relaatio 37

  • Viestiketjun aloittaja nnup
  • Ensimmäinen viesti
"Pelaaja"
Joka ruudussa minäkin jumissa. Mutta kysykää, autan jos mulla on.
Olis niin paljon kysyttävää. Mutta ihan aloitusruudussa vielä puuttuu se Sil... 5 vasempaan ruutuun ja siellä ylhäällä se Akr... vasemmalle 12.

Ja Suomi.-ruudussa edelleen se 4 9 siitä alkusanasta, ja sitten Tun... Sot... 5 sekä vasemmalla Lin... 11.

Kamasutra-ruudusta heti se 4 6 ja sitten Avi... 4 ja 7.

Tuossa nyt alkuun, jos noihin jotain.
 
Nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29470364]Olis niin paljon kysyttävää. Mutta ihan aloitusruudussa vielä puuttuu se Sil... 5 vasempaan ruutuun ja siellä ylhäällä se Akr... vasemmalle 12.

Ja Suomi.-ruudussa edelleen se 4 9 siitä alkusanasta, ja sitten Tun... Sot... 5 sekä vasemmalla Lin... 11.

Kamasutra-ruudusta heti se 4 6 ja sitten Avi... 4 ja 7.

Tuossa nyt alkuun, jos noihin jotain.[/QUOTE]

Tun.. Sot.. 5 on henkilö, joka mulle ainakin tuli ekana tuosta mieleen
 
vierasras
Olis niin paljon kysyttävää. Mutta ihan aloitusruudussa vielä puuttuu se Sil... 5 vasempaan ruutuun ja siellä ylhäällä se Akr... vasemmalle 12.

Ja Suomi.-ruudussa edelleen se 4 9 siitä alkusanasta, ja sitten Tun... Sot... 5 TUNNETUIN HAHMO sekä vasemmalla Lin... 11 RANNALLA TEHTY.

Kamasutra-ruudusta heti se 4 6 ja sitten Avi... 4 ja 7 MISTÄ SE ALKAA JA MIHIN SE PÄÄTTYY ;) .

Tuossa nyt alkuun, jos noihin jotain.

Loput puuttuvat minultakin.
 
"Pelaaja"
Olis niin paljon kysyttävää. Mutta ihan aloitusruudussa vielä puuttuu se Sil... 5 vasempaan ruutuun ja siellä ylhäällä se Akr... vasemmalle 12.

Ja Suomi.-ruudussa edelleen se 4 9 siitä alkusanasta, ja sitten Tun... Sot... 5 TUNNETUIN HAHMO sekä vasemmalla Lin... 11 RANNALLA TEHTY.

Kamasutra-ruudusta heti se 4 6 ja sitten Avi... 4 ja 7 MISTÄ SE ALKAA JA MIHIN SE PÄÄTTYY ;) .

Tuossa nyt alkuun, jos noihin jotain.

Loput puuttuvat minultakin.
Kiitos Suomi-ruudusta, ne selvisivät.

Mutta tuo Avi... ??? Mieleen ei tule kuin kihlaus, joka ei toimi, ja ero, jossa liian vähän kirjaimia. Minulla kun jatkuu edelleen, niin en käsitä, Help?
 
vierasras
[QUOTE="Pelaaja";29470417]Kiitos Suomi-ruudusta, ne selvisivät.

Mutta tuo Avi... ??? Mieleen ei tule kuin kihlaus, joka ei toimi, ja ero, jossa liian vähän kirjaimia. Minulla kun jatkuu edelleen, niin en käsitä, Help?[/QUOTE]

4 on juhla, joka vietetään tätä solmiessa.
Lisää eron eteen sana.
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";29470417]Kiitos Suomi-ruudusta, ne selvisivät.

Mutta tuo Avi... ??? Mieleen ei tule kuin kihlaus, joka ei toimi, ja ero, jossa liian vähän kirjaimia. Minulla kun jatkuu edelleen, niin en käsitä, Help?[/QUOTE]

Taas kun kysyi, niin sanat tulivat mieleen. Siis selvisivät, kiitos paljon.
 
"Huhhuh"
Ruutu Postimerkki, vasemmalla ylhäällä puuttuu sanasta ham... ainoastaan se vasemmalle viereiseen ruutuun menevä 11.
Ja samassa ruudussa ylhäälle viereiseen ruutuun menevä lap... 5.
 
"Pelaaja"
[QUOTE="tiiw";29470510]oisko kellään sitä kamasutrasta 4 6 tai ylös 12 14 ? muuten puuttuu aika samoja kuin muiltakin....[/QUOTE]

Se 12 14 löytyy sanan wikistä heti eka riviltä sinisellä.
 
jep.
Saisiko vielä vinkin tuohon Kamsutra-valtio-kaupunki-8?
Jos saisi sen viimeisenkin ruudun tuota kautta auki. :)

Postimerkki ruudun ham.. tuo sana sisältyy kaikkiin niihin sanoihin mitä olen keksinyt.

Geo- ylävasen 7. Missä kätköilu tapahtuu, voisi kai sanoa, että kotoilun vastakohta. ;)
 

Yhteistyössä