relaatio 37

  • Viestiketjun aloittaja nnup
  • Ensimmäinen viesti
juustopää
on kyllä aika karmean oloinen rellu tällä kertaa, hirveän kaukaahaettuja sanoja koko ajan ja sitten kun jokusen sattuu saamaan niin siihenpä se sitten jo loppuukin. Ei hyvä.
 
"Eriikka"
[QUOTE="Pelaaja";29467919]Onko kukaan saanut niitä aloitusruudun Kali.... 10, Si... F... 9 ja Si... 5? Useamman tunnin olen miettinyt ja etsinyt, mutta eipä vain mitään löydy.[/QUOTE]

Kali... 10 löytyi mm. Wikistä niistä aloituskappaleista. Noita kahta muuta ei ole minullakaan.

Johtuu ehkä tuosta aloitusruudun pääsanan tuttuudesta, tää rellu lähti itsellä aika kivasti liikkeelle! Minä tykkään!
 
vierasras
[QUOTE="Pelaaja";29467919]Onko kukaan saanut niitä aloitusruudun Kali.... 10, Si... F... 9 ja Si... 5? Useamman tunnin olen miettinyt ja etsinyt, mutta eipä vain mitään löydy.[/QUOTE]

Si...F... 9 on yksi laji k.o. esityksessä.
 
vierasras
[QUOTE="Pelaaja";29468181]Joo, sen sain jo aikaa sitten, mutta ne kaksiosaiset puuttuvat.[/QUOTE]

pääkaupunki x 3
kaksiosaiset puuttuvat minultakin, paitsi Suomen 6+6, joka on vuosittainen iso vastaanotto
 
vierasras
[QUOTE="lamppu";29468714]Eikun mä keksin sen leffan. Nyt on kaikki ruudut auki :)[/QUOTE]

Jaahas, mistä keksit leffan? Ja mikä keskiruutu?
Mulla on ylin vasemmalta vielä kiinni.
 

Yhteistyössä