Olisi mielenkiintoista kuulla naisten näkemyksiä miehistä jotka harrastavat pelaamista

• Viestiketjun aloittaja Mietiskelijäää
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29462950]Kun oman perheen elintaso on riittävällä tasolla ja lasten taloudellinen turvallisuus on taattu voi ohjata ajan ja energian paremman yhteiskunnan luomiseen. Elämän tarkoitus on lisääntyä ja varmistaa että omalla jälkikasvulla on parhaat mahdolliset edellytykset selvitä ja lisääntyä. Kaikki mikä ei tue tätä päämäärää on turhaa.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä? Ihmiskunta tulee sammumaan tulevaisuudessa, olemme jo nyt tuomittuja.

"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29462898:
Höpisee nainen joka on kuluttanut lähimmät 3tuntia paasamiseen netissä mammapalstalla pelaamisen kauheuksista. Antakaa ny mun kaikki jo kestää.
Tähän ketjuun olen käyttänyt kymmenisen minuuttia, toiveena herättää ajatuksia miehissä jotka ovat vaarassa menettää sen mikä elämässä loppupeleissä on tärkeintä.

Elämän tarkoituksesta löytyy wikipediasta humanismin kohdalta hyvä määritelmä "Humanistisen näkemyksen mukaan elämä ja todellisuus eivät ole mihinkään päämäärään suuntautuneita. Sikäli elämällä ei ole mitään erityistä tarkoitusta. Ihmisen tarkoituksen määrittävät ihmiset. Yksittäisen ihmisen onnellisuus on sidoksissa muiden ihmisten hyvinvointiin, osittain koska ihmiset ovat yhteisöllisiä eläimiä, jotka löytävät merkitystä yhteisöllisten suhteiden kautta, ja osittain koska kulttuurinen edistys hyödyttää kaikkia kyseisessä kulttuurissa eläviä."

"vieras."
Miksi ihmeessä? Ihmiskunta tulee sammumaan tulevaisuudessa, olemme jo nyt tuomittuja.
Tämä ajattelutapa vapauttaa sinut vastuusta? Paskat yhteiskunnasta ja paskat omista lapsista, kaikki on turhaa koska olemme tuomittuja.. joten kuolemaa ja ihmiskunnan tuhoa odottaessa menen nyt pelaamaan jotain vitun tyhjänpäiväistä peliä?

Terve ihminen ei lamaannu vain koska ihmiskunnan kohtalo vaikuttaa epävarmalta.

[QUOTE="vieras.";29463025]Tämä ajattelutapa vapauttaa sinut vastuusta? Paskat yhteiskunnasta ja paskat omista lapsista, kaikki on turhaa koska olemme tuomittuja.. joten kuolemaa ja ihmiskunnan tuhoa odottaessa menen nyt pelaamaan jotain vitun tyhjänpäiväistä peliä?

Terve ihminen ei lamaannu vain koska ihmiskunnan kohtalo vaikuttaa epävarmalta.[/QUOTE]

Ei se vaikuta vaan on. Koko elämä on vain ohikiitävää universumin mittakaavassa. Jokainen tehköön oman tarkoituksensa.

Mietiskelijäää
[QUOTE="vieras.";29462985]Tähän ketjuun olen käyttänyt kymmenisen minuuttia, toiveena herättää ajatuksia miehissä jotka ovat vaarassa menettää sen mikä elämässä loppupeleissä on tärkeintä.[/QUOTE]

Ymmärrän, sinä elät sitä ainoaa ja oikeaa niinsanottua normaalia elämää. Sinä myös yrität määritellä miten muiden pitäisi elää omaa elämäänsä, kaikki muu on sairasta, kauheaa, ei normaalia, epämiehekästä.

Olet niinsanotusti parempi ihminen omasta mielestäsi kuin me kaikki muut, onnea valitsemallasi tiellä.

Mietiskelijäää
Teidänkaltaiset näsäviisaat ahdasmieliset kusipäät on tän maan syöpä. Toivottavasti ei ikinä nähdä eikä törmätä. Tulisitte meidän kämpille jauhaan tälläistä paskaa mitä olette tässä ketjussa jauhaneet, heittäisin teidät niskaperseotteella ulos ja toivottaisin hauskaa loppuelämää.

[QUOTE="vieras.";29463078]Humanistit ovat ihmiskunnan syöpä. Onneksi valtaosa ihmisistä löytävät tarkoitusta ahkerasta työstä ja määrätietoisesta yhteisen ihmiskunnan rakentamisesta, muuten mekään emme olisi täällä.[/QUOTE]

Hieman vanhanaikainen kuva työn moraalista ja ihmisen arvosta.

"Mariska"
Oma mies pelaa joskus, mutta aika vähän, ei siis ole mikään hirveän aktiivinen harrastaja.
Minulle sinänsä ihan sama pelaako vai harrastaako jotain muuta, mutta se harrastaminen pitäis sitten hoitaa ns. omalla ajalla ja pikkulapsiperheessä sitä aikaa on hyvin rajallisesti.

En haluaisi lasteni isäksi himopelaajaa enkä myöskään himourheilijaa tai työhullua. Minä en jaksa, jos toinen elää itsekkäästi eikä aikaa riitä perheelle. Minulle on sitten ihan sama onko mies tuntikausia töitten jälkeen kuntosalilla vai golffaamassa vai pelaamassa koneella - lopputulos on sama eli mies ei ole läsnä kotona.

Itse tykkään uppoutua välillä useammakin tunniksi kirjaan, mies ehkä pelaa koneellaan. Kummatkin ollaan siis yhtä laiskoja :D Tämä ok, kunhan ei ole päivittäistä koska meillä ei siihen vuorokauden tunnit riitä.

tldr koko ketjulle, mutta meillä mies sekä minä pelaan, molemmat. Kun ipana on nukkumassa niin voi olla että kumpikin naputtaa omalla koneellaan, mies jotain retropelejä ja minä simssiä, skyrimiä tai vastaavaa. Joskus ärsyttää jos mies on koko illan pelaamassa, kun voisi tehdä jotain fiksua ja itse esim. siivoan, mutta siitä pääsee kun sanoo vaan että nyt tuut auttamaan. Kumpikin kuitenkin hoitaa oman osansa velvollisuuksista.

asgews
Naiset shoppailee jopa kymmenen tuntia kerrallaan, juoruilevat 24/7, jauhavat paskaa puhelimeen tuntikausia, tuijottavat silimät suurina salkkareita, emmentaalia, täyrellisä naisia, mitä lie maajusseja ja tvailaikteja aina tunnista ja tunnista, päivästä päivään, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Ja jumankauta meikkaavat joka saatanan asiaa varten vähintään puoli tuntia ja sovittavat puoli tuntia vaatteita, hetkellä jolloin auto on jo ulkona käymässä ja pitäis lähteä jo.

Ja sitte saatanan facebookki. Voi saatanan perkele. naamakirjassa pitää kans päivystää joka helevetin välissä.

Niin ja sitä ommaa aikaa, sitä pittää olla joka helekutin päivä monta tuntia. Että pääsee "kahaveelle". Sitte viikonloppusin pittää päästä tuulettumaan ku on nii tylsää vähä umts umts jee jee pillu pystyssä pusikkoon oksentelemaan.

Jumalauta antakaa niitten ukkojen pelata, se on pieni paha verrattuna mitä te ite teette päivät pitkät.

• Tykkää
Reactions: azuca
"lapseton"
[QUOTE="vieras.";29462950]Elämän tarkoitus on lisääntyä ja varmistaa että omalla jälkikasvulla on parhaat mahdolliset edellytykset selvitä ja lisääntyä. Kaikki mikä ei tue tätä päämäärää on turhaa.[/QUOTE]

:O

"mii"
Pitäisköhän sitten naistenkin kasvaa aikuiseksi, kun kuitenkin naiset katselevat miehiä tutkitusti enemmän TV:tä(Nielsenin tutkimus) ja lukevat kirjoja, jotka "Lasten harrastusten" listassa on.
Naiset eivät ehdi makoilla telkkarin ääressä tuntia pidempään koska pitävät kodin ja lapset siistinä ja huolehtivat omasta kunnosta, terveydestä ja ulkonäöstä. Pelaamista harrastava nainen on miehelle painajainen koska tiskit ja pyykkivuoret kasaantuu.

"vieras."
Ajanvietettä siinä missä telkkarin katselukin, mutta aika pahaenteistä, jos sitä nimitetään harrastukseksi. Oletan, että tällainen harrastaja pelaa useasti viikossa monta tuntia putkeen. Mikäs siinä, jos on sinkku ja ehtii kuitenkin työnsä pelaamiselta hoitaa, mutta lapsiperhearkeen tuollainen ei sovi. Siksi en kumppanikseni huolisi ahkeraa pelaajaa, jos olisi toiveena perustaa perhe, saati jos lapsia jo olisi.

"vvieras"
Naiset shoppailee jopa kymmenen tuntia kerrallaan, juoruilevat 24/7, jauhavat paskaa puhelimeen tuntikausia, tuijottavat silimät suurina salkkareita, emmentaalia, täyrellisä naisia, mitä lie maajusseja ja tvailaikteja aina tunnista ja tunnista, päivästä päivään, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Ja jumankauta meikkaavat joka saatanan asiaa varten vähintään puoli tuntia ja sovittavat puoli tuntia vaatteita, hetkellä jolloin auto on jo ulkona käymässä ja pitäis lähteä jo.

Ja sitte saatanan facebookki. Voi saatanan perkele. naamakirjassa pitää kans päivystää joka helevetin välissä.

Niin ja sitä ommaa aikaa, sitä pittää olla joka helekutin päivä monta tuntia. Että pääsee "kahaveelle". Sitte viikonloppusin pittää päästä tuulettumaan ku on nii tylsää vähä umts umts jee jee pillu pystyssä pusikkoon oksentelemaan.

Jumalauta antakaa niitten ukkojen pelata, se on pieni paha verrattuna mitä te ite teette päivät pitkät.
Ai että miehelle ok, että nainen jättää lapset miehelle klo 16 ja tulee takaisin klo 22 suoraan sänkyyn nukkumaan, kun on koko päivän ollut ostoksilla? Mulla kaksi lasta ja nopeasti käyn ostamaan lapselle tai itselle vaatteita kun tarvii. siinä menee tosin helposti pari tuntia, mutta tiedän että kotona odottaa pyykkivuori, lapset nälkäisiä ja koti pitäisi siivota jokoa päivä. Tottakai se mieskin saa pelata, kunhan sitten osallistuu muutenkin. Tai mieluummin sitten kysyy ennen lastentekoa "onko ok, että pelaan heti töistä tultua, kunnes nukahdan".

Mitäh?
[QUOTE="vieras.";29463250]Ajanvietettä siinä missä telkkarin katselukin, mutta aika pahaenteistä, jos sitä nimitetään harrastukseksi. Oletan, että tällainen harrastaja pelaa useasti viikossa monta tuntia putkeen. Mikäs siinä, jos on sinkku ja ehtii kuitenkin työnsä pelaamiselta hoitaa, mutta lapsiperhearkeen tuollainen ei sovi. Siksi en kumppanikseni huolisi ahkeraa pelaajaa, jos olisi toiveena perustaa perhe, saati jos lapsia jo olisi.[/QUOTE]

Mieheni harrastaa kalastusta,metsästystä ja moottoripyöräilyä. Ei siis ole ilmeisesti potentiaalinen isäehdokas kun harrastuksiin menee monta tuntia viikossa ja ei halua niistä luopua perheensä takia kokonaan? Tai kai minäkin paska äiti olen kun harrastan itsekin jos jotakin..

"vvieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29462898:
Höpisee nainen joka on kuluttanut lähimmät 3tuntia paasamiseen netissä mammapalstalla pelaamisen kauheuksista. Antakaa ny mun kaikki jo kestää.
Ja esimerkiksi minä tuossa välissä pari tuntia siivosin, pidin seuraa lapsille, kunnes tulin katsomaan ohimennen tänne. taitaa kuule eri nimimerkit paasata sulle. Tosin en kyllä ymmärrä miksi sulle edes paasattaisiin, jos kerta pelaat vaan pari h päivässä.

Yhteistyössä