäni, sanoi että onneksi hänellä on minut ja haluaisi tulla luokseni kylään.
Lisäksi juttelun määrä kasvanut jokapäiväiseksi.
Haluaisin tietää miten selvitän, voisiko mies olla ihastunut ilman että pilaan ystävyyttämme.

Kyllä minä kuvittelisin tuossa tilanteessa, että kyse on alkavasta ihastuksesta. Mutta mitä sinä haet ystävyydeltänne? Jos tosiaan vain ystävyyttä, niin ehkä on paras se sanoa ääneen.

Olen miettinyt, että kuvittelenko koko jutun.
Mies on kyllä kertonut, että hänellä on sydänsuruja...mutta jokin vaan sanoo, että saattaisi olla alkanut tykätä minusta enemmänkin.
En todellakaan halua loukata häntä kysymällä suoraan, jos kyse onkin vaan ystävyydestä. Ystäväni vaan ovat sitä mieltä ettei mies ystävänä halua jutella joka päivä ja halua tulla kylään ym. Mene ja tiedä sitten..

[QUOTE="nainen";29478810]No oletko itse ihastunut?[/QUOTE]

Olen mä vähän... mutta en kuole jos tästä ei mitään tulekaan.
Haluaisin vaan tietää mikä asioiden laita on :)

[QUOTE="nainen";29478862]Mikä kiire sulla on? Jos olette vasta pari kertaa tavanneet? Mikset anna asioiden kulkea omalla painollaan?.... Aika painostavaa, jos parin tapaamisen perusteella pitää jo saada tietää toisesta, onko hän ihastunut? Epätoivoista suorastaan.[/QUOTE]

Ei mihinkään kiire oo, mutta mietin vaan, etten itse anna vääriä viestejä.
Tai jotenkin "torju" miestä, jos jotain muitakin tunteita olisi. Ja mietin että mistä näiden tapaamisten aikana/jälkeen asiaa voisi PIKKUHILJAA alkaa huomata jos sellasta olis?
Mies on itse sanonut,ettei ole kovin hyvä puhumaan asioista. Siksi etsin muita merkkejä.

Ei mihinkään kiire oo, mutta mietin vaan, etten itse anna vääriä viestejä.
Tai jotenkin "torju" miestä, jos jotain muitakin tunteita olisi. Ja mietin että mistä näiden tapaamisten aikana/jälkeen asiaa voisi PIKKUHILJAA alkaa huomata jos sellasta olis?
Mies on itse sanonut,ettei ole kovin hyvä puhumaan asioista. Siksi etsin muita merkkejä.

Kuule, kun molemmat on rakastuneita sen kyllä huomaa. Taidat nyt tehdä kärpäsestä härkäsen..

[QUOTE="nainen";29478884]Kuule, kun molemmat on rakastuneita sen kyllä huomaa. Taidat nyt tehdä kärpäsestä härkäsen..[/QUOTE]

En mä mitään rakastumista tässä odota, lähinnä vaan mietin että jos tästä voisikin kehittyä jotain muuta niin panostaisin tähän vähän enemmän.

[QUOTE="zxc";29478987]Anna asioitten mennä omalla painollaan ja kutsu mies kylään. Tutustukaa kunnolla, ennen kuin ihastutte liikaa.[/QUOTE]

Pitääkö mulla olla jotain ohjelmaa, kun mies tulee? Kun mietin että vähän tyhmää vaan kutsua jos ei ole mitään tekemistä.

[QUOTE="minävain";29479266]Saanko arvata, että tämä mies on varattu tai vasta eronnut ja haki netistä vain keskustelukaveria??[/QUOTE]

mistä näin päättelet?

Pitääkö mulla olla jotain ohjelmaa, kun mies tulee? Kun mietin että vähän tyhmää vaan kutsua jos ei ole mitään tekemistä.

Joo, tankotanssia ja pyllynpyöritystä. Ei vaiskaan, taidat todella olla aika kokematon, he he! Miten olisi ihan normaalia tutustumista? Miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeaa?
"Onko se ihastunut vai ei ja miten saisin huomaamatta sen selville kun en kehtaa suoraan kysyäkään ja pyytäisinkö sen kahville vai enkö pyytäis kun ehkä meillä ei ookkaan mitään yhteistä vai onkohan se kiinnostunut vaan ystävänä vai onkohan sillä joku muu nainen tai ehkä se onkin homo..."-tyyliin.

HALOO

Minkä helvetin takia joka päivä nimenomaan tältä palstalta kysellään neuvoa miehen ajatuksien lukemiseen?

Kymmenessä tapauksessa kymmenestä ne arvailut ja spekuloinnit mitä toiset pöljät naiset täällä esittävät menevät täysin hakoteille.

Tuossa tapauksessa kannattaa antaa tosiaan asioiden mennä omalla painollaan ja jos itsellä on kiinnostusta niin osoittaa sitä myös itse. Ei se mitään rakettitiedettä ole eikä vaadi mitään "panostusta". Hymyilyä, pieniä kosketuksia, flirttiä, ja siitä eteenpäin. En ymmärrä miksi aina kaikesta pitää väkisin tehdä niin hele-vetin vaikeaa ja monimutkaista ja heti tietää kaikki. Ei se ihastuminen/rakastuminenkaan aina heti salamannopeasti käy eikä aina voi itsekään olla varma.

Älä aseta mitään liikoja odotuksia kyläilyreissulle. Kahvittelette/syötte jotain ja juttelette. Sitten mies lähtee pois. Ei mitään teatteriesityksiä, vain tutustumista.