jauha skeidaa. Ei ole ollut mun unelma koskaan eikä tule olemaan.jokaisen naisen unelmana on olla edes yhden päivän prinsessa
No nämä "satuhäät" kyllä taas on jotain jostain, vaikka itsekin olen ollut häissä ja jopa omanikin viettänyt kahdesti niin kyllä oikeastaan "kauhistelen" tätä "satuhäät -pariskuntaa", kun muita sanoja ei ole.... Mies vielä lakki päässä kirkossa.... eikö se opeteta jo armeijassa, että lakki otetaan pois päässä ainakin kirkossa ja "maamme -laulun soidessa"?mieltä kun on nähnyt yhdet häät on nähnyt kaikki. En ole oikeessakaan elämässä törmännyt mihinkään ihmeellisiin häihin. Sillä samalla kaavalla menee joka häät ja muka yritetty tehdä omannäköiset ihanat häät. Ja kuitenkin samaa settiä vedetään. Parit vaan vaihtuu.
oikein, jokaisen -1Alkuperäinen kirjoittaja äläpäs;29477182:jauha skeidaa. Ei ole ollut mun unelma koskaan eikä tule olemaan.
-2oikein, jokaisen -1
Hyvä poika! Sinähän alat oppia.oikein, jokaisen -1
-3 nimim. vihitty maistraatissa ruokatunnilla ilman vieraita
Jaa, no -4 sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Minä myös;29477240:
-5, käytiin pikapikaa maistraatissa ja sen jälkeen lapset sai päättää mihin mennään "juhlalounaalle". Ei ollu Michelin-tähden paikka, voin kertoaAlkuperäinen kirjoittaja Minä myös;29477242:Jaa, no -4 sitten.
Niinpä. Ja aina ite pari kehuu : ihanat häät! Moni kehu!Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29477264:Häät on aina juntit.
Häät on junttiuden ruumiillistuma, aivan sama ketkä siellä keikkuu. Ei voi typerämpää juhlaa maa päällään kantaa.
Kaikkien tekis oikeesti mieliNiinpä. Ja aina ite pari kehuu : ihanat häät! Moni kehu!
Ja juurikin parit itse yleensä kysyy ainakin minulta mitä tykkäsit häistä eikö ollut omaperäiset, kauniit ihanat häät jne? Sano siihen että samaa paskaa eri pari paikalla? Ei kehtaa. Yleensä hymistelen juu olihan ne. Ei nyt viitti loukatakkaan.