Mitä itselle päälle näillä pakkasilla?

• Viestiketjun aloittaja "Vilukissa"
  • Ensimmäinen viesti
....
Itellä yleensä paksutsukkikset ja fleecehousut toppahousujen alla, villasukat tietty ja kunnon talvikengät. ja yleensä oon ihan villapaidalla ja toppatakilla pärjänny, joskus voi olla myös välikerrasto paita alla. ja lopuksi kaulaliina,pipo ja toppahanskat

riippuu
Riippuu siitä seisooko siellä ulkona paikallaan vai liikkuuko... Mutta lämpimät kengät on kaikista tärkeimmät, esim. vinkkelit villasukilla niin ei ainakaan varpaita palele.

miunmau
Itellä yleensä paksutsukkikset ja fleecehousut toppahousujen alla, villasukat tietty ja kunnon talvikengät. ja yleensä oon ihan villapaidalla ja toppatakilla pärjänny, joskus voi olla myös välikerrasto paita alla. ja lopuksi kaulaliina,pipo ja toppahanskat
Samat täällä.

Toppahousut ja takin vaihdan välillä pilkkihaalariin ja rukkasten alla on vielä lapaset + kypärämyssy hatun alla.

"wieras"
Itsellä
- vähintään 2 pitkähihaista paitaa toppatakin alla
- pitkät kalsarit housujen alla
- no villasukat tietysti aina normisukkien päälle!
- pipo ehdottomasti päässä
- ja tumput sormia lämmittämässä

mutta ei kyllä riitä vielä estämään sitä jäätymistä :(

Vier
Mulla tänäaamuna työmatkalla (-22) kahdet pitkät kalsarit, puuvillasukat ja villasukat, t-paita, puuvillanen pitkähihainen neuletakki ja toppatakki, pipo ja hanskat. Hyvin tarkeni. Ja joo, kaulahuivikin oli.

lämminverinen
Onpas teillä muilla reilusti päällä. Itsellä tänään -16 c asteessa toppatakki jonka alla toppi ja huppari,jalassa kolitsihousut joiden alla peruspitkikset ja lenkkarit :D Päässä panta ja käsissä kynsikkäät. Hiki oli kun tulin kotiin.

....
Mulla on yleensä sisälläkin kylmä niin siksi pakkaudun pihalle noin. :D Toki välillä tulee hikikin esim. jos ollaan pulkkamäessä, mutta mielummin on vähän kuuma kun kylmä.
ps. pilkkihaalari ois ihana <3

lto
Mulla on töissä ulkoillessa pitkikset, farkut ja toppahousut, collegepaita, villatakki ja toppatakki, rukkaset, puuvillasukat, pörrösukat, lämpösaappaat, kaulahuivi ja kunnon karvalakki. Varpaat oli ainoat jotka vähän alko palella, mutta ne mulla on aina ongelmana. Kotona on käytössä huopikkaat.

Minulla on lämmin villakangastakki ja sen alla jokin neule tai paksu jakku. Villapipo ja villainen kaulaliina, villasukat, pienellä vuorella varustetut nahkahansikkaat ja farkkujen alla paksut sukkahousut. Hyvin tarkenee varsinkin, jos liikkeessä pysyy :)

"Veera"
Mulla on trikoopaita, paksu villatakki, untuvatakki. Fleecehousut ja niiden päälle toppahousut tai softshellhousut. Jalassa karvabuorelldiet molkanahkasaappaat.
Kyllähän se lähtökohta on se että pakkasella ei voi vaan seisoskella vaikka olid mitä päällä. Pulkkamäessä pysyy mukavasti lämpöisenä kun juoksee mäkeä ylös..

tukkatali
[QUOTE="Tilli";29452996]Kuka menee ladten kanssa ulos tällaisilla pakkasilla, jos ei ole pakko. Takkatulen äärellä riittää kalsongit ja villasukat. :)[/QUOTE]

Nythän on ihana mennä ulos ja olla ulkona kun on vihdoin oikea talvi; pakkanen ja pikkuisen lunta!! :) Eihän niillä sadekeleillä ulkona viihtynyt...

vierass
Mä laitoin aamulla farkut, toppahousut, topin ja neuletakin päälle vielä ohuen villapaidan. Toppatakki, paksut tec-rukkaset ja pipo + kaulaliina. Talvikengät. Mittari näytti -17 ja ihmettelin oikein ettei tullut yhtään kylmä. Tekniset vaatteet on huippuja nykyään, auttaa tosi paljon kun ei mee tuuli läpi. Paikallaan en seisoskellut mutta yleensä jäädyn jo parin kilometrin kävelylläkin tai ainakin alkaa sormia paleltaa. Nyt ei.

Mulla oli pitkähihainen trikoohuitulapaita päällä, sisäpöksyt, villasukat ja sitten toppapuku ja ulkokengät. Villapipo ja lapaset - ja hyvin tarkenin menemään -17 asteessa :).

Ihanaa kun on talvi :heart:!

Ps. Kerrassaan mainio tuo sun nikkis ;)

Yhteistyössä