Oletteko samaa mieltä että lapsettomat pitäisi saada tältä palstalta pois ?

• Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
"lapseton"
En ole yhtäkään ilkeää viestiä laittanut tänne palstalle, vaikka oon vuosia jo täällä hillunut. Joskus ois tehny mieli, mutta en päästä ilkeyksiä näppikseltä ulos. Olen niitä kyllä saanut. Monesti olen koittanut olla fiksu ja rakentava, mutta se nyt on todettu ettei sillä pääse pitkälle tällä palstalla. :D

No en ole samaa mieltä ollenkaan.

Kyllä täällä saa, jos niikseen tulee, ihan jokainen kirjoittaja sen pahan mielen aikaiseksi - olipa sitten perheellinen tai ei.

Päinvastoin - lapsettomilta (kun kerran nyt on oikein eriyttämällä eriytetty) saa aika usein uutta näkökulmaa asioihin :). Ja nimen omaan siinä hyvässä mielessä :).

hyiyök
Siis mun mielestä äidit pitäisi saada täältä pois! Ihan kauheita katkeria, valehtelevia lehmiä, jotka vaan arvostelevat muita äitejä ja luulevat olevansa jotenkin parempia kuin lapsettomat.

eiii
Eikä! Lapsettomien palstalla riehuu kaikki hulluimmat mammat ja velat mitä maan päällä suinkin on, täällä on paljon järkevämpää sakkia.. Ehkä ne hullut mammat voisi siirtää sitten vuorostaan tänne.. hmmm..

Wieruus
No ala kiusaamaan ja vittuilemaan niille jokaisessa kejussa mihin kommentoivat. Ja muista vielä puolenvuoden päästäkin muistuttaa pilkkuvirheestä minkä se teki. Tätä jatkat niin eiköhän ne tajua lähteä.
Eihän ne tänne kuulu, eiku...

Itse olen monta kertaa tyrmistynyt siitä, kuinka lapsellisia osa äideistä tällä palstalla ovat. Ymmärrän, että heitetään leikiksi ja huvitellaan asioilla, mutta sellainen hirveä, täysin kehittymätön ja lapsellinen mustavalkoisuus ja elämänkokemuksen puute paistaa monen teksteistä läpi, vaikka kyse on lapset synnyttäneistä ihmisistä. Eikä kyse ole huumorista vaan nimenomaan vakavista ajatuksista, vakavista mielipiteistä. On hirveää ajatella, että sellainen kypsymätön ajatusmaailma siirtyy lapsille. Meitä on joka junaan, oltiin sitten lapsettomia tai lapsia synnyttäneitä.

"vihreä"
[QUOTE="Jaana";29464479]Samaa mieltä.
Varsinki Tytsi ja Akaatti pois täältä heti![/QUOTE]

Eikä. Akaattihan on ihan helmi palstalainen ja Tytsikin katselee tätä maailmaa kivasti omasta kulmastaan. Päinvastoin palsta kaipaa näitä väriläiskiä lisää pysyäkseen elossa. Aikaisemmin täällä oli valtavasti porukkaa ja sen mukaisesti hyvinkin erilaisia palstalaisia ja heitä kaipaisi takaisin.

En ole samaa mieltä, kuulun itse näihin helkutin ilkeisiin lapsettomiin :D Ikinä en oo poikittaista sanaa sanonut ja mulla ei ole mitään sitä vastaan että joillakin on lapsia ja mulla ei. En ole katkera, teidän lapset eiole multa pois.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"pieras"
no teknisesti vasta ensimmäistä lastaan odottava on myös lapseton, kunnes se vekara konttaa esiin.

Ja siis niin kauan sai palstailla kunnes on mumma? Eli jos mun tyär saa lapsen vasta yli 30-vuotiaana, niin tässä on vielä yli 20 vuotta palstailua jälellä... mahdanko ehtiä olemaan oikeassa kaikissa asioissa?

Yhteistyössä